Hva jobber vi damer med?

Jeg jobbet også med en tekniker til, men så fant sjefen ut at han heller ville ha 3 farmasøyter og 1 tekniker enn 2+2.
Jeg har sagt i fra på jobb allerede at jeg er gravid da jeg får litt kramper i magen og må ha flere pauser. I morgen skal jeg jobbe fra vi åpner til vi stenger, gruer meg litt til så mange timer på jobb. Blir så sliten!
Veldig koselig å treffe en kollega her inne da :Heartbigred
Antar egentlig at vi traff hverandre på markedsskolen da :knegg: Det er bare så mye folk der at man ikke rekker å hilse på alle :salut

Ja veldig koselig ❤️

Ja jeg å har lang dag i morgen :confused: Har ikke sagt noe på jobb enda,da jeg er litt redd for å miste. Men helt veldig dårlig forfatning så håper på en rolig dag :D

Ja det gjorde vi nok, ja er jo synsykt mange som er på markedsskolen så rekker jo ikke å snakke med alle :happy:

Gruer meg veldig mye til julekjøret begynner, håper formen blir bedre og iallefall ikke dårligere enn nå :confused::confused:
 
Ja veldig koselig ❤️

Ja jeg å har lang dag i morgen :confused: Har ikke sagt noe på jobb enda,da jeg er litt redd for å miste. Men helt veldig dårlig forfatning så håper på en rolig dag :D

Ja det gjorde vi nok, ja er jo synsykt mange som er på markedsskolen så rekker jo ikke å snakke med alle :happy:

Gruer meg veldig mye til julekjøret begynner, håper formen blir bedre og iallefall ikke dårligere enn nå :confused::confused:
Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke si det til noen da jeg også er redd for å miste. Men jeg fant ut at hvis jeg mister så er det bedre at sjefen vet om at jeg er gravid, så det blir vist forståelse for hvorfor jeg har ekstra behov nå, og eventuelt forståelse for at jeg blir borte fra jobb en liten stund dersom jeg mister. F.eks så trenger jeg ikke forklare hvorfor jeg ikke ønsker å håndtere eller ekspedere Cytostatika :happy090

hadde også bestemt oss for å ikke si noe til familie enda, men vi skal si det til helgen da jeg var så dårlig sist og de også viser mer støtte hvis vi skulle mistet. Men alle er forskjellige og trenger forskjellige ting.
 
Nei, jeg styrer unna når jeg ser det i esken og prøver å ta kun handelsvarer om dagen :angelic:

Men seer fordelen, men tenkte å vente til over jul sånn at sjefen kan få slappe av å nyt noen fri dager før jeg slipper bomba :D
 
Nei, jeg styrer unna når jeg ser det i esken og prøver å ta kun handelsvarer om dagen :angelic:

Men seer fordelen, men tenkte å vente til over jul sånn at sjefen kan få slappe av å nyt noen fri dager før jeg slipper bomba :D
Min sjef tok det helt med ro :smiley-bounce015 bare gratulerte og spurte hvordan formen min var, sa jeg skulle ta pauser når jeg trenger det. Som sagt, alle gjør det forskjellig :D bare viktig at man gjør det som passer for seg selv ;)
 
Jeg hadde så uflaks at jeg ble arbeidsledig 1.november. Hadde et års vikariat som pedagogisk leder i barnehagen. Var ferdig utdannet i fjor :) Men jeg prøver å se det positive i det, siden jeg er så grusomt trøtt og sliten konstant. Så gjør meg ingenting å være hjemme akkurat nå ;)
 
Er arbeidsledig lærer, men som perfeksjonist fungerer jeg dårlig i jobben, så håper på å finne meg noe annet :)
 
Jeg jobber skift i drosjenæringen. Mest dag, men har tre kvelder i mnd (16-01) Er det farlig så tidlig i svangerskapet (5+0) å jobbe kveld?
 
Jeg jobber på kino/kafe :) Stor trives og har det kjempe gøy hele tiden. Noen ganger er det tunge løft og mye ståing så da tar jeg det med ro når magen blir større. Gjorde det sist svangerskap
 
Jeg er kontaktlærer på en barneskole :)
Passer perfekt med termin i midten av juli, så får jeg forhåpentligvis fulgt klassen min ut skoleåret, før jeg går ut i permisjon.
 
Back
Topp