Stallkjærringa
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Ja, vil tro han da er positiv, uten at jeg skal si det helt sikkert. Nei, de fleste som er negativ får jo aldri antistoff. Jeg har nok bare vært så heldig at jeg har trukket gull loddet på akkurat detteJeg er jo negativ, og regner med samboer er positiv siden første vår er positiv. Eller går det at to negative kan få positiv?Jeg selv stresser jo ikke noe med det før det eventuelt blir påvist antistoffer her, men tenkte bare å skrive det jeg selv hadde lest siden dere snakka om det
![]()
håper jeg blir like heldig som sist. Og slipper blodoverføring mens lille er i magen, og at jeg får gå like lenge. Greit å slippe å være på sykehuset så lenge

Det eneste jeg kjenner på er ømme bryster og litt mensmurringer. Ikke kvalm, bare litt dårlig matlyst på grunn av sjokket av å være gravid. Ellers er absolutt alt som vanlig. Siste dag med mens var 29. Sept.
Hadde aldri merket at jeg var gravid en gang om det ikke var for at puppene plutselig hadde en rund form istedet for spisse og små. Vi får vel være glade for å vøre i god form