Skravletråden

En tråd i 'Juli 2020' startet av Sjokolade, 26 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bellablue90 Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Gratulerer så mye❤️❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Takk :Heartred Bare smiler og smiler jeg nå! :D

• Hjertelig Hjertelig x 2
  3. Bellablue90 Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Skjønner jeg veldig godt❤️

4. Sjokolade Glad i forumet Julikulene 2020

Å herregud gratulerer så masse:Heartred

5. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Takk :Heartred Gleder meg til å fortelle mannen:D

6. KimaGreggs Glad i forumet Desemberlykke 2018 Julikulene 2020

God lørdag alle!

5+1 idag, startet dagen med å ta en strimmeltest for gøy, 1 uke siden forrige test. Teststreken kom til syne før kontrollstreken og var sterkere. :D Så her skjer det saker, bare å vente på kvalmen nå.. :p Er i god form og nyter enn så lenge!

7. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Så moro!:D Jeg føler enda mine streker er så svake, men har ikke IKM før i morgen :p

8. Roserød Andre møte med forumet

God morgen. 4+6 her.

Koselig å se at flere tester positivt. Vokst ut av bhene allerede .

• Liker Liker x 1
  9. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

God morgen!
    Her var man oppe klokka 05.00, både før svigers og barn. Kjekt å ha et forum å lage leker på da :p

10. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Hvorfor er du oppe så tidlig frivillig? :hilarious:

11. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Haha. Sovnet klokka 21.00 i går kveld og ble vekt av at jeg ble brukt som hodepute av femåringen. Var litt småkvalm og måtte spise litt. Fikk lyst på te. Var våken. Haha. Og så var det så deilig å sitte i mørket med levende lys, pledd og te alene.

12. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Hørtes litt deilig ut da, enig :p men her våkna toåringen kl 6 og lørdag er det min dag å stå opp på. Akkurat nå kjenner jeg at jeg heller ville vært godt under dyna enn å være våken :rolleyes:

13. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Ja, det skjønner jeg. Aldri digg å stå opp når man må.

14. Sjokolade Glad i forumet Julikulene 2020

God morgen!

Her har jeg og hunden fullført 2timersturen. Elsker å være tidlig oppe i helgene og komme meg ut. Må vel starte å vekke samboeren snart.

15. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Nei :wacky: men har heldigvis en toåring i godt humør så vi har det ganske fint likevel!

16. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Da er du ganske klar for å få barn du, jeg sliter enda med å stå opp tidlig :p

17. Sjokolade Glad i forumet Julikulene 2020

Alltid vært amenneske så det skal gå greit. Er dette din første? Ser litt for meg man blir noe underernært på søvn med en liten baby i hus, muligens ikke like lett å stå opp tidlig da:bag:

18. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Nei, jeg har en toåring fra før som aldri har vært glad i å sove :sour: I tillegg hadde hun kolikk de første 7 månedene så de var ganske tøffe! Men nå er hun heldigvis veldig blid og fornøyd :happy:

19. Sjokolade Glad i forumet Julikulene 2020

Åja såpass ja, forhåpentligvis får man ikke kolikk-unge to ganger på rad da:bag:

20. Thunderbird Forelsket i forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Nå sjekket jeg ut terminkalkulatoren her inne, og fikk ny termin 9/7-2020 :D
    Har enda litt problemer med å tro at det er sant

• Vinner Vinner x 1

Del denne siden