OKTOBER

Oi, den der så sterk ut til å være så lenge etter Ovitrellexsmile9
Kan vel ikke være Ovitrelle så lenger etter eller? Jeg har trua på den testen der! :Heartred

Ovitrelle har vært ute etter ca. 10 dager tidligere forsøk, når jeg har testet ut det. Tok ny i morges, men testen var selvfølgelig defekt! Ble helt hvit og uten kontrollstrek. :eek: Skulle tro jeg fikk straff for å ha testet før tiden. Smører meg med tålmodighet, tør ikke håpe helt enda. Takk for oppløftende ord!

Ovitrelle har vært ute etter ca. 10 dager tidligere forsøk, når jeg har testet ut det. Tok ny i morges, men testen var selvfølgelig defekt! Ble helt hvit og uten kontrollstrek. :eek: Skulle tro jeg fikk straff for å ha testet før tiden. Smører meg med tålmodighet, tør ikke håpe helt enda. Takk for oppløftende ord!

:eek: Det har jeg aldri opplevd. Så irriterende med defekt test når man har lyst til å få bekreftet om det er baby på gang! Håper du har bedre hell i morgen :) Var du tom for flere tester eller hadde du tømt ut urinen før du oppdaget at testen var defekt?

:eek: Det har jeg aldri opplevd. Så irriterende med defekt test når man har lyst til å få bekreftet om det er baby på gang! Håper du har bedre hell i morgen :) Var du tom for flere tester eller hadde du tømt ut urinen før du oppdaget at testen var defekt?

Jaa, sykt irriterende. Har mange tester igjen, men var tom i blæra :rolleyes: Det samme skjedde et par ganger med eggløsningstestene, nå nylig når jeg testet meg ihjel etter eggløsning før fryseforsøket. Satser på bedre hell i morgen (eller i kveld) ja. Takk! :happy:

Jaa, sykt irriterende. Har mange tester igjen, men var tom i blæra :rolleyes: Det samme skjedde et par ganger med eggløsningstestene, nå nylig når jeg testet meg ihjel etter eggløsning før fryseforsøket. Satser på bedre hell i morgen (eller i kveld) ja. Takk! :happy:

Sjelden tom blære er et problem i andre sammenhenger, men i denne situasjonen så er det veldig upraktisk :p

Sorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!

Vedlegg

• 43D1BBD8-4166-4E43-A57C-44A84AB24B33.jpeg
    43D1BBD8-4166-4E43-A57C-44A84AB24B33.jpeg
    30,1 KB · Visninger: 129
  • 701F6830-B936-44F5-806E-1CC6383025B1.jpeg
    701F6830-B936-44F5-806E-1CC6383025B1.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 109
Så dumt, jeg hadde håpet at det skulle dukke opp en strek snart! Krysser fingrene for at testen plutselig er positiv, for det er noen dager til testdag enda ikke sant?
Testdag er onsdag 9. Da blir det 14 dager siden jeg satt inn et todagers egg. Så burde vel vises på en test nå tenker jeg?

Sorry for spam. Har prøvd å lage en dagbok, men jeg klarer ikke sammenfatte hele prøve-historien vår, og klarer bare ikke fatte meg i korthet. Ville bare dele et par bilder, klarer ikke styre meg. Tror jeg begynner å få opp håpet!
Ser veldig lovende ut! ❤

Gratulerer så masse, det ser ut til at spiren sitter! :)

Testdag er onsdag 9. Da blir det 14 dager siden jeg satt inn et todagers egg. Så burde vel vises på en test nå tenker jeg?

Joda, det burde jo det. Men noen produserer HCG seint og får positive tester senere, så alt håp er ikke ute enda syns jeg.

Joda, det burde jo det. Men noen produserer HCG seint og får positive tester senere, så alt håp er ikke ute enda syns jeg.
Ja jeg får bare vente å se hva som skjer. Men jeg er innstilt på at dette ikke gikk. Bare synd jeg må vente til november for å prøve på nytt :depressed:

Oi❤️ Dette ser lovende ut! Spennende at du deler testene! Tror virkelig det er din tur nå❤️

Ja jeg får bare vente å se hva som skjer. Men jeg er innstilt på at dette ikke gikk. Bare synd jeg må vente til november for å prøve på nytt :depressed:

Ja skjønner det. Jeg mista også litt troa når jeg testa negativt på en søndag tre dager før testdato i forrige forsøk. Men helt sikker på at det ikke gikk var jeg ikke før på testdagen. Da kom mensen mens jeg ventet på at testen skulle virke, så da var det iallefall ingen tvil.

Håper november blir deres måned, så du kan feire jul med en liten spire i magen :)

Wiii!! Dette ser veldig lovende ut!! :Heartred:Heartred:Heartred

Det der er jo en kjempefin strek! :happy: bare å dele i vei! Som prøver uten sjans for å få streker på egen hånd lever jeg for andres tester! :woot::)

Krysser fingrene for at det er en god babystrek! :dance008

Bellablue90 - 29 - B1 - IVF #1 - Medicus - Gonalpeptyl, Rekovelle (vet ikke hvordan det blir etter innsett)

Usikker på uttak, skal på ny sjekk på tirsdag/torsdag. Vet mer da☺️Kan settes opp på stimulering.

Last edited:
Nå er jeg sååå utolmodig:p el ble forskjøvet 1 uke denne mnd og mens da også forskjøvet til 11/12 oktober, og jeg kjenner jeg blir gaaal :p vil bare komme i gang med hele prosessen så fort jeg kan:p så nå synes jeg at enten må tr komme før tiden eller så må jeg få en positiv graviditetstest i hånden :hilarious: ventingen MÅ jo være det verste med hele opplegget:facepalm:

Back
Topp