IKM uke 47

Cd16 nesten der!
Dette var på lys utvanna urin, så den er kanskje positiv ikveld eller i morgen!
Kjenner det jobber på begge sider(?) Idag også, men det har det gjort litt av på i noen dager!
Var super positiv på cd17 sist.
20191110_154736.jpg


Så da blir det ikm uke 48 for min del:rolleyes:
Men tror jeg henger litt på begge plasser:shy:
 
Når dpo ryker den første testen på dere?
Vil helst ikke ta test tidligere enn 10 dpo, aller helst klare å vente til 12 dpo også.
Hvis jeg ryker på en test 10 dpo og den er negativ, så venter jeg gjerne til 12-13 dpo før jeg tar neste :)
Enn du?
 
CD19 her og dag to med brunlig mot rosa utflod. Undres hva dette kan skyldes? Tester med monitor men bare fått lav hittil, lett stigning mellom cd12-14 så mulig jeg misset lh-toppen. Er på pp4 nå, men hatt sykluser på 100+ dager, 65 dager og 40 dager. Om mensen kommer nå på dag 20 blir jeg enda mer forvirret. Aldri spottet midt i syklus før :pompus:
 
Vil helst ikke ta test tidligere enn 10 dpo, aller helst klare å vente til 12 dpo også.
Hvis jeg ryker på en test 10 dpo og den er negativ, så venter jeg gjerne til 12-13 dpo før jeg tar neste :)
Enn du?
Har tidligere fått svak positiv 8 dpo så den første ryker da:) blir veldig spennende !
 
Cd16 nesten der!
Dette var på lys utvanna urin, så den er kanskje positiv ikveld eller i morgen!
Kjenner det jobber på begge sider(?) Idag også, men det har det gjort litt av på i noen dager!
Var super positiv på cd17 sist.
Vis vedlegget 311950

Så da blir det ikm uke 48 for min del:rolleyes:
Men tror jeg henger litt på begge plasser:shy:
Heng litt Begg plasser ja :D Jeg kommer tydeligvis også til å gjøre det :p
 
CD19 her og dag to med brunlig mot rosa utflod. Undres hva dette kan skyldes? Tester med monitor men bare fått lav hittil, lett stigning mellom cd12-14 så mulig jeg misset lh-toppen. Er på pp4 nå, men hatt sykluser på 100+ dager, 65 dager og 40 dager. Om mensen kommer nå på dag 20 blir jeg enda mer forvirret. Aldri spottet midt i syklus før :pompus:
Det kan være enten eggløsningsblod (ekstra fertil), festesmerter eller mens :) Når forventer du el? Slitsomt med så uregelmessige sykluser da!!!
 
Hvilke smerter kjenner du da? :)
Har kjent det forskjellige. Veldig vond stikking midt i livmoren som varte noen sekunder, det fikk jeg festeblødning også, bare en dråpe dagen etter. Ellers så har det vært småstikk dom har kommer og gått. Varte i 1 1/2 dag. Har og opplevd det som svake mensmurringer.
 
Henger meg på her. Har hatt 2 SA i år, så blitt litt sliten av alt fokus på prøving. Men nå er jeg klar, og fint å holde følge med andre håpefulle i samme situasjon. Håper denne perioden klaffer og at spiren holder stand. Eneste er at jeg har liiitt dårlig samvittighet for bursdagsbarn i fellesferie.

A+A+? - 39 - PPHar ikke oversikt, men 1 etter sist SA - B2 - EL 8/11 - IKM 21/11
 
Jeg blir ikke helt enig med meg selv.. tok El test på fredag kveld (bilde). Ikke helt sikker på om den egentlig er positiv, eller bare nesten. Testene lørdag morgen, lørdag kveld, søndag morgen og søndag kveld er helt klart ikke positive. Kveldens var kjempesvak.
Syns jeg har hatt litt El smerter på venstre side i går og i dag (hadde på høyre side forrige pp).
Tror dere jeg har gått glipp av toppen, var den før første test? Ingen positiv test denne pp?
// frustrert...
 

Vedlegg

  • FAA2D8A2-B4DE-410F-895A-3913AA36994C.jpeg
    FAA2D8A2-B4DE-410F-895A-3913AA36994C.jpeg
    30,5 KB · Visninger: 42
Jeg blir ikke helt enig med meg selv.. tok El test på fredag kveld (bilde). Ikke helt sikker på om den egentlig er positiv, eller bare nesten. Testene lørdag morgen, lørdag kveld, søndag morgen og søndag kveld er helt klart ikke positive. Kveldens var kjempesvak.
Syns jeg har hatt litt El smerter på venstre side i går og i dag (hadde på høyre side forrige pp).
Tror dere jeg har gått glipp av toppen, var den før første test? Ingen positiv test denne pp?
// frustrert...
Babyplan sine tester var de beste før, men for ett års tid siden så syns jeg fargestoffet ble dårligere :bored: Jeg fikk nesten alltid veldig tydelig positiv test før, men så ble mine etterhvert som din er nå. Det var så positiv som den ble. Mtp at du forventet el 9/11, vil jeg tro denne er positiv så lenge du har regelmessig mens :) Hadde du feks andre symptomer som kan tyde på el?
 
Babyplan sine tester var de beste før, men for ett års tid siden så syns jeg fargestoffet ble dårligere :bored: Jeg fikk nesten alltid veldig tydelig positiv test før, men så ble mine etterhvert som din er nå. Det var så positiv som den ble. Mtp at du forventet el 9/11, vil jeg tro denne er positiv så lenge du har regelmessig mens :) Hadde du feks andre symptomer som kan tyde på el?
Litt EL-smerter lørdag/søndag. Ellers ikke noe merkbart
 
Dagens.. så håper virkelig den fra fredag enten var positiv eller at jeg missa toppen!
Negativ tirsdag og torsdag. (Nesten) positiv fredag. Ganske sterk lørdag, med klart negativ, definitivt negativ søndag og mandag.
 

Vedlegg

  • F36EB4E3-21EC-4C4E-975C-E21E63DE11AE.jpeg
    F36EB4E3-21EC-4C4E-975C-E21E63DE11AE.jpeg
    24,6 KB · Visninger: 44
Last edited:
Feilpost
 
Last edited:
Og der ble den endelig positiv!
Akkurat samme dag som sist, cd17 :wacky:
20191111_100800.jpg

Relativt stor forskjell på make sure og ebay da!
 
5dpo og litt veeeldig lyst beig/rosa på papiret! Håper på festeblødning!!:p

(Men jeg kan få dette av og til ellers også..:wacky:)
 
Back
Topp