Jeg skal bake Berit Nordstrand sine myke smørkjeks med hvite bønner i for ekstra energi. Skal også lage noen hjemmelagte energibarer som er litt salte. Første fødsel ble jeg litt kvalm av epidural/ lystgass og smertene. Jeg var også hol som en ulv etter fødsel og følte ofte det gikk for lenge mellom måltidene til sykehuset/ barsel hotellet. I kiosken på sus er alt så inn i granskauen dyrt! Så det blir ikke aktuelt å handle der. Skal også ha med bananer 
) så tror ikke jeg tar med noe annet enn snacks og sånt. Under fødselen har jeg vanskelig for å få i meg noe uansett, så ikke så mye vits å ha med noe til å spise under den. Med mindre det blir noe helt annerledes enn de to andre gangene da. Etterpå var jeg rimelig utsulta da, så veldig fint de har mat lett tilgjengelig på barsel utenom de faste tidene.
Er heldigvis både butikker, kiosk, espresso house i 5 min gange fra føden så mannen får rusle seg en tur når behovet for noe annet utenom måltider melder seg. Men skal ha med solo, litt sjokolade, nøtter og pærer i bagen