IKM uke 47

Veldig stor forskjell ja!!:eek: Du får fortsette å ta eBay sine å se når de blir positive! Men hadde stolt på Make sure sine da, de er gode :D

Ja! Tester igjen ikveld etter jobb og videre tilnde er negative igjen :shy:
Ja, liker make sure sine! Tror den kan bli enda mer positiv, så får se om den stiger eller synker!:wacky:
Har du fått positiv nå eller??
 
6 DPO og tok en graviditetstest (bare for gøy egentlig) i CB Fertilitetsmonitoren i dag tidlig. Denne sier gravid men det er jo så sinnsykt tidlig enda, så jeg vet ikke om jeg stoler på den :p digital og early test viste negativ senere på dagen idag.
Håper årsaken er at monitortesten ble tatt på morgenurin mens de andre på mer utvannet urin!
IMG_0793.JPG
 
Ja! Tester igjen ikveld etter jobb og videre tilnde er negative igjen :shy:
Ja, liker make sure sine! Tror den kan bli enda mer positiv, så får se om den stiger eller synker!:wacky:
Har du fått positiv nå eller??
Spennende tider! Du får bare dra gubben med til køys :D

Mine streker blir bare svakere. Tok en kjempesak test idag tidlig, så nå tror jeg ikke jeg kommer til å teste mer. Satser på at el har vært da :)
 
Spennende tider! Du får bare dra gubben med til køys :D

Mine streker blir bare svakere. Tok en kjempesak test idag tidlig, så nå tror jeg ikke jeg kommer til å teste mer. Satser på at el har vært da :)

Ja, får prøve på det:wacky: er fortsatt irritert over i går! Hahaha. Kanskje letrozol som påvirker litt?
Føler meg Sikkelig nedstemt de dagene her, og hornonell... Det er ikke akkurat senga jeg har lyst til å hoppe i da :wtf: men MÅ jo!! :shy:

Da håper vi el har vært!! Og at syklusen ikke drar seg altfor mye ut og tuller til et evt forsøk:shy:
Spennende altså!
 
Ja, får prøve på det:wacky: er fortsatt irritert over i går! Hahaha. Kanskje letrozol som påvirker litt?
Føler meg Sikkelig nedstemt de dagene her, og hornonell... Det er ikke akkurat senga jeg har lyst til å hoppe i da :wtf: men MÅ jo!! :shy:

Da håper vi el har vært!! Og at syklusen ikke drar seg altfor mye ut og tuller til et evt forsøk:shy:
Spennende altså!
Selv opplever jeg lite bivirkninger av letrozol, men det kan godt være det er den som setter humøret ditt i sving!

Hvis det er en trøst har det vært veldig pliktsex denne pp´en :hilarious: Blir alltid greit når vi kommer i gang, men når jeg kommer hjem fra jobb så sier jeg bare "da kan du bestemme, enten så har vi sex nå, eller når vi legger oss" :hilarious:
 
Selv opplever jeg lite bivirkninger av letrozol, men det kan godt være det er den som setter humøret ditt i sving!

Hvis det er en trøst har det vært veldig pliktsex denne pp´en :hilarious: Blir alltid greit når vi kommer i gang, men når jeg kommer hjem fra jobb så sier jeg bare "da kan du bestemme, enten så har vi sex nå, eller når vi legger oss" :hilarious:


Hahahah, godt å høre!:hilarious:
Er bare lei prøving, og da blir det som regel plikt:shy: sa det til han at vi MÅ i seng føre jobb, og han bare "mm", og da sa jeg "med mindre du ikke vil da?" "Jojo, vil jeg" :wacky::hilarious: turte vel ikke si annet!

Kan være det som setter humøret på en prøve og!
Men har for første gang el slim!! Uten bruk av hostesaft! Det tror jeg at jeg kan takke letrozol for!:)
 
Hahahah, godt å høre!:hilarious:
Er bare lei prøving, og da blir det som regel plikt:shy: sa det til han at vi MÅ i seng føre jobb, og han bare "mm", og da sa jeg "med mindre du ikke vil da?" "Jojo, vil jeg" :wacky::hilarious: turte vel ikke si annet!

Kan være det som setter humøret på en prøve og!
Men har for første gang el slim!! Uten bruk av hostesaft! Det tror jeg at jeg kan takke letrozol for!:)
Hahah hjelper å sette det på spissen :hilarious:

Så bra med el-slim!! :happy: Her er det ikke-eksisterende denne pp´en :rolleyes:
 
Og der var jeg 110% sikker!
Forrige pp hadde jeg ul dagen etter slik test, og da hadde egget allerede sluppet (18 t etter super positiv test) så ganske sikker på at egget slipper snart!
Snakk om forskjell fra morgenen til nå, og kanskje lysere urin nå.

20191111_142214.jpg
20191111_142239.jpg
 
Denne pp her aner jeg virkelig ikke. Har ikke tatt El testet heller. Og ikke merket noe EL slim. Nå har vi hatt sex hver dag. Og da syns jeg det er vanskelig å finne EL slim :bored: :hilarious: Siden det blir mye annet oppi der også :hilarious:

jeg har ingen symptomer annet enn litt ekstra hormonell. Og livmortappen kjennes ut som er lukket. Og hele livmortappen har føltes snodig myk utenpå med hard indre.
jeg har masse symptomer hver mnd. Men denne pp har jeg plutselig ingen!
kanskje jeg ikke har hatt EL denne mnd?
 
Det kan være enten eggløsningsblod (ekstra fertil), festesmerter eller mens :) Når forventer du el? Slitsomt med så uregelmessige sykluser da!!!

Virker ikke som det var mens, for har ikke vært noen tegn til blod etter i går ettermiddag. Har heller ikke hatt noen tegn til EL, foruten en halvpositiv el-test for en ukes tid siden. Har hatt samleie hver 2-3 dag så bør være sjanser hvis jeg likevel har hatt el. Trodde monitoren skulle gi meg tydeligere pekepinner, men nei :confused013 Pga ureregelmessige sykluser har jeg ikke en forventet el dato, men om jeg hadde hatt en normal 28dagers syklus så hadde el stemt med den mest positive el testen jeg har tatt. Hvis den skulle baseres på 40 dagers syklus slik som siste så forventes el om 5 dager. Ikke godt å bli klok :whacky059 Tenker jeg uansett tar en g-test på cd35 eller noe slikt. En håper jo alltid :smiley-angelic001
 
Dere som tester el, hvor kort inn i syklusen har dere opplevd el? Jeg lurer på om jeg kunne hatt el så tidlig som syklusdag 8 ca? Har hatt syklus ned i 23 dager før. Også er det flere runder med el slim, så jeg vet ikke hva jeg skal tro... er slim og positiv el test samme dag? Og betyr positiv el test, el om 12-48 timer?
 
Idag viste både monitortest og digital test ikke gravid :( kan ikke forstå hvordan monitoren kunne vise gravid igår. Håper det bare er fordi det enda er tidlig (7 DPO)...
 
6 DPO og tok en graviditetstest (bare for gøy egentlig) i CB Fertilitetsmonitoren i dag tidlig. Denne sier gravid men det er jo så sinnsykt tidlig enda, så jeg vet ikke om jeg stoler på den :p digital og early test viste negativ senere på dagen idag.
Håper årsaken er at monitortesten ble tatt på morgenurin mens de andre på mer utvannet urin!
Vis vedlegget 312009
Hvordan var testen da? Tydelig strek?
 
Back
Topp