IKM uke 45 2019

Kjenner følelsen! 2 ma etter hverandre her og vi har holdt på siden Januar... så det tar litt tid med disse ma’ene! Men blir veldig ivrig etter å bare komme igang på nytt selv om jeg kommer til å være livredd for å miste igjen. Ønsker deg masse lykke til og håper spiren sitter denne gang :)

Vi har holdt på siden april og når spira endelig satt så var jeg i lykkeland.
Når jeg mistet så fikk jeg på siste kontrollen vite at de troe det var tvillinger jeg mistet... Dette er noe som er svært vanskelig for meg å håndtere følelsesmessig, for merkelig nok er tvillinger noe jeg alltid har ønsket meg. Helt fra jeg var liten.
Mannen er både lettet og trist. Han gledet seg veldig han og, men fikk litt bakoversveis når jeg hulkende fortalte om tvillinger. Han så ikke helt for seg å gå fra to barn til fire:laughing002
 
Er ikke denne mer eller mindre positiv, dere? :) Fargene er jo like sterke, men ser teststreken er litt tynnere enn kontrollstreken. Har det mye å si?

Kjente tydelige el-smerter i går, tror dere da el i dag eller i morgen? Eller kan jo ha vært i går også? Er ikke såå farlig, legger inn aksjer annenhver dag uansett, men greit å vite hvor man er på antall dpo :)
 

Vedlegg

  • 55E93BE4-1C73-44FF-BAEC-4CA0A75C4635.jpeg
    55E93BE4-1C73-44FF-BAEC-4CA0A75C4635.jpeg
    29,7 KB · Visninger: 47
Er ikke denne mer eller mindre positiv, dere? :) Fargene er jo like sterke, men ser teststreken er litt tynnere enn kontrollstreken. Har det mye å si?

Kjente tydelige el-smerter i går, tror dere da el i dag eller i morgen? Eller kan jo ha vært i går også? Er ikke såå farlig, legger inn aksjer annenhver dag uansett, men greit å vite hvor man er på antall dpo :)
Den ser positiv ut den ja:happy:

aner ikke når min el er så vi prøver å legge inn aksjer jevnlig for å treffe
 
Den ser positiv ut den ja:happy:

aner ikke når min el er så vi prøver å legge inn aksjer jevnlig for å treffe

Dette er første gang jeg har fått positiv test, men har vært ganske dårlig til å teste tidligere da.

Men det klart beste er jo bare å drite i alt som heter tester og heller ha nok sex ;)
 
:arghh::(
Vi har holdt på siden april og når spira endelig satt så var jeg i lykkeland.
Når jeg mistet så fikk jeg på siste kontrollen vite at de troe det var tvillinger jeg mistet... Dette er noe som er svært vanskelig for meg å håndtere følelsesmessig, for merkelig nok er tvillinger noe jeg alltid har ønsket meg. Helt fra jeg var liten.
Mannen er både lettet og trist. Han gledet seg veldig han og, men fikk litt bakoversveis når jeg hulkende fortalte om tvillinger. Han så ikke helt for seg å gå fra to barn til fire:laughing002
Samme her! Alltid ønsket meg tvillinger! Sist ma så blødde jeg noe voldsomt (akkurat som sa) og på kontrollen viste det seg 2 gestasjonssekker, foster i den ene og ingenting i den andre. Da mente de det også var tvillinger. Har hørt det er vanlig å miste en tvilling, men dessverre mistet vi også begge :(
 
Nå er jeg ganske sikker på at jeg er 1 dpo og har lagt inn aksjer hele helga og mere med! Let the waiting begin! :nailbiting:
 
Dette er første gang jeg har fått positiv test, men har vært ganske dårlig til å teste tidligere da.

Men det klart beste er jo bare å drite i alt som heter tester og heller ha nok sex ;)
Har ingen tester i hus, selvom det klør i fingra etter å kjøpe
 
Jeg er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Er to uker siden jeg hadde en Ma og har ikke helt peiling på når jeg kan forvente neste ikm:facepalm: men dere som hadde eggløsning i går, når skal dere ha ikm?
Jeg har alltid ikm 14 dager etter el
 
1DPO her også. «Down to business» både fredag, søndag og i går så får håpe man har gjort sitt :hilarious:
 
:arghh::(
Samme her! Alltid ønsket meg tvillinger! Sist ma så blødde jeg noe voldsomt (akkurat som sa) og på kontrollen viste det seg 2 gestasjonssekker, foster i den ene og ingenting i den andre. Da mente de det også var tvillinger. Har hørt det er vanlig å miste en tvilling, men dessverre mistet vi også begge :(

Jeg hadde en SA med tvilling 1, tvilling 2 klarte ikke å utvikle seg i nærheten av det den skulle. Den hadde stoppet å utvikle seg en uke før jeg fikk cytotek, to uker etter sa. Så da mistet jeg første i uke 7+2 og andre i uke 10+5.

Vi hadde tenkt å holde graviditeten hemmelig så lenge som mulig, men da mamma ringte meg når jeg var på vei ut av sykehuset med pillene i hånden, så brøt jeg sammen og fortalte henne kortversjonen. Før jeg hadde sagt alt, så avbrøt hun meg og spurte om jeg hadde mistet tvillinger. Vi har vist tvillinger i familien, men det har skjedd hver gang at man har mistet den ene tvillingen eller at man har mistet begge, først den ene, så den andre. Så jeg er ikke alene om å ha opplevd dette i familien.
 
I går kveld hadde jeg menssmerter fra helvete. Var så vondt at jeg som aldri tar smertestillende om jeg ikke må, hadde desperat ønske om det (vi var seff tom). Tenkte at det ikke var normalt å ha så vondt, har aldri hatt sånn før ved el, men så sa mannen at jeg hadde jo blitt forklart at både el og mens ville være kraftigere etter MA/SA både med smerter og med blødning. Så jeg roet meg med det.

Vi tenkte vi skulle legge inn litt «aksjer» og det var ubehagelig da det var så ømt i magen. Men oppgaven ble utført:love2

I morges våknet jeg og kjente det var veldig vått nede (både på lår og laken) og ble helt skrekkslagen da jeg koblet vått og magesmertene i går med mens. Karret meg opp og sprang på badet for å få meg ren og tør og få på bind. Vel, så feil kan man ta. Det var en overdose med EL slim:laughing002
Så da tror jeg at jeg nesten 100% er i eggløsningstid.:smiley-angelic001 Så kjapt estimert så er vel IKM ca 4 november?:confused004
 
Hei alle,

jeg hiver meg inn her da jeg er svært usikker på når neste IKM skal være etter MA 12.10 (11+2) håper det er greit selv om jeg ikke vet dette sikkert. Krysser alle fingrer for vanlig syklus etter MA.

Frk HH - 27 år - pp 1 (etter MA 12.10) - b1 - EL ? - IKM håper innen uke 45? Kan bli IKM uke 46

om noen har erfaringer med EL og IKM etter MA, setter pris på delinger
 
Hei alle,

jeg hiver meg inn her da jeg er svært usikker på når neste IKM skal være etter MA 12.10 (11+2) håper det er greit selv om jeg ikke vet dette sikkert. Krysser alle fingrer for vanlig syklus etter MA.

Frk HH - 27 år - pp 1 (etter MA 12.10) - b1 - EL ? - IKM håper innen uke 45? Kan bli IKM uke 46

om noen har erfaringer med EL og IKM etter MA, setter pris på delinger
Hei, jeg er litt i samme situasjon som deg. Hadde en ma med utskraping 7.10. Jeg har heller ikke peiling på el eller ikm men på søndag fikk jeg tydelige mensmurtinger så jeg kobler det med el, selv om jeg ikke er sikker. Blir spennende å se for iss begge hvordan det går.:happy:
Lykke til
 
Hei alle,

jeg hiver meg inn her da jeg er svært usikker på når neste IKM skal være etter MA 12.10 (11+2) håper det er greit selv om jeg ikke vet dette sikkert. Krysser alle fingrer for vanlig syklus etter MA.

Frk HH - 27 år - pp 1 (etter MA 12.10) - b1 - EL ? - IKM håper innen uke 45? Kan bli IKM uke 46

om noen har erfaringer med EL og IKM etter MA, setter pris på delinger

Jeg hadde MA i september og tok cytotek 29 september. Blødde i to uker og begynte prøvingen for en uke siden. Jeg begynte i helgen å kjenne tegn på el, og i går og i natt har det vært veldig tydlige tegn på el, så jeg føler meg ganske sikker på at el er nå. Da bør IKM for min del være rundt 4 november.
Men utover det har jeg ikke peiling på om jeg er i vanlig syklus enda.
 
Nå er jo testen enda mer positiv enn i dag morges! Hvordan tolker jeg det da, el i morgen? Har lagt inn aksjer både lørdag, søndag og i går. Burde det «holde» eller helst kjøre på i dag og i morgen også? Begynner å bli sliten. Haha
 

Vedlegg

  • C3D28095-D681-4340-B712-FBEA4A39BA16.jpeg
    C3D28095-D681-4340-B712-FBEA4A39BA16.jpeg
    37,9 KB · Visninger: 34
Nå er jo testen enda mer positiv enn i dag morges! Hvordan tolker jeg det da, el i morgen? Har lagt inn aksjer både lørdag, søndag og i går. Burde det «holde» eller helst kjøre på i dag og i morgen også? Begynner å bli sliten. Haha
Ser ut som om toppen din er nå, så da blir nok el i morgen;)
 
Hei alle,

jeg hiver meg inn her da jeg er svært usikker på når neste IKM skal være etter MA 12.10 (11+2) håper det er greit selv om jeg ikke vet dette sikkert. Krysser alle fingrer for vanlig syklus etter MA.

Frk HH - 27 år - pp 1 (etter MA 12.10) - b1 - EL ? - IKM håper innen uke 45? Kan bli IKM uke 46

om noen har erfaringer med EL og IKM etter MA, setter pris på delinger
Er litt i samme situasjon jeg også, hadde en skog aner ikke når el eller IKM er egentlig
 
Denne syklusen har jeg kjent tydelige el-smerter på begge sider, men litt mer på venstre. Er det vanlig? Er det da fare for at to egg slipper samtidig, ett på hver side?
 
Back
Topp