Skravletråd

Begynner å lure på om jeg virkelig er i uke 8 når jeg ser hvor mye symtomer alle andre har. :confused005 Det eneste jeg kjenner på er ømme bryster og litt mensmurringer. Ikke kvalm, bare litt dårlig matlyst på grunn av sjokket av å være gravid. Ellers er absolutt alt som vanlig. Siste dag med mens var 29. Sept.
Ikke alle som har like mye symptomer. Hvis du sist hadde mens 29.sept så er du vel litt kortere på vei? 5-6 uker?
 
Usynlige symptomer er noe drit ! :/ også må man liksom da hele tiden "minne" vedkommende om dette og da går det innunder klaging og masing :shifty:

Utflod og endringer ja, sååå slitsomt med så mye greier som endrer seg.
 
Flere som har fått økt puls eller? Herrejesus, våknet nå 07.30 og tittet på klokka (Polar Ignite) og jeg hadde puls på 82 som nyvåknet :p
 
Flere som har fått økt puls eller? Herrejesus, våknet nå 07.30 og tittet på klokka (Polar Ignite) og jeg hadde puls på 82 som nyvåknet :p
Ja, gjett om da :hilarious: bare det å gjøre enkle oppgaver gjør at pulsen fyker i været og jeg føler meg skikkelig dårlig trent :facepalm::D
 
Flere som har fått økt puls eller? Herrejesus, våknet nå 07.30 og tittet på klokka (Polar Ignite) og jeg hadde puls på 82 som nyvåknet :p

Jaja, jeg har rundt 80 i puls bare jeg sitter på sofaen og strikker! Gjennomsnittshvilepuls har gått fra 48-55 til 60-65 :woot: Hvis jeg går opp trappa for å gå på badet er jeg ofte oppe i 120 på den korte stubben :hilarious: Merker det veldig godt når jeg skal sove også at hjertet dunker mye hardere enn vanlig, ligger å hører på bankingen noe som er litt slitsomt når man prøver å sove :p
 
Ja, gjett om da :hilarious: bare det å gjøre enkle oppgaver gjør at pulsen fyker i været og jeg føler meg skikkelig dårlig trent :facepalm::D
Haha! Jaa.. Jeg er jo tidlig på vei enda (IKM i går eller i dag) og skal trene litt senere i dag så er jækla spent på hvordan det går :rolleyes:
 
Haha! Jaa.. Jeg er jo tidlig på vei enda (IKM i går eller i dag) og skal trene litt senere i dag så er jækla spent på hvordan det går :rolleyes:

Kan være lurt å ta det litt med ro og la kroppen bli ordentlig varm før du går i gang med noe tyngre trening iallefall :) jeg merker at pulsen skyter til værs i starten av økta, men holder seg relativt stabil når jeg først er blitt varm og hjertet har vendt seg til litt ekstra pumping :p
 
Kan være lurt å ta det litt med ro og la kroppen bli ordentlig varm før du går i gang med noe tyngre trening iallefall :) jeg merker at pulsen skyter til værs i starten av økta, men holder seg relativt stabil når jeg først er blitt varm og hjertet har vendt seg til litt ekstra pumping :p
Ja, er styrketrening som står på planen i dag! Tenkte å begynne med forebyggende styrke med fokus på rygg, skuldre og bekken og det er jo enkelt å tilpasse :D Intervallen jeg tok på fredag var helt grusom. Aldri blitt så sliten før og gjorde hinsides tungt!
 
Ja, er styrketrening som står på planen i dag! Tenkte å begynne med forebyggende styrke med fokus på rygg, skuldre og bekken og det er jo enkelt å tilpasse :D Intervallen jeg tok på fredag var helt grusom. Aldri blitt så sliten før og gjorde hinsides tungt!

Hehe, lurt å trene styrke for å forebygge ja! Jeg må nok prøve å få inn en økt selv i dag :) Det viktigste tror jeg er å høre på kroppen! Tror intervaller blir droppet fremover for min del, blir så sliten av det nå, tror jeg har mer igjen for rolige litt lengre turer :)
 
Hehe, lurt å trene styrke for å forebygge ja! Jeg må nok prøve å få inn en økt selv i dag :) Det viktigste tror jeg er å høre på kroppen! Tror intervaller blir droppet fremover for min del, blir så sliten av det nå, tror jeg har mer igjen for rolige litt lengre turer :)
jaa.. Anser meg selv som forholdsvis godt trent fra før av da, så trening er ikke noe jeg begynner med nå! Men jeg behøver ikke kjøre 90 i knebøy framover :p

Spøker for intervallene her også, men det går fiiiiint. Styrke er viktigere :dance008
 
jaa.. Anser meg selv som forholdsvis godt trent fra før av da, så trening er ikke noe jeg begynner med nå! Men jeg behøver ikke kjøre 90 i knebøy framover :p

Spøker for intervallene her også, men det går fiiiiint. Styrke er viktigere :dance008

Shit, du er i form da kan man si :D Jeg er en løper, så jeg prøver å trene styrke en gang i uka, men da holder det med egen kroppsvekt og en kettlebell for meg altså. Hehe. Synes forresten Pia Seeberg er veldig flink til å dele tips til gravidtrening, ho er jo helt rå på det :)
 
Pulsen driver å suser i ørene på kvelden.. huff

Måtte bare stå opp jeg, kvalm, vondt i magen og klarer bare ikke å regulere varmen min lengre! Fryser og koker om hverandre!! :( huff altså...

Også midt i verdens travleste helg og uke nå. Straks i kirka med han på fire nå, håper formen holder seg!
 
Hadde ikke forutsett at det skulle bli så vanskelig å slutte å røyke. Hadde ideen om at alle røykere bråslutter tvert når de blir gravide, det er heldigvis ikke bare jeg som sliter. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av el-sigg med bare damp, uten nikotin for å få vekk det aller værste av stoffer fra vanlige sigaretter. Og heller kjøre på med nikotinplaster den første uken.. Tenker at El-sigg i en overgang er et bedre alternativ enn å ikke klare å slutte å røyke. Flere som har slitt med slutt av snus / røyk?
 
Trenger å lufte litt... Endelig er jeg "forbi" der det gikk galt i forrige svangerskap (SA 6+2 i august). Den gang fikk jeg aldri se 3+ på digital, men denne gangen fikk jeg 3+ når jeg testet 5+6 og det var herlig å se! Tenkte at "når jeg ser 3+ skal jeg slappe av og prøve å nyte dette litt", men altså... Det er BARE negative tanker i hodet :( "Hmm, er niplene litt mindre ømme nå enn i går?", "ånei, nå er hvilepulsen nede i 59, den har gått ned fra 65 for to dager siden", "hvorfor øker ikke pulsen like fort når jeg går i bratt oppoverbakke?" "kan mye utflod være starten på en SA?" åååårghh, blir helt gal av mine egne tanker om at jeg skal miste igjen :( Samtidig "føler" jeg at denne gangen er det litt annerledes, symptomene er mer tilstede og det at hcg stiger så fint er jo et godt tegn! Må prøve å nyte dette, er ingen grunn til at dette skal gå galt nå, men jammen meg er det vanskelig å slappe helt av. I tillegg jobber mannen min utrolig mye for tiden så jeg ser han bare på kveldene og da klarer jeg å slappe mer av, han er en mester på å roe meg, men når jeg sitter hjemme hele dagen aleine så spinner tankene og de er oftest negative :(
 
Hadde ikke forutsett at det skulle bli så vanskelig å slutte å røyke. Hadde ideen om at alle røykere bråslutter tvert når de blir gravide, det er heldigvis ikke bare jeg som sliter. Vurderer sterkt å gå til innkjøp av el-sigg med bare damp, uten nikotin for å få vekk det aller værste av stoffer fra vanlige sigaretter. Og heller kjøre på med nikotinplaster den første uken.. Tenker at El-sigg i en overgang er et bedre alternativ enn å ikke klare å slutte å røyke. Flere som har slitt med slutt av snus / røyk?

Ja, jeg måtte kjøpte meg Onico i går. Tobakk og nikotinfri snus :oops: Den er ikke farlig da, kunne brukt den gjennom hele svangerskapet men jeg ønsker å slutte HELT nå kjenner jeg. Dritlei av å være avhengig av noe
 
Flere som har fått økt puls eller? Herrejesus, våknet nå 07.30 og tittet på klokka (Polar Ignite) og jeg hadde puls på 82 som nyvåknet :p
Jepp, her har den økt .. legen syns jeg hadde litt høy puls før helgen, men hun sa det hadde nok mye med at jeg var stressa og nervøs for å være hos henne og. Lå på 80 når jeg våknet nå i sted, har ligget på ca 85-90 de siste dagene. Var opp på 100 hos legen :p
 
Back
Topp