Skravletråd

Shit, du er i form da kan man si :D Jeg er en løper, så jeg prøver å trene styrke en gang i uka, men da holder det med egen kroppsvekt og en kettlebell for meg altså. Hehe. Synes forresten Pia Seeberg er veldig flink til å dele tips til gravidtrening, ho er jo helt rå på det :)

Pia Seberg er gull! Og satan for en form! Hun er vel snart fødeklar også :eek:

Trenger å lufte litt... Endelig er jeg "forbi" der det gikk galt i forrige svangerskap (SA 6+2 i august). Den gang fikk jeg aldri se 3+ på digital, men denne gangen fikk jeg 3+ når jeg testet 5+6 og det var herlig å se! Tenkte at "når jeg ser 3+ skal jeg slappe av og prøve å nyte dette litt", men altså... Det er BARE negative tanker i hodet :( "Hmm, er niplene litt mindre ømme nå enn i går?", "ånei, nå er hvilepulsen nede i 59, den har gått ned fra 65 for to dager siden", "hvorfor øker ikke pulsen like fort når jeg går i bratt oppoverbakke?" "kan mye utflod være starten på en SA?" åååårghh, blir helt gal av mine egne tanker om at jeg skal miste igjen :( Samtidig "føler" jeg at denne gangen er det litt annerledes, symptomene er mer tilstede og det at hcg stiger så fint er jo et godt tegn! Må prøve å nyte dette, er ingen grunn til at dette skal gå galt nå, men jammen meg er det vanskelig å slappe helt av. I tillegg jobber mannen min utrolig mye for tiden så jeg ser han bare på kveldene og da klarer jeg å slappe mer av, han er en mester på å roe meg, men når jeg sitter hjemme hele dagen aleine så spinner tankene og de er oftest negative :(

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Men gratulerer med 3+ og at du har gått forbi der det gikk galt sist! Det er jo kjempebra! :-)

Jepp, her har den økt .. legen syns jeg hadde litt høy puls før helgen, men hun sa det hadde nok mye med at jeg var stressa og nervøs for å være hos henne og. Lå på 80 når jeg våknet nå i sted, har ligget på ca 85-90 de siste dagene. Var opp på 100 hos legen :p

Jeg blir ofte litt ekstra stresset av å gå til legen, lett for at pulsen øker litt da :p

Ja, jeg måtte kjøpte meg Onico i går. Tobakk og nikotinfri snus :oops: Den er ikke farlig da, kunne brukt den gjennom hele svangerskapet men jeg ønsker å slutte HELT nå kjenner jeg. Dritlei av å være avhengig av noe

Godt å høre at jeg ikke er alene om å være uperfekt! Bare 4 dager siden jeg fikk vite om graviditeten, så har trengt litt tid på omstilling.

Kjenner jeg er litt bekymra for at det ikke skal gå, så gleder meg fryktelig til 3+ vises på cb! Har allerede startet kle ane og albyl-e! Antifosfolipidsyndrom er noe piss i SV.skap:blackeye: ikke fin gravidmage, bare veldig blå:p

Kjenner jeg er litt bekymra for at det ikke skal gå, så gleder meg fryktelig til 3+ vises på cb! Har allerede startet kle ane og albyl-e! Antifosfolipidsyndrom er noe piss i SV.skap:blackeye: ikke fin gravidmage, bare veldig blå:p
Ja ser frem til 3+ på den digitale jeg og. Husker fra forrige svangerskap når jeg gikk på albyl-e. Var ikke helt fornøyd med blå mage :p begynner nok snart på det igjen og, se hva de sier når jeg skal på tul.

Nei hvorfor skal jeg det når jeg får nok via mat? :) Det er jo den reneste og beste kilden til alle vitaminer og mineraler

Nei hvis du vet du får nok så er det jo greit :)
Ikke så oversikt jeg, så tar heller i tillegg siden det bare skilles ut evt :)

Back
Topp