Trenger å lufte litt... Endelig er jeg "forbi" der det gikk galt i forrige svangerskap (SA 6+2 i august). Den gang fikk jeg aldri se 3+ på digital, men denne gangen fikk jeg 3+ når jeg testet 5+6 og det var herlig å se! Tenkte at "når jeg ser 3+ skal jeg slappe av og prøve å nyte dette litt", men altså... Det er BARE negative tanker i hodet

"Hmm, er niplene litt mindre ømme nå enn i går?", "ånei, nå er hvilepulsen nede i 59, den har gått ned fra 65 for to dager siden", "hvorfor øker ikke pulsen like fort når jeg går i bratt oppoverbakke?" "kan mye utflod være starten på en SA?" åååårghh, blir helt gal av mine egne tanker om at jeg skal miste igjen

Samtidig "føler" jeg at denne gangen er det litt annerledes, symptomene er mer tilstede og det at hcg stiger så fint er jo et godt tegn! Må prøve å nyte dette, er ingen grunn til at dette skal gå galt nå, men jammen meg er det vanskelig å slappe helt av. I tillegg jobber mannen min utrolig mye for tiden så jeg ser han bare på kveldene og da klarer jeg å slappe mer av, han er en mester på å roe meg, men når jeg sitter hjemme hele dagen aleine så spinner tankene og de er oftest negative