Symptomer-har dere noen?

Hadde en del murringer for noen dager siden, men det har roet seg litt nå. Kjenner meg litt kvalm og "uggen". Tanken på at jeg var gravid var egentlig helt fjern inntil jeg fikk litt brystspreng og en følelse av at jeg skulle besvime. Mener ganske bestemt at det siste skyldes blodtrykksfall, som jeg hadde noen ganger i forrige svangerskap.

Er enda ikke like trøtt som jeg var i forrige svangerskap, håper jeg slipper det!
 
Ikkje kvalm eller trøtt endå - var veldig trøtt med to første, håper eg slepp det med denne. Derimot har eg fått utflod denne gongen - og det har eg ikkje til vanlig.. Heldigvis lukfri og ganske så tyntflytande.

Må skrive opp hodepine. 2 ganger på 4 dager - flimring og synsforstyrrelser :( Det hadde eg heller ikkje dei to forrige gangane - spørs om det er ei jente denne gangen?
 
Kvalmen kom kastet på meg igår. Skikkelig :grumpy: var ikke spesielt kvalm forrige svangerskap, så hvis jeg skal gå slik i flere uker blir jeg koko:nailbiting:
 
Sovna på sofaen forrige helg, veldig ulikt meg- men tenkte ikke på det et symptom før nå i ettertid.

Stiv og støl i nedre del av magen, strekker og slik.

Svimmel og blodtryksfall opplever jeg også.

Men puppene er ømme og noe endret!
Og rett etter den ene negative testen kledde jeg av meg for å gå i dusjen, i speilet over vasken så jeg brystene mine og mistenkte at den negative testen kanskje ikke var korrekt. Alikevel fullstendig sjokkert da den var posetiv neste dag etter jobb :wideyed:
 
Huden min har plutselig blitt veldig uren?? Vasker meg som vanlig, spiser og drikker som vanlig, ikke spesielt usunt? :arghh: Er uren hud noe man kan få i svangerskap? Føler håret blir fortere fett au :shifty:
 
Huden min har plutselig blitt veldig uren?? Vasker meg som vanlig, spiser og drikker som vanlig, ikke spesielt usunt? :arghh: Er uren hud noe man kan få i svangerskap? Føler håret blir fortere fett au :shifty:
Fått uren hud jeg også :arghh:
 
Uren hud har jeg og.. men kjenner dere noe spes i magen? Jeg merker liksom ingenting, blir jo bekymret. Har ømme bryst, småkvalm i korte perioder, ekstrem bra luktesans og oftere på do(tisse).. men ikke spes trøtt, og ingen murringer lenger! Vanlig ell ikke? 5+2 i dag! TUL 25/10, føles som en evighet!
 
Har fortsatt ikke mye symptomer enn murring iblant.. 4+5. Noen andre i samme båt og uten symptomer? ❤️
 
Jeg har ingen symptomer annet enn å føle meg litt oppblåst, og kjenne et lite trykk i magen når jeg måtte hente noe fra overslaget på kjøkkenet, da trykket magen litt mot benken og kjente at det var noe på gang der. Puppene kjenner jeg ingenting i, men nå ammer jeg jo fortsatt minsten på 1,5 år da
 
Har nyst veldig mye i det siste, han stakkaren på kontoret sier BLESS YOU hele veien stakkars. Idag så jeg litt blod fra nesen- så skjøre slimhinner here we go!
Samme nedentil! Alt er gærnt ...
Og luft i magen!! Hahah, småpromper hele veien. Herregud så mye greier laughing6
 
Har nyst veldig mye i det siste, han stakkaren på kontoret sier BLESS YOU hele veien stakkars. Idag så jeg litt blod fra nesen- så skjøre slimhinner here we go!
Samme nedentil! Alt er gærnt ...
Og luft i magen!! Hahah, småpromper hele veien. Herregud så mye greier laughing6
Luft i magen har jeg å, og fikk skikkelig stikkinger i livmora når jeg kjørte unger på skole og bhg
 
Å da har jeg også fått kasta symptom over meg! Har frem til nå kun vært litt småuggen, men ikke sånn veldig.
Men i går begynte spyingen, så nå er jeg konstant kvalm og spyr litt av og til :sick006
Må i tillegg tisse hele tiden. I natt var jeg oppe 5ganger! :sleep011
 
Tenkte ikke på det før i går, men luktesansen er helt sjuk! Har litt murring og trykk i livmora. Og er kjempe sulten! Puppene har også endret seg litt og er litt sår i niplene til tider.
 
Jeg har så sykt mye stikking og strekking i livmor. Ekkelt :wideyed:
 
Javell, nytt symptom; har vært Mye svimmel, men nytt idag var et sjukt blodtryksfall mens eg satt dønn i ro!! Sleit faktisk mye med dette med sistemann, mest på slutten så trodde ikke dette var vanlig nå. Men googla og joda, tidlig symptom kan være svimmelhet og besvimelse pga utvidete blodårer.. fantastisk...
 
Løp ned en trapp nettopp, herregud så vondt det var i puppene :arghh:
Ellers er jeg trøtt og har stygg hud. Ååååh, så digg å være gravid...:bored:
 
Har ikke hatt noe særlig symptomer før blødningen begynte på tirsdag, ikke mer enn å føle meg oppblåst.
I dag kom kvalme og nå murring i korsryggen.
 
Jeg er bare 4+0 i dag, men guri malla.. såå ør i hodet og får blodtrykksfall sikkert 20 ganger om dagen. Sånn at jeg må sette meg :eek: Kan ikke huske at det var sånn sist :hungover:
 
Back
Topp