Svangerskaps Symptomer

Er trøtt, intense murringer, øm og håven rundt eggstokk og livmor. Helt likt som forrige gang :Heartred

Våknet i natt av at jeg rullet over fra rygg til siden, og da brystene ble påvirket av tyngdekraften så våknet jeg av at det gjorde vondt. Der er vi altså.

Vil påstå jeg er en normalvektig person uten store pupper så dette er nytt for meg. Er det vanlig at brystene gjør vondt hele svangerskapet?!
Hehe, mine var sånn hele svangerskapet og ca 1,5 år etterpå:p

Jammen faen da. Dette er ingen som sier noe om mens man prøver å bli gravid:hilarious:
Får trøste meg med at det blir vel verd det til slutt!
Haha :hilarious: Ja det er verdt det :D!! Jeg synes det er ganske slitsomt når de er så sensitive, ømme og vonde:p

Sliter med å sove jeg. Vrir og vender på meg hele natten, og jeg sliter aldri med å sovne inn. Begynner å bli slitsomt.

Uff ja var ikke helt forberedt på at det skulle bli så vondt så tidlig. Jobber i 4. Etg og er HELT sluttet å løpe i trappene for å si det sånn:wideyed:
Håper for din del at de blir litt bedre når de verste hormonene har gitt seg:p

veldig vondt i hodet har jeg også, som sikkert skyldes mangel på koffein :hilarious: fått avsmak på kaffe de siste dagene. Men blir vel et par glass Pepsi Max i kveld :happy:

Har ikke merket noe enda, men jeg er bare i uke 5. De to forrige gangene har det kommet litt flere symptomer etter uke 6, så vi får vente og se. Har hatt to veldig fine svangerskap bak meg, håper jeg får oppleve det en gang til selv om alderen er høyere nå;)

De siste dagene har symptomene roet seg ned en del. Ikke like sulten eller trøtt og ikke like mye murringer. Heller ikke så vondt i ryggen. Litt strekk i livmor nå og da og litt ømme pupper, men også det har blitt mindre. Gikk opp og ned sist også, så jeg regner med det er normalt :-)

3+5 i dag. Her kom spyingen i kveld :(angrer så på at jeg spiste riskrem til dessert.. har vært småkvalm de siste dagene, en del murringer i ryggen, trøtt og ømmere pupper for hver dag. Var tortur å ta av meg bhen i kveld:laughing002 kroppen min reagerer veldig sterkt på hormoner, og alltid fått symptomer før ikm.

Andre som har "varme" pupper? Har hatt ømme bryst en ukes tid, men nå begynner jeg å føle en varm følelse inni og utenpå puppene. Begynner også å bli forkjøla så det kan være forklaringen. :smiley-ashamed005

Andre som har "varme" pupper? Har hatt ømme bryst en ukes tid, men nå begynner jeg å føle en varm følelse inni og utenpå puppene. Begynner også å bli forkjøla så det kan være forklaringen. :smiley-ashamed005
Mine er absolutt varme, på grensen til komisk. Tenkte det hadde en sammenheng med at de var ømme også. Helt klart noe voksing som pågår for de er synlig større!

Allerede større/tyngre pupper, vondt i livmor, trøøøøtt. Håper jeg slipper unna kvalme som sist ;)

3+5 i dag. Her kom spyingen i kveld :(angrer så på at jeg spiste riskrem til dessert.. har vært småkvalm de siste dagene, en del murringer i ryggen, trøtt og ømmere pupper for hver dag. Var tortur å ta av meg bhen i kveld:laughing002 kroppen min reagerer veldig sterkt på hormoner, og alltid fått symptomer før ikm.

Huff! Det hørtes ikke godt ut. Går kvalmen over da?

Uuuugg! 5+3 og der kom kvalmen. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve jobb i dag:grumpy:

Back
Topp