Klagetråd

Klager på at jeg fortsatt fikk 2-3 på digital i går tidlig (var da 5+6)... Sist graviditet fikk jeg 3+ da jeg var 5+0 eller noe. Vet at alle graviditeter er forskjellige, at egget kan ha festet seg sent osv, men har en utrolig dårlig følelse. Har googlet som en gal de siste par dagene og har ikke vært så veldig aktiv her da jeg er redd jeg må melde meg ut snart. Er såpass nervøs at jeg tok HcG-prøve i går og skal ta ny i morgen. Får svar på mandag. Takler egentlig ikke tanken på å miste en gang til. Det blir en lang helg :(

Edit: solskinnshistorier mottas med takk! :oops:

Jeg fikk 2-3 på 6+0 forrige gang. Husker ikke om jeg noen sinne fikk 3+0. Men bankende hjerte på tul, det var det :) Jeg forstår at du er bekymret for å miste på nytt, men cb i seg selv ville jeg ikke basert det på. Kjenner du på andre ting også?:Heartred Håper virkelig at vi alle får være her til juni juli.

Jeg fikk 2-3 på 6+0 forrige gang. Husker ikke om jeg noen sinne fikk 3+0. Men bankende hjerte på tul, det var det :) Jeg forstår at du er bekymret for å miste på nytt, men cb i seg selv ville jeg ikke basert det på. Kjenner du på andre ting også?:Heartred Håper virkelig at vi alle får være her til juni juli.

Åh - du aner ikke hvor godt det var å lese dette. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :Heartred Jeg prøver å tenke positivt, men ja det er vanskelig. Spesielt dette å ikke vite. Av andre symptomer tisser jeg ofte, er trøtt og har veldig ømme pupper. Ingen kvalme foreløpig. Håper det "holder" med de symptomene jeg har :rolleyes: Skal oppdatere når jeg får svar på blodprøvene på mandag.

Takk igjen! :)

Åh - du aner ikke hvor godt det var å lese dette. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare :Heartred Jeg prøver å tenke positivt, men ja det er vanskelig. Spesielt dette å ikke vite. Av andre symptomer tisser jeg ofte, er trøtt og har veldig ømme pupper. Ingen kvalme foreløpig. Håper det "holder" med de symptomene jeg har :rolleyes: Skal oppdatere når jeg får svar på blodprøvene på mandag.

Takk igjen! :)

Jeg har bare litt mensmurringer selv, ellers ingen symptomer. Oppdater oss ja. Har du planlagt noe hyggelig i helga kanskje, som tar tankene litt unna?:Heartred Jeg lurer litt på å dra på kino selv. Kanskje spise sushi også. Mmm.

Jeg har bare litt mensmurringer selv, ellers ingen symptomer. Oppdater oss ja. Har du planlagt noe hyggelig i helga kanskje, som tar tankene litt unna?:Heartred Jeg lurer litt på å dra på kino selv. Kanskje spise sushi også. Mmm.

Stressende denne tiden ja, alt kroppen foretar seg (eller ikke foretar seg) blir liksom tolket som et tegn på et eller annet... Mensmurringer har jeg hatt litt selv, innbiller meg at det er livmoren som strekker seg :)

Ja, jeg skal ha julebord med noen venninner så det blir veldig hyggelig. Godt å få tankene på noe annet som du sier :) Kino og sushi hørtes godt ut! Hvilken film tenker du å se? Har selv lyst til å dra på den "Hustlers" - har en skikkelig fascinasjon for strippere :hilarious:

Sushi :Heartred

Så koselig med julebord! Haha, jeg tenkte å se noe heeelt i andre enden, nemlig Snekker Andersen og den vesle bygda som hadde glemt at det var jul:Heartbigred

Hahahaha - nå lo jeg høyt! _Litt_ forskjellige filmer det ja :hilarious:

Småen bestemte seg for at 04.30 er en super tid for å stå opp i dag..:dead: Helt alvorlig, han var supertreig og ble tvunget til verden 12 dager på overtid, men NÅ skal han ta det igjen og være våken før hanen galer?!:rolleyes:

Jeg trodde natt til i går var ille, men i natt var det bare hyling og kaving. Jeg fikk sove fra 3.30 til 5.00..:banghead: Småen var ikke syk, og han har aldri holdt på sånn før, så jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Og i dag skal jeg passe en 5åring som kun har turbogir i tillegg! Hjelp!:arghh:

Jeg trodde natt til i går var ille, men i natt var det bare hyling og kaving. Jeg fikk sove fra 3.30 til 5.00..:banghead: Småen var ikke syk, og han har aldri holdt på sånn før, så jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Og i dag skal jeg passe en 5åring som kun har turbogir i tillegg! Hjelp!:arghh:
Medfølelse herfra :confused: og jeg som gruet meg til at det var min morgen å stå opp med toåringen mens mannen sover. De timene er jo ingenting i forhold til din dag:( Men dette klarer du!!! Hold ut :Heartred

Men han begynte nettopp i barnehagen han og? Forstått det på barselgruppen at det er veldig vanlig at de sover veldig urolig første stunden i barnehagen. Håper det bare er noe så enkelt som det og ikke noe sykdom på gang! sender seg masse styrke

Men han begynte nettopp i barnehagen han og? Forstått det på barselgruppen at det er veldig vanlig at de sover veldig urolig første stunden i barnehagen. Håper det bare er noe så enkelt som det og ikke noe sykdom på gang! sender seg masse styrke

Det tenkte jeg ikke på! Da satser jeg på at det er det som gjør det, og at det ikke fortsetter utover uken:)

Dritlei bilkjøring og vi er bare kommet til MOSJØEN! Helt jævlige kjøreforhold i Oslo. Hva skjer med salting av veier??:bag::bag:

Også får jeg ikke sjekket forumet.:facepalm:
Mosjøen er vel kanskje ikke verdens navle nei :hilarious: og nå får du ikke med deg alle de spennende samtalene om hvor trøtte vi er :hilarious:

Stopper og spiser her og maaakan til trasig plass altså:wacky:
Ååh kunke vært med på trøtt-duskusjonene. Jeg har kjørt de siste timene og er sååå trett.

Kjør forsiktig, får dere byttet litt på kjøringa? Det er jo noen timer igjen:Heartred

I dag har jeg ligget hele dagen. Ååååå jeg er såååå lei av den helvetes kvalmen!!! Som sist så spyr jeg ikke. Spyr knapt når jeg har omgangssyke også, men FY det er forferdelig. Brekker meg av absolutt alle lukter, hver bevegelse sender mageinnholdet skvulpende i vei, det svimler for meg bare jeg snur meg i senga og bare tanken på mat gjør at jeg får vann i munnen (dere vet hva slags vann jeg mener; det man får når man må spy).

Det verste er at ALT lukter vondt. Middagen, huden min, håret mitt, håndsåpen, dusjsåpen, sjampoen og vaskemiddelet - til og med femåringen lukter vondt synes jeg. And the award for best mother goes toooo-

Orker seriøst ikke dette i seks uker til?!?

I dag har jeg ligget hele dagen. Ååååå jeg er såååå lei av den helvetes kvalmen!!! Som sist så spyr jeg ikke. Spyr knapt når jeg har omgangssyke også, men FY det er forferdelig. Brekker meg av absolutt alle lukter, hver bevegelse sender mageinnholdet skvulpende i vei, det svimler for meg bare jeg snur meg i senga og bare tanken på mat gjør at jeg får vann i munnen (dere vet hva slags vann jeg mener; det man får når man må spy).

Det verste er at ALT lukter vondt. Middagen, huden min, håret mitt, håndsåpen, dusjsåpen, sjampoen og vaskemiddelet - til og med femåringen lukter vondt synes jeg. And the award for best mother goes toooo-

Orker seriøst ikke dette i seks uker til?!?
Huff.... det høres helt skrekkelig ut! Når kom kvalmen? :sorry:

Back
Topp