Skravletråden

Wow, etter 9 pp der jeg skulle begynne med letrozol neste syklus så følte jeg for å ta en test i går som viste en svak strek! Skjønte egentlig ingenting... ny test i dag som viser tydelig strek, så da er jeg gravid da! Vi brukte 18 pp på storesøster så hadde liksom ikke helt troa denne syklusen. For en flott fredag :D
Gratulerer så mye❤️❤️
 
Wow, etter 9 pp der jeg skulle begynne med letrozol neste syklus så følte jeg for å ta en test i går som viste en svak strek! Skjønte egentlig ingenting... ny test i dag som viser tydelig strek, så da er jeg gravid da! Vi brukte 18 pp på storesøster så hadde liksom ikke helt troa denne syklusen. For en flott fredag :D
Å herregud gratulerer så masse:Heartred
 
God lørdag alle!

5+1 idag, startet dagen med å ta en strimmeltest for gøy, 1 uke siden forrige test. Teststreken kom til syne før kontrollstreken og var sterkere. :D Så her skjer det saker, bare å vente på kvalmen nå.. :p Er i god form og nyter enn så lenge!
 
God lørdag alle!

5+1 idag, startet dagen med å ta en strimmeltest for gøy, 1 uke siden forrige test. Teststreken kom til syne før kontrollstreken og var sterkere. :D Så her skjer det saker, bare å vente på kvalmen nå.. :p Er i god form og nyter enn så lenge!
Så moro!:D Jeg føler enda mine streker er så svake, men har ikke IKM før i morgen :p
 
God morgen!
Her var man oppe klokka 05.00, både før svigers og barn. Kjekt å ha et forum å lage leker på da :p
 
Hvorfor er du oppe så tidlig frivillig? :hilarious:

Haha. Sovnet klokka 21.00 i går kveld og ble vekt av at jeg ble brukt som hodepute av femåringen. Var litt småkvalm og måtte spise litt. Fikk lyst på te. Var våken. Haha. Og så var det så deilig å sitte i mørket med levende lys, pledd og te alene.
 
Haha. Sovnet klokka 21.00 i går kveld og ble vekt av at jeg ble brukt som hodepute av femåringen. Var litt småkvalm og måtte spise litt. Fikk lyst på te. Var våken. Haha. Og så var det så deilig å sitte i mørket med levende lys, pledd og te alene.
Hørtes litt deilig ut da, enig :p men her våkna toåringen kl 6 og lørdag er det min dag å stå opp på. Akkurat nå kjenner jeg at jeg heller ville vært godt under dyna enn å være våken :rolleyes:
 
Hørtes litt deilig ut da, enig :p men her våkna toåringen kl 6 og lørdag er det min dag å stå opp på. Akkurat nå kjenner jeg at jeg heller ville vært godt under dyna enn å være våken :rolleyes:

Ja, det skjønner jeg. Aldri digg å stå opp når man må.
 
God morgen!

Her har jeg og hunden fullført 2timersturen. Elsker å være tidlig oppe i helgene og komme meg ut. Må vel starte å vekke samboeren snart.
Da er du ganske klar for å få barn du, jeg sliter enda med å stå opp tidlig :p
 
Alltid vært amenneske så det skal gå greit. Er dette din første? Ser litt for meg man blir noe underernært på søvn med en liten baby i hus, muligens ikke like lett å stå opp tidlig da:bag:
Nei, jeg har en toåring fra før som aldri har vært glad i å sove :sour: I tillegg hadde hun kolikk de første 7 månedene så de var ganske tøffe! Men nå er hun heldigvis veldig blid og fornøyd :happy:
 
Nå sjekket jeg ut terminkalkulatoren her inne, og fikk ny termin 9/7-2020 :D
Har enda litt problemer med å tro at det er sant
 
Back
Topp