Når fikk du time forresten?Bestilte time hos jordmor idag. Slutten av mndstartet nesten å grine i tlf da jeg da "Heidu, jeg er gravid...."
Har knapt sagt det høyg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk du time forresten?Bestilte time hos jordmor idag. Slutten av mndstartet nesten å grine i tlf da jeg da "Heidu, jeg er gravid...."
Har knapt sagt det høyg.
28. Endte vi på. Har skole og masse greier den uka. Tror det er time bare for snakk og bli kjent. TUL tar jeg privatNår fikk du time forresten?
Spennende28. Endte vi på. Har skole og masse greier den uka. Tror det er time bare for snakk og bli kjent. TUL tar jeg privat
Er fast ansatt som prosjektleder men tar litt etterutdannelse innenfor ledelseSpennendehva studerer du forresten?

SpennendeEr fast ansatt som prosjektleder men tar litt etterutdannelse innenfor ledelse![]()
HurraSå glad for en skravletråd! Positiv test i går, men har følt meg gravid siden lørdag! 4+1 idag og alt jeg gjør er å snike på forum![]()
Hurraer det ikke moro?
![]()
Haha, jaJo! Ble jo fullstendig ustabil etter å ha sett de to strekene![]()
Fantastisk! Er noe spesielt med det altså. Sundet høyt!Bestilte time hos jordmor idag. Slutten av mndstartet nesten å grine i tlf da jeg da "Heidu, jeg er gravid...."
Har knapt sagt det høyg.
Da ber du om å bli henvist til OUL derfra.så er du hvertfall sikker på at du får den til rette tiden. Syntes det er så rart at du ikke fikk før uke 16, siden første kontroll skal være uke 12-14. Hmm. Du kan ikke ringe å spørre å få ny?Dere er heldige som får time hos jordmor så tidlig, fikk beskjed om å vente til uke 16 som er uti januar. Har time hos legen i uke 8 som bare er et par uker til da, og det er da noe![]()
Så glad for en skravletråd! Positiv test i går, men har følt meg gravid siden lørdag! 4+1 idag og alt jeg gjør er å snike på forum![]()
Gratulerer!Jeg har sagt det til arbeidsgiver. Mest fordi jeg kastet opp i garderoben før jobb i dag.Hadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?
Er i uke 5, men veldig mye svimmel og kvalm allerede. Mulig jeg kanskje kan få til en ordning med hjemmekontor hvis jeg sier ifra, håper i hvert fall det. Har ikke lyst til å måtte sykmelde meg eller være borte så mye.![]()
Tenkte det er greit de vet i tilfelle jeg plutselig er syk er dag.De sa at de praktiserte kun samtaler og sjekk hos jordmor fra uke 16, alt før det må gå gjennom fastlegen. De sa at man drar til fastlegen i uke 10, men jeg tok sjansen på å ta når jeg er i uke 8 pga forrige svangerskap. Men de skrev at det var fastlegen som sendte brev til oul i uke 19 osv. Så vi får se hva han sier 28/11. Er jo ikke så lenge tilDa ber du om å bli henvist til OUL derfra.så er du hvertfall sikker på at du får den til rette tiden. Syntes det er så rart at du ikke fikk før uke 16, siden første kontroll skal være uke 12-14. Hmm. Du kan ikke ringe å spørre å få ny?

Jeg valgte også å si det. Heldigvis gikk det bra og vi skal se an hvor mye hjemmekontor det er mulig å ta hvis det trengsJeg har sagt det til arbeidsgiver. Mest fordi jeg kastet opp i garderoben før jobb i dag.Tenkte det er greit de vet i tilfelle jeg plutselig er syk er dag.
Jeg håper ikke jeg gjør det, for det betyr 10 dager på overtid i følge nåværende terminTenk så moro hvis noen av oss føder 20.juli 2020![]()

Jeg håper det! Elsker symmetriTenk så moro hvis noen av oss føder 20.juli 2020![]()