Jeg er bekymret, og trenger å få ut frustrasjon.

Tusen takk alle dere snille gode jenter/damer som har hjulpet meg her inne! Jeg kan ikke beskrive hvor mye dere faktisk har hjulpet!

Jeg har vurdert LENGE om jeg skal ta det endelige steget å endelig forlate han, men det er dere som har hjulpet meg til å gjøre det. Det er dere jeg har kommer til når jeg har vært usikker og trengt bekreftelse, det er dere jeg har klmmet til når jeg har vært frustrert og redd! Jeg kan virkelig ikke få takket dere NOk alle sammen!

Jeg er så glad nå, for jeg har fått leilighet! Det røverkjøpet ! Kjempe nærme min far i et veldig barnevennlig område!

Holder dere oppdatert om gangen videre ❤️
Wohoo! Gratulerer!
 
Håper det går bra med deg! :Heartbigred

Hei!
Det går helt Ok. Jeg prøver så godt jeg kan å unngå konflikt osv.. i helgen reiser vi, da er han vekkreist.. er veldig spent på hvordan det kommer til å gå.
Vet jo at 2 åringen kommer til å spørre litt etter pappa og "Dadda"(søsteren), da får jeg bare svare at nå skal mamma og du bo her og pappa bor en annen plass og at jeg og hun skal kose oss masse bare vi 2
 
Hei!
Det går helt Ok. Jeg prøver så godt jeg kan å unngå konflikt osv.. i helgen reiser vi, da er han vekkreist.. er veldig spent på hvordan det kommer til å gå.
Vet jo at 2 åringen kommer til å spørre litt etter pappa og "Dadda"(søsteren), da får jeg bare svare at nå skal mamma og du bo her og pappa bor en annen plass og at jeg og hun skal kose oss masse bare vi 2

Hvordan blir det med søsteren til helga. Fremdeles være med dere?

Masse lykke til, du er kjempe sterk ❤️
 
Hvordan blir det med søsteren til helga. Fremdeles være med dere?

Masse lykke til, du er kjempe sterk ❤️
Takk! Stresser veldig med akkurat det. Moren har sagt hun ikke kan ha henne(men hallo, det er hennes mor, det må hun fikse når faren er vekkreist)..
Jeg sier bare at jeg er blitt akutt syk eller noe, og at jeg ikke klarer å ha henne?
Eller så sier jeg til moren hennes at jeg skal gå og at hun må ha sin datter ?
 
Takk! Stresser veldig med akkurat det. Moren har sagt hun ikke kan ha henne(men hallo, det er hennes mor, det må hun fikse når faren er vekkreist)..
Jeg sier bare at jeg er blitt akutt syk eller noe, og at jeg ikke klarer å ha henne?
Eller så sier jeg til moren hennes at jeg skal gå og at hun må ha sin datter ?
Ikke fortell moren hennes at du skal gå, si at du er syk og ikke har mulighet til å ha henne.
 
Lykke til! Si at du er syk eller må noe akutt ifbm med faren din eller noe. Tvi tvi!
 
Masse lykke til i helgen! Håper du får satt av datteren til hun andre, eller eventuelt tatt henne med og levert senere. Det går nok fint :) Virker rart at hun insisterer på at du må passe.
 
Enig i at det er rart at du liksom skal måtte passe på datteren til samboeren din, når det er hans ansvar. Om moren insisterer på det, så burde hun jo klage til barnefar, og ikke til deg... Men uansett så tenker jeg at du ikke burde vekke mistanke nå, rett før du skal avsted. Bare si at du er blitt forkjølet og at det dermed ikke går, og at hun får klage på dette til mannen siden deres felles datter er deres felles ansvar, og ikke ditt ansvar.
 
Masse lykke til i helgen!
 
Håper du klarte å gjennomføre det.
 
Tenker også på deg <3 Håper det går bra.
 
Hei alle fantastiske snille mennesker!

Nå har jeg flyttet, bor foreløpig hos en venninne til vi overtar og bytter litt på å bo hos henne og hos pappa..

Merker at det nesten er NÅ det tøffe begynner, fikk masse meldinger fra han hvor han spilte på samvittighet osv, som jeg ikke klarte å
La være å svare på og han prøvde å ringe masse! Men nå har jeg blokkert han fra alle sosiale medier osv. I morgen skal jeg på politistasjonen for å anmelde han!

Min datter stortrives med familien og venner med barn på samme alder som henne og jeg er med godt mot
 
Hei alle fantastiske snille mennesker!

Nå har jeg flyttet, bor foreløpig hos en venninne til vi overtar og bytter litt på å bo hos henne og hos pappa..

Merker at det nesten er NÅ det tøffe begynner, fikk masse meldinger fra han hvor han spilte på samvittighet osv, som jeg ikke klarte å
La være å svare på og han prøvde å ringe masse! Men nå har jeg blokkert han fra alle sosiale medier osv. I morgen skal jeg på politistasjonen for å anmelde han!

Min datter stortrives med familien og venner med barn på samme alder som henne og jeg er med godt mot
Du er utrolig tøff og jeg er glad på deres vegner at dere endelig har fått det til. Det blir nok tungt og vanskelig, og du kommer kanskje til å kjenne på et savn selvom du vet at dette var det riktige valget. Ønsker deg masse lykke til videre. <3

Hvordan blir det barnet ditt? Har du henne med def eller har du informert bhg at han ikke får hente? Tenker da på om han skulle finne på å hente henne i bhg uten at du vet det.
 
Du er utrolig tøff og jeg er glad på deres vegner at dere endelig har fått det til. Det blir nok tungt og vanskelig, og du kommer kanskje til å kjenne på et savn selvom du vet at dette var det riktige valget. Ønsker deg masse lykke til videre. <3

Hvordan blir det barnet ditt? Har du henne med def eller har du informert bhg at han ikke får hente? Tenker da på om han skulle finne på å hente henne i bhg uten at du vet det.
Dette var lure tanker, ifht bhg. Men hun har vel ikke lov å si noe før evt politiet er informert?

Så bra at du klarte gjennomføre det. Hvordan gikk det med datteren til eksen din
 
Back
Topp