IKM uke 45 2019

Jeg har lest flere skriver at man ikke må bruke de, at de ikke gir utslag ved el eller bare gir svakt utslag. Er vist veldig varierende hvilket utslag de har. Jeg har brukt fire og den første var svaaaaak, den andre var halv styrke på streken og de to neste helt blendahvite. Og nå med blendahvit så har jeg murring, ømt, mye slim og kviser. Så jeg aner ikke hva disse testene mener :smiley-angry003:confused004
Sniker fra uke 44 da jeg regner med jen ender opp her:) har testet med normal sine tester forige syklus og fant ingen el. Denne gang har jeg gått kjempe frustrert over at de ikke ble sterkere nå heller, og trodde jeg hadde gått glipp av hele el denne gang og,og gav opp. Men tok en test i dag, bare fordi jeg hadde en igjen, og jaggu var den sterk. Da tok jeg en med smilefjes i tilllegg, og jammen var den positiv:D
 
Hva slags symptomer har dere på El og hvor lenge før el begynner symptomene ? Syns jeg fikk så stikkinger i venstre side nå, og litt øm nederst i magen. =) er på cd 9 så kan jo hende det begynner å nærme seg noe, har jo syklus på 26 dager til vanlig.

Jeg får smerter i eggstokken(e) og eggløsningsslim som er blankt og stretchy. Varierer litt når jeg begynner å kjenne det før EL finner sted
 
Fortsatt positiv el-test, og nå el-smerter ogsåo_O ikke alltid jeg har symptomer på el, så det er godt når de bekrefter det testene sier:)
 
Fikk nettopp fast smilefjes, så da er EL rundt den tiden den skulle i følge Flo :) Men er det noen som vet når kan jeg gå ut fra 1 dpo er da? Har ikke brukt disse testene før denne måneden
 
Fortsatt positiv el-test, og nå el-smerter ogsåo_O ikke alltid jeg har symptomer på el, så det er godt når de bekrefter det testene sier:)

Samme her. Positiv test i dag tidlig og fortsatt positivt når jeg testet i kveld. Hadde igjen en test av den rosa vanlige CD digital, så da fyrte jeg av den. Skikkelige tak på høyre side og stråler ut og bak i korsryggen. Virkelig noe som skjer nå!
 
4AD30F28-EAD2-4190-8619-28FC68C1B119.jpeg

Endelig endring på stripsene!! Den sterkeste er fra i kveld, den andre tidligere i dag. Får håpe det går bra denne gangen! Hatt små murringer flere dager nå så tyder på el iallefall!

:smiley-bounce016
 
Last edited:
Positiv EL-test i går morges og i går kveld. Negativ på morgenen nå. I følge Glow er jeg i dag 1DPO, men kan dette stemme? EL kan vel fortsatt skje innen dagen i dag OG i morgen, siden egget slipper opptil 48 t etter første positive test? Hvilken dag tenker dere at er 1DPO?
 

Vedlegg

  • 86C9B99C-91C5-4099-9D97-023FF7266039.jpeg
    86C9B99C-91C5-4099-9D97-023FF7266039.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 34
Positiv EL-test i går morges og i går kveld. Negativ på morgenen nå. I følge Glow er jeg i dag 1DPO, men kan dette stemme? EL kan vel fortsatt skje innen dagen i dag OG i morgen, siden egget slipper opptil 48 t etter første positive test? Hvilken dag tenker dere at er 1DPO?
Jeg er ingen ekspert, men hvis du hadde positiv i går kveld og negativ i morges, så vil jeg tro eggløsningen var i natt, og du er 0 DPO?
 
Positiv EL-test i går morges og i går kveld. Negativ på morgenen nå. I følge Glow er jeg i dag 1DPO, men kan dette stemme? EL kan vel fortsatt skje innen dagen i dag OG i morgen, siden egget slipper opptil 48 t etter første positive test? Hvilken dag tenker dere at er 1DPO?
Jeg er i samme båt som deg, positiv i gårkveld og negativ nå. Tenker at el er i dag og at jeg da er 1dpo i morgen:)
 
Jeg er i samme båt som deg, positiv i gårkveld og negativ nå. Tenker at el er i dag og at jeg da er 1dpo i morgen:)

Mest logisk det kanskje, så da ligger vi likt da! Spennende :happy:
 
Jeg er ingen ekspert, men hvis du hadde positiv i går kveld og negativ i morges, så vil jeg tro eggløsningen var i natt, og du er 0 DPO?

Hadde ganske greie eggløsningssmerter i går kveld/natt, så kan nok stemme det. Da gjenstår bare neste ventefase :whacky011:sleep011
 
Jeg er i samme båt som deg, positiv i gårkveld og negativ nå. Tenker at el er i dag og at jeg da er 1dpo i morgen:)
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Er to uker siden jeg hadde en Ma og har ikke helt peiling på når jeg kan forvente neste ikm:facepalm: men dere som hadde eggløsning i går, når skal dere ha ikm?
 
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Er to uker siden jeg hadde en Ma og har ikke helt peiling på når jeg kan forvente neste ikm:facepalm: men dere som hadde eggløsning i går, når skal dere ha ikm?
Flo sier at Ikm er 4. November med eggløsning i går for meg. Jeg bruker bare strips så ikke 100% på når selve eggløsningsdagen er. Jeg har 30 dagers syklus.

2 uker siden ma? Heldig! Hos meg tok det 2 mnd før jeg kunne prøve igjen etter cytotec :shifty:
 
Flo sier at Ikm er 4. November med eggløsning i går for meg. Jeg bruker bare strips så ikke 100% på når selve eggløsningsdagen er. Jeg har 30 dagers syklus.

2 uker siden ma? Heldig! Hos meg tok det 2 mnd før jeg kunne prøve igjen etter cytotec :shifty:
Ja okei takk for svar.
Ja syns og det var tidlig og kan jo også hende jeg bare innbilte meg det, men kjente tydelig på murringen jeg har i magen hver gang jeg har eggløsning så derfor jeg er ganske sikker. Nytter ikke ta eggløsningstester da jeg fortsatt får positiv gravidtest
 
Jeg er i samme båt. MA for 3 uker siden. Holdt på å prøve i 1 uke nå etter å ha sluttet å blø i minst to døgn først.
Jeg ble jo forspeilet å blø i over en måned, så jeg ble veldig overrasket når jeg sluttet å blø og etterkontrollen viste at det var helt tomt der inne og hcg var nede på 13.
Jeg har tydlige tegn på eggløsning nå, begynte i helgen, så vi er litt ivrige i forsøket nå. Kjenner jeg er desperat etter å få spire til å sitte og gruer meg ekstremt til IKM, som jeg ikke aner når er.
 
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Er to uker siden jeg hadde en Ma og har ikke helt peiling på når jeg kan forvente neste ikm:facepalm: men dere som hadde eggløsning i går, når skal dere ha ikm?

Flo sier 5. november på meg mens Glow mener 4. november
 
Merker smerter i høyresiden, håper på at el er rundt hjørnet. Vet jo ikke hvordan denne syklusen er siden sist jeg blødde så hadde jeg en sa.
 
Jeg er i samme båt. MA for 3 uker siden. Holdt på å prøve i 1 uke nå etter å ha sluttet å blø i minst to døgn først.
Jeg ble jo forspeilet å blø i over en måned, så jeg ble veldig overrasket når jeg sluttet å blø og etterkontrollen viste at det var helt tomt der inne og hcg var nede på 13.
Jeg har tydlige tegn på eggløsning nå, begynte i helgen, så vi er litt ivrige i forsøket nå. Kjenner jeg er desperat etter å få spire til å sitte og gruer meg ekstremt til IKM, som jeg ikke aner når er.
Kjenner følelsen! 2 ma etter hverandre her og vi har holdt på siden Januar... så det tar litt tid med disse ma’ene! Men blir veldig ivrig etter å bare komme igang på nytt selv om jeg kommer til å være livredd for å miste igjen. Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter denne gang :)
 
Back
Topp