IKM uke 47

Fikk positiv digitaltest nå nettopp! Så kan føres opp på "gravid" :love2
 
Virker ikke som det var mens, for har ikke vært noen tegn til blod etter i går ettermiddag. Har heller ikke hatt noen tegn til EL, foruten en halvpositiv el-test for en ukes tid siden. Har hatt samleie hver 2-3 dag så bør være sjanser hvis jeg likevel har hatt el. Trodde monitoren skulle gi meg tydeligere pekepinner, men nei :confused013 Pga ureregelmessige sykluser har jeg ikke en forventet el dato, men om jeg hadde hatt en normal 28dagers syklus så hadde el stemt med den mest positive el testen jeg har tatt. Hvis den skulle baseres på 40 dagers syklus slik som siste så forventes el om 5 dager. Ikke godt å bli klok :whacky059 Tenker jeg uansett tar en g-test på cd35 eller noe slikt. En håper jo alltid :smiley-angelic001
Når begynte du med monitor da? Hvis det er første syklus så trenger den kanskje litt tid til å bli kjent med kroppen din? Hvis du fortsetter med monitoren så vil jo den vise om du får el innen de neste fem dagene, hvis ikke tar du en g-test på CD35 ja :happy:
 
Tror jeg havner i denne gruppen hvis EL kommer nå. Hva synes dere om denne testen?
 

Vedlegg

  • 0C5619DA-F54A-4F91-864A-C5C6F37739A0.jpeg
    0C5619DA-F54A-4F91-864A-C5C6F37739A0.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 48
Strålende! Woho! Skal ta en ny i ettermiddag/kveld!
Bare husk å gå på do for så å ikke drikke i et par timer så urinen blir mest mulig konsentrert :D Vil du jeg skal føre deg opp på lista? Da er det bare å skrive nick - alder - B# - PP# - EL - IKM :)
 
6(7) dpo idag. Tok en eltest og gtest idag. Eltesten er nesten posetiv. Har vært mye svakere dagene etter el... Kan skimte noe ved gtesten også. Legge ved bilde:
9B38DDFB-6A7F-4EF0-AF10-C2E9505D7E3F.jpeg

Sist fikk jeg posetiv eltest 8 dpo, da jeg ble gravid, og gtesten kan en ikke se særlige til strek. Legger bilde fra sist:
367776C6-CC50-4414-8590-E67AA1B36BFB.jpeg

Kan jeg håpe at det betyr noe?:nailbiting: Eller blir eltester sterkere før mens? Men er jo en uke til...
 
Var det exu der dem fjerna ene eggleder?? Har selv bare en etter en exu :( men har fått barn etter den :signs003
Ja, exu i juni. Ingenting å ta vare på, så da ble det en mindre eggleder. Har ikke blitt gravid på noen av sidene på et år prøving. Håper at en eggleder med dårlig klima ødela for alt:bag: og at det nå skal sitte noe på rett plass:) men aner jo ikke hvilken måned jeg kan forvente noe:banghead:
 
6(7) dpo idag. Tok en eltest og gtest idag. Eltesten er nesten posetiv. Har vært mye svakere dagene etter el... Kan skimte noe ved gtesten også. Legge ved bilde: Vis vedlegget 312095
Sist fikk jeg posetiv eltest 8 dpo, da jeg ble gravid, og gtesten kan en ikke se særlige til strek. Legger bilde fra sist: Vis vedlegget 312096
Kan jeg håpe at det betyr noe?:nailbiting: Eller blir eltester sterkere før mens? Men er jo en uke til...
Samme opplegg her :nailbiting: først svake eltester, og nå nesten positive! 8 dpo i dag.
 
Bare husk å gå på do for så å ikke drikke i et par timer så urinen blir mest mulig konsentrert :D Vil du jeg skal føre deg opp på lista? Da er det bare å skrive nick - alder - B# - PP# - EL - IKM :)

Da var det positivt. De to er tatt kl.11.30. og 16.30.
Vil det si el i morgen?

Ja, takk:)
starfish - 31 - b2 - pp7 - el 13.11. - ikm ca 24.11.
 

Vedlegg

  • EA17C1D4-42FE-4B50-8FBA-355B57B2CADB.jpeg
    EA17C1D4-42FE-4B50-8FBA-355B57B2CADB.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 42
Back
Topp