Hva jobber vi damer med?

Til dere som jobber i helsesektoren, i turnus. Hvor lenge ser dere for dere å gå nattevakter? Har gått nattevakt i natt og det var helt grusomt. Utrolig mye og sterke murringer, kvalme og følte meg bare helt utslitt. Samme i dag, så gruer meg skikkelig til neste natt nå. Dersom det blir likt i natt er jeg usikker på hvor lenge jeg klarer og tørr å gå nattevakter:arghh:
 
Til dere som jobber i helsesektoren, i turnus. Hvor lenge ser dere for dere å gå nattevakter? Har gått nattevakt i natt og det var helt grusomt. Utrolig mye og sterke murringer, kvalme og følte meg bare helt utslitt. Samme i dag, så gruer meg skikkelig til neste natt nå. Dersom det blir likt i natt er jeg usikker på hvor lenge jeg klarer og tørr å gå nattevakter:arghh:
Jeg går kun natt. Og har planer om å holde ut til uke 12. Da er det slutt på jobbing for min del
 
Utdannet barnehagelærer, jobber som støttepedagog :)
 
Jobba som kundeservice(tlf) i bank. Blir målt opp og i mente på tid, kvalitet, kor lange pausa osv. Så kjenne eg e litt stressa no når fokuset e ein anna plass ;)
 
Er vernepleier på dagsenter for mennesker med demens. Givende jobb med mye tur, morro og mat;)
 
Selger maling :) Regner med jeg blir satt til å gjøre noe annet i januar ( da jeg har tenkt til å fortelle sjefen) er stor risiko med kjemikalene og graviditet.

Sist svangerskap gikk jeg lenge som selger på gulvet uten å lytte til kroppen, målet var å være lengst i jobb. Det endte med heftig bekkenlåsning, og var sengeliggende nærmest den siste mnd. Kunne ikke være med ut å spise, være med på show eller en svergietur - Det skal jeg ikke la skje igjen, lytt til kroppen damer ! Jobben er der etter permisjonen. :Heartred:Heartred
 
Til dere som jobber i helsesektoren, i turnus. Hvor lenge ser dere for dere å gå nattevakter? Har gått nattevakt i natt og det var helt grusomt. Utrolig mye og sterke murringer, kvalme og følte meg bare helt utslitt. Samme i dag, så gruer meg skikkelig til neste natt nå. Dersom det blir likt i natt er jeg usikker på hvor lenge jeg klarer og tørr å gå nattevakter:arghh:
Heihei,
Jeg er kjemi og prosess-operatør (jobber i olja) og vi har 12 timers natteuker/ daguker i turnus. Bedriftslegen min lot meg gå bare natt helt til jeg ble sykemeldt pga kvalme, da det var minst arbeidsbelastning på nattskiftene her jeg jobber. Dette var sist graviditet.

Det er altså ingen grunn til å ikke jobbe natt så fremst du føler deg uthvilt, selv om de før trodde det gav blodtrykksproblemer.. Derimot presiserte legen at de fleste vil slite med å snu tilbake igjen til dag. Det er kjempeindividuelt, og jeg synes de 9 mnd man er gravid er det lov å tenke litt ego å være kjapt ute med å be om tilrettelegging:angelic:
 
Sykepleier i Akuttmottak :)
 
Back
Topp