Hva jobber vi damer med?

Ambulansearbeider :)

sykemeldt fra positiv test, så dette blir noen laaaaaange mnd :p
 
Da har du masse tid til å være her inne :hilarious: jeg vêr sykmeldt fra uke 9 sist, så ja, det ble noen lange måneder :p
Ja, men går på veggen hjemme! Masse tid til «nesting» da :D
 
Ambulansearbeider :)

sykemeldt fra positiv test, så dette blir noen laaaaaange mnd :p
Bør du ikke søke svangerskapspenger i stedet? Så du ikke bruker opp sykepengerettighetene dine?! Man vet aldri hva dom skjer framover... ei venninne av meg som jobber i ambulansen fikk svangerskapspenger fra positiv test. Selv går jeg ut med sv.sk.p fra 12+0 pga voldsrisiko på jobb...
 
Bør du ikke søke svangerskapspenger i stedet? Så du ikke bruker opp sykepengerettighetene dine?! Man vet aldri hva dom skjer framover... ei venninne av meg som jobber i ambulansen fikk svangerskapspenger fra positiv test. Selv går jeg ut med sv.sk.p fra 12+0 pga voldsrisiko på jobb...
Jo, skal søke det etter TUL :)
 
Barnehagelærer/pedagogisk leder på småbarnsavdeling.. blir spennende med alle bleier og andre ting fremover. 5+0 i dag. Foreløpig ingen kvalme
 
Så artig :happy: Markedsansvarlig jeg å, jobber med en tekniker til, men hun jobber kun i 50% stilling :happy:

Jeg jobbet også med en tekniker til, men så fant sjefen ut at han heller ville ha 3 farmasøyter og 1 tekniker enn 2+2.
Jeg har sagt i fra på jobb allerede at jeg er gravid da jeg får litt kramper i magen og må ha flere pauser. I morgen skal jeg jobbe fra vi åpner til vi stenger, gruer meg litt til så mange timer på jobb. Blir så sliten!
Veldig koselig å treffe en kollega her inne da :Heartbigred
Antar egentlig at vi traff hverandre på markedsskolen da :knegg: Det er bare så mye folk der at man ikke rekker å hilse på alle :salut
 
Back
Topp