Hva jobber vi damer med?

Jeg skulle ønske jeg var like sterke som dere som jobber. Men jeg er vel kansje den første som sier dette i dette forumet at jeg er ungufør.
Jeg gikk skole og er utdannet slakter.

Men sliter veldig psykisk, men ser litt humor i dette nå for jeg ser det er mange som jobber med det psykiske som psykolog eller som har med sykepleier osv :) disse folkene vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten.
Jeg sliter med ting fra barndommen, som gjør det vanskelig for meg å kunne takle eller klare å jobbe med mennesker. Men ting har blitt bedre etter jeg fikk barn. Nå så må jeg ut i det sosiale og syns det er koseligere nå enn noengang.
For jeg gjør det som er det beste for barna mine for å støtte dem og gi de det jeg ikke opplevde som liten.

Jeg har heller ikke kontakt med min mor eller den siden, pga hva min stefar gjorde da jeg var liten. Min mor har valgt denne mannen og jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre eller ha noe kontakt med dette pga dette ikke er greit.

Men er glad for å se så mange som fortsatt jobber og trives i yrkene. Misunner dere alle dette. Dere gjør alle en kjempe god jobb :)
 
Kursholder/selger innen software
 
Back
Topp