IKM uke 47

*klage innlegg*

Ikveld skal mannen feires!
Her kommer også svigerinna mi som er over 30 uker på vei, med typen hun møtte for nøyaktig et år siden..... manner meg opp til å se henne! Har holdt avstand siden august, rett og slett orker det IKKE. Er så sinsykt urettferdig, og kjenner at jeg synes dette skulle vært MIN gravditet og bebis!:shifty: sist vi så hverandre var begge gravide, uten at hun visste om det såklart.
Hun er også typen som sier "se så fin magen er, se så stor den er" osv..
Jaja, en slik dag idag :wtf:
 
Så bra dere får komme i gang :Heartred
Vi fikk innkalling i posten på onsdag! Så skal ringe idag for å få time slik at vi også får komme i gang:smiley-angelic001 har bare 2 sykluser igjen før jeg har en syklus i juletider, håper vi rekker en runde før jul :angelic:
Så bra dere også har fått innkalling!! :happy: Håper vi begge rekker før jul! ❤️
 
CD16 og forventet el-dato idag, og her er dagens og syklusens sterkeste test til nå:

74157672_2126937650949438_5977335539513163776_n.jpg

Den er ikke helt positiv, men nære. Det vil si at el blir ihvertfall 2 dager forskjøvet, og at jeg derfor havner i IKM 48 :shy: Men siden jeg har lagd tråden kommer jeg til å fortsette å henge her. Vil jo se hvordan det går med alle :happy:
 
Ja det var deg, måtte bak i tråden og sjekke! Husker det var et profilbilde med regnbue skjønner du :hilarious:

Så bra han fikk fjernet kateteret! Fikk han lagt inn stent også? :) Krysser fingrene for at aksjene bærer frukter da :D Selv har jeg ikke hatt el enda, så tror kanskje jeg havner i IKM uke 48 :shy:
Ja, har fått lagt inn stent:) Ja, får håpe det går denne gang:joyful: Jeg har pleid å fått posetiv gtest en uke før, så går sikkert fint å være her også;)
 
Henger her litt og.. har nylig hatt en sa og ikke fått mensen enda, men fikk eggløsningsslim i dag..

Bjellepreg - 32 - PP 3 (PP 1 etter sa) - B2 - EL - 08.11 - IKM 22/22.11 :)
 
Frustrasjon! :banghead: Hadde eggløsningsslim i går og eggløsning i dag i følge Flo-appen. Men clearblue digital bare blinker et smilefjes og strimmel er negativ. Forrige mnd hadde jeg ganske sterke postitve i 2 dager. Og nå har jeg bare en test igjen... :sorry: Skal jeg kjøpe fler i morgen eller drite i det og stole på kroppen? Isåfall hva er billig og bra på apoteket? Har bare bestilt på nett hittil.. Skal sies at syklusen har vært ustabil siden juli, så stoler ikke helt på kroppen.:bored:
 
*klage innlegg*

Ikveld skal mannen feires!
Her kommer også svigerinna mi som er over 30 uker på vei, med typen hun møtte for nøyaktig et år siden..... manner meg opp til å se henne! Har holdt avstand siden august, rett og slett orker det IKKE. Er så sinsykt urettferdig, og kjenner at jeg synes dette skulle vært MIN gravditet og bebis!:shifty: sist vi så hverandre var begge gravide, uten at hun visste om det såklart.
Hun er også typen som sier "se så fin magen er, se så stor den er" osv..
Jaja, en slik dag idag :wtf:

Helt lov og forståelig å føle det sånn. :Heartred Noen ganger føles ting veldig urettferdig og ER det også. Håper snart det er din tur.
 
*klage innlegg*

Ikveld skal mannen feires!
Her kommer også svigerinna mi som er over 30 uker på vei, med typen hun møtte for nøyaktig et år siden..... manner meg opp til å se henne! Har holdt avstand siden august, rett og slett orker det IKKE. Er så sinsykt urettferdig, og kjenner at jeg synes dette skulle vært MIN gravditet og bebis!:shifty: sist vi så hverandre var begge gravide, uten at hun visste om det såklart.
Hun er også typen som sier "se så fin magen er, se så stor den er" osv..
Jaja, en slik dag idag :wtf:
Fullt lov å klage på det asså ❤️ Håper det gikk dont ikveld, og at hun ikke gjorde et så stort nummer ut av det ❤️
 
Prøver - 24 - PP1- B2- EL 6/11 - IKM 20/11

Prøver ikke på baby, men har vært «uforsiktig» og uten prevensjon, så er veldig spent på om vi har klart å lagd et til mirakel❤️
 
*klage innlegg*

Ikveld skal mannen feires!
Her kommer også svigerinna mi som er over 30 uker på vei, med typen hun møtte for nøyaktig et år siden..... manner meg opp til å se henne! Har holdt avstand siden august, rett og slett orker det IKKE. Er så sinsykt urettferdig, og kjenner at jeg synes dette skulle vært MIN gravditet og bebis!:shifty: sist vi så hverandre var begge gravide, uten at hun visste om det såklart.
Hun er også typen som sier "se så fin magen er, se så stor den er" osv..
Jaja, en slik dag idag :wtf:

Det er helt innafor å klage på dette! Nå har ikke vi prøvd like lenge som dere, men jeg kjenner allerede på et liten brøkdel av de samme følelsene som du beskriver over her. Og som Snorkfrøken_83 skriver, verden ER urettferdig. Håper det gikk greit for deg i går, og sender deg en varm klem :Heartred
 
Dere, jeg trenger litt hjelp til å tolke eggløsningstester! Jeg fikk positive eggløsningstester for to dager siden. Smilefjes på clearblue digital og positiv strimmel. I går var den også positiv, og strimmel var enda sterkere positiv. I dag fikk jeg fortsatt positiv digital men strimmeltesten var tydelig svakere. Betyr det at LH toppen var i går og at jeg dermed får selve eggløsningen i dag? Og er 1DPO i morgen?
 
Dere, jeg trenger litt hjelp til å tolke eggløsningstester! Jeg fikk positive eggløsningstester for to dager siden. Smilefjes på clearblue digital og positiv strimmel. I går var den også positiv, og strimmel var enda sterkere positiv. I dag fikk jeg fortsatt positiv digital men strimmeltesten var tydelig svakere. Betyr det at LH toppen var i går og at jeg dermed får selve eggløsningen i dag? Og er 1DPO i morgen?
Positiv test igår betyr el idag (lh-toppen kommer 12-48 timer før el), og 1dpo imorgen ja :)
 
Dere, jeg trenger litt hjelp til å tolke eggløsningstester! Jeg fikk positive eggløsningstester for to dager siden. Smilefjes på clearblue digital og positiv strimmel. I går var den også positiv, og strimmel var enda sterkere positiv. I dag fikk jeg fortsatt positiv digital men strimmeltesten var tydelig svakere. Betyr det at LH toppen var i går og at jeg dermed får selve eggløsningen i dag? Og er 1DPO i morgen?

Jeg ville tolket det som deg ja, men synes det er ganske vanskelig med disse testene. o_O
 
Helt lov og forståelig å føle det sånn. :Heartred Noen ganger føles ting veldig urettferdig og ER det også. Håper snart det er din tur.
Fullt lov å klage på det asså ❤️ Håper det gikk dont ikveld, og at hun ikke gjorde et så stort nummer ut av det ❤️
Det er helt innafor å klage på dette! Nå har ikke vi prøvd like lenge som dere, men jeg kjenner allerede på et liten brøkdel av de samme følelsene som du beskriver over her. Og som Snorkfrøken_83 skriver, verden ER urettferdig. Håper det gikk greit for deg i går, og sender deg en varm klem :Heartred

Dere er gode!❤
Første hun sier er "her kommer vi tre" og referer til hun, typen og bebisen i magen! Og sier til mannen, "se så stor og fin magen har blitt".
Sitter med med små kommentarer og koser på magen HELE tiden, men dro ikke så velsig seint , og det var helt greit for meg:shy:
Men hadde en kjempe fin kveld altså! Så føler det er fælt å klage.... men kun dere som kan kjenne litt på samme følelsen av urettferdighet ved å prøve :wtf:
Men! Snart må det være vår tur❤
 
Dere er gode!❤
Første hun sier er "her kommer vi tre" og referer til hun, typen og bebisen i magen! Og sier til mannen, "se så stor og fin magen har blitt".
Sitter med med små kommentarer og koser på magen HELE tiden, men dro ikke så velsig seint , og det var helt greit for meg:shy:
Men hadde en kjempe fin kveld altså! Så føler det er fælt å klage.... men kun dere som kan kjenne litt på samme følelsen av urettferdighet ved å prøve :wtf:
Men! Snart må det være vår tur❤
Årh hun må gni det inn liksom! Hadde aldri falt meg inn å gjøre sånn :p
 
Positiv test igår betyr el idag (lh-toppen kommer 12-48 timer før el), og 1dpo imorgen ja :)

Jeg ville tolket det som deg ja, men synes det er ganske vanskelig med disse testene. o_O

Takk for hjelp :happy: Da begynner DPO-land i morgen. Vi har dessverre fått litt dårlige nyheter om mannens svømmere denne uka, så sannsynligheten for å bli gravid er ikke veldig stor, men lov å håpe :smiley-angelic001
 
Hvor fort kommer symptomene på graviditet igjen?? Har jo vært igjennom det før, men glemt alt! Vondt i brystene, det gjør så vondt når barna sitter på fanget og lenger seg inntil meg. Og jeg tror eggeløsningen denne gangen var tidligere enn jeg hadde trodd den skulle være. Veldog spennende denne måneden kjenner jeg. Men, pleier jo å ha litt vondt i brystene før mens også. Synes det er litt tidlig å ha det allerede, venter egentlig mensen 18.11.
 
Back
Topp