IKM uke 45 2019

Tror og håper jeg havner her. Så og si positiv el test i går og negativ i dag


Hmm1987 - 32 år - pp2 - b3 - el 22/10 - ikm 4/11
 
Denne syklusen har jeg kjent tydelige el-smerter på begge sider, men litt mer på venstre. Er det vanlig? Er det da fare for at to egg slipper samtidig, ett på hver side?

Jeg har aldri el-smerter kun på en side. Jeg merker det over hele hver gang.
 
Da fikk jeg mistanken om at jeg hadde el på lørdag bekreftet :)

Flytter derfor over til uke 44, så får dere ha masse lykke til!!:dummy::dummy1:

E011E343-C652-40E8-903B-2F4609E710D2.jpeg
 
Begynner allerede å bli skikkelig utålmodig etter å teste :woot: Skulle vært mulig å teste rett etter EL
 
Jeg tror el kommer i kveld eller i morgen tidlig.. fikk ikke lagt inn aksjer i går, men 5 dager på rad før dette og planer om å legge inn i kveld og i morgen og håpe på det beste. Jeg er nervøs siden vi ikke fikk lagt inn aksjer i går. :hilarious: altså, denne perioden kan gjøre hvem som helst gal i hodet, det er jeg sikker på...:hilarious::hilarious:
 
Hvor ofte legger dere inn aksjer rundt el perioden da? ? =)
Jeg er ganske ny på dette enda, men denne gangen ble det i alle fall annen hver dag. Ville kanskje gått for hver dag, men prøver å ikke gjøre det så unaturlig, så da ble det bare sånn :)
 
Jeg er ganske ny på dette enda, men denne gangen ble det i alle fall annen hver dag. Ville kanskje gått for hver dag, men prøver å ikke gjøre det så unaturlig, så da ble det bare sånn :)

Er noe med det, vil jo ikke det skal være plikt sex heller.. kjenner bare litt på at det var kjipt det ikke ble noe i går, har liksom bare en følelse av at det ikke blir klaff denne mnd heller :hilarious: men får prøve i kveld og i morgen i hvertfall. Forventet el i dag eller i morgen. Hm
 
Hvor ofte legger dere inn aksjer rundt el perioden da? ? =)

Prøver å få til hver dag, men i helgen var samboer bortreist fra lørdag til søndag, så misset lørdagen. Ellers fikset vi oss fredagen, søndagen, mandagen og i dag.
 
Jeg er ganske ny på dette enda, men denne gangen ble det i alle fall annen hver dag. Ville kanskje gått for hver dag, men prøver å ikke gjøre det så unaturlig, så da ble det bare sånn :)

Etter hva jeg har lest så holder det lenge og ha sex 2-3 ganger ila den fertile perioden, så dere er nok godt dekket ;)
 
Er noe med det, vil jo ikke det skal være plikt sex heller.. kjenner bare litt på at det var kjipt det ikke ble noe i går, har liksom bare en følelse av at det ikke blir klaff denne mnd heller :hilarious: men får prøve i kveld og i morgen i hvertfall. Forventet el i dag eller i morgen. Hm

Kjedelig med pliktsex ja og da blir man også gjerne stresset ved siden av. Og stress er i hvert fall ikke gunstig :p
 
Prøver å få til hver dag, men i helgen var samboer bortreist fra lørdag til søndag, så misset lørdagen. Ellers fikset vi oss fredagen, søndagen, mandagen og i dag.

Her har deg vært 5 dager på rad, men ikke i går (og det stresser meg litt) men skal prøve å få lagt inn i kveld og i morgen. Uten at det blir plikt sex :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Etter hva jeg har lest så holder det lenge og ha sex 2-3 ganger ila den fertile perioden, så dere er nok godt dekket ;)
Det har jeg også hørt, så har tenkt at det holder. Jeg tenker at hver dag gir større sjanse, men det stemmer nok ikke :hilarious:
 
Kjedelig med pliktsex ja og da blir man også gjerne stresset ved siden av. Og stress er i hvert fall ikke gunstig :p

Prøver å ikke stresse og. Tenker jo at det kommer en ny på om det ikke går, men vil så gjerne at det skal klaffe nå =) var mye enklere sist, da jeg bare ble gravid tilfeldig, på prevensjon... :hilarious:
 
Foreløpig veldig negative EL-tester, har estimert EL på torsdag. Jeg hadde jo litt lenger syklus sist, antar at det er pga letrozolen. Blir spennende å se om/når jeg får utslag på testene, testet ikke forrige periode og det stresset både mannen og meg litt. Vi satser på aksjer ca annenhver dag for å prøve å helgardere oss uansett, har allerede lagt inn aksjer lørdag og mandag.
 
Joda, har blitt mye aksjer, men har bare en følelse på at det var i går det burde skjedd. Haha. Men vi får se, krysser fingrene like vel
Hehe, jeg skjønner absolutt den følelsen. Sitter med den samme i forhold til i går.Tenk om det var den som skulle til for at det skulle klaffe:p men vi får bare krysse fingrene og håpe ja:)
 
Back
Topp