Skravletråden

I dag passer farmoren lillegutt, så nå er jeg i gang med rydding, klesvask og oppussingsplanlegging!:smiley-chores011
Når minstemann kommer må storebror få nytt rom, så da er det bare å sette i gang før jeg blir for tung og svær til å være særlig til hjelp:hilarious: Er godt å komme i gang litt, men fy så sliten jeg blir nå i forhold til før svangerskapet!:dead:
 
God lørdag alle!

5+1 idag, startet dagen med å ta en strimmeltest for gøy, 1 uke siden forrige test. Teststreken kom til syne før kontrollstreken og var sterkere. :D Så her skjer det saker, bare å vente på kvalmen nå.. :p Er i god form og nyter enn så lenge!
Åå gratulerer!! :love7
 
Er i utlandet, og så sliten. Gleder meg til å komme hjem! Her må vi også tenke på rom. Vi har et rom nede som kan gjøres om til rom til eldste. Da har vi de tre yngste oppe. Men da har vi bare et gjesterom. Får tenke litt på det. Jeg og samboer har gedigent rom som kan deles, men da må vi sette inn vindu. Hmm.
 
Melder meg inn her jeg. Er så godt å kunne skravle med noen om gravidting, særlig nå på starten når det kun er meg og mannen som vet om det :hungover::hilarious:
 
Kjenner meg igjen Missy95. Jeg skal på et studie man-tirs med noen fra jobben, og tror de holder tett, så kommer til å fortelle om graviditeten. Vi skal gå i 20 min hver vei, og tempoet mitt er ikke slik det var. :joyful:

Vi har også begynt å se litt på rom her hjemme. Jeg har en plan, og han er enig.
 
Her vil baby sove inne hos oss den første tiden. Så får vi se hva vi gjør etter fylte året. Vi hadde egentlig flytteplaner om et par år, så vi får se hva det blir :p
 
Jeg elsker rekkehuset og beliggenheten ift jobb, skoler, bhg og sentrum, så jeg blir. Eldste blir 13 til sommeren, så om seks år, skal vel han mest sannsynlig ut i verden.

Har dere vurdert noe ift flytteplaner Missy95?
 
Jeg elsker rekkehuset og beliggenheten ift jobb, skoler, bhg og sentrum, så jeg blir. Eldste blir 13 til sommeren, så om seks år, skal vel han mest sannsynlig ut i verden.

Har dere vurdert noe ift flytteplaner Missy95?
Vi ønsker hus eller rekkehus i det område vi bor i nå. Så tenkte å se an litt når eldste starter på skolen (2021). Men så bygges det så veldig mye her i område nå så vil se an hvordan det blir også :joyful: Så eneste vi vet er at vi vil bli i dette område og helst hus/rekkehus med hage :)
 
Prat med meg :D hvordan er formen? Hvor langt er du? :happy:
Formen er grei hittil, noen perioder med kvalme og uggen kommer å går. Siste svangerskap hadde jeg hyperemis så er i 100 om dagen for å få gjort ting, siden jeg forventer at hyperemis skal dukke opp når som helst (startet uke 5 til 36 sist). :hilarious: Er 4+6 i dag!

Hvordan er formen din? Er du langt på vei?
 
Formen er grei hittil, noen perioder med kvalme og uggen kommer å går. Siste svangerskap hadde jeg hyperemis så er i 100 om dagen for å få gjort ting, siden jeg forventer at hyperemis skal dukke opp når som helst (startet uke 5 til 36 sist). :hilarious: Er 4+6 i dag!

Hvordan er formen din? Er du langt på vei?
Ånei, stakkar deg! Jeg håper du slipper unna :hungover: Jeg har veldig vondt rundt livmora, akkurat som forrige svangerskap, føles som menssmerter kombinert med nålestikk... så jeg er veldig spent på arbeidsuka som kommer nå kjenner jeg, blir mye verre når jeg er i bevegelse! Ellers litt ømme pupper, men det overlever jeg for nå :D Er bare 4+0, IKM i dag!
 
Ånei, stakkar deg! Jeg håper du slipper unna :hungover: Jeg har veldig vondt rundt livmora, akkurat som forrige svangerskap, føles som menssmerter kombinert med nålestikk... så jeg er veldig spent på arbeidsuka som kommer nå kjenner jeg, blir mye verre når jeg er i bevegelse! Ellers litt ømme pupper, men det overlever jeg for nå :D Er bare 4+0, IKM i dag!
Hva jobber du med? Er du veldig aktiv i jobb? :happy:

Hadde en god del murringer forrige uke, men det har heldigvis gitt seg. Har kontorjobb så heldigvis ikke langt unna toalettet og kan sitte ned når jeg blir kvalm og svimmel :joyful:
 
Hva jobber du med? Er du veldig aktiv i jobb? :happy:

Hadde en god del murringer forrige uke, men det har heldigvis gitt seg. Har kontorjobb så heldigvis ikke langt unna toalettet og kan sitte ned når jeg blir kvalm og svimmel :joyful:
Jeg er spesialpedagog, akkurat nå følger jeg blant annet opp et barn innenfor autismespekteret som har et høyt energinivå og er utagerende. Så akkurat den delen av jobben er jeg usikker på om jeg takler sånn som formen er nå. Kontortiden min funker nok bra derimot ;)

Var helt likt sist da, ble sendt på tul for å se om jeg var gravid på riktig sted i uke 5. Så føles jo litt beroligende samtidig :p
 
Jeg er spesialpedagog, akkurat nå følger jeg blant annet opp et barn innenfor autismespekteret som har et høyt energinivå og er utagerende. Så akkurat den delen av jobben er jeg usikker på om jeg takler sånn som formen er nå. Kontortiden min funker nok bra derimot ;)

Var helt likt sist da, ble sendt på tul for å se om jeg var gravid på riktig sted i uke 5. Så føles jo litt beroligende samtidig :p
Fikk beskjed sist at ved neste svangerskap så anbefalte de også tett oppfølging pga hyperemis osv. Så har bestilt legetime når jeg er i uke 8. Håper på at den nye legen følger opp like godt og at jeg får tul denne gangen også :hilarious:
 
Fikk beskjed sist at ved neste svangerskap så anbefalte de også tett oppfølging pga hyperemis osv. Så har bestilt legetime når jeg er i uke 8. Håper på at den nye legen følger opp like godt og at jeg får tul denne gangen også :hilarious:
Høres lurt ut! Tenker en må bare takke ja til det en får tilbud om:D
 
Da er terminlisten oppdatert! Beklager at det tok litt tid denne gangen. livet skjedde, puh.
 
Back
Topp