Symptomer-har dere noen?

Jeg er 3+5 og er uggen, kjent iling/stikking i underlivet i ett par dager. For mye kviser siste 5 dager. Og nå begynner puppa og bli ømme..
Trøtt og, sovet 8-9 timer siste to nettene. Enda gjesper j noe fælt..

Kroppen altså !!
 
Trøttheten har tatt overhånd her også... Stakkars samboeren min, når jeg har vært på jobb, tatt hestene og lillemor er i seng har jeg ikke stort av energi til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Enda godt det forhåpentligvis går over etterhvert!
 
Jeg er 6+3 idag, og har begynt å miste de ømme puppene mine, men er fortsatt litt kvalm ☺️
 
4+4. har fått kviser, stråling i brystene, vondt i korsryggen, litt stikking i magen, og allerede økt utflod. Det slet jeg med hele forrige svangerkap også... gleder meg ikke til 9mnd med det.
 
Jeg er trøtt. Så avsindig trøtt.. er på tur med en hel gjeng og får jo ikke lagt meg midt på dagen.. :sleep011:sleep002
 
Har fått helt brennende vonde nipler og puppene er ømme også! :eek:
 
Ømme pupper tilbake. Kvalm. Uggen hele døgnet. Sykt trøtt. Minstemor la seg klokka 19 igår, jeg la meg 21, og vi våknet nå:) godt
6+4
 
Ømme bryster fortsatt, og stuptrøtt etter jobb.. legger meg et par timer før jeg pleier for tiden!

Men kjenner fremdelses ikke no spes i magen.. :oops: men husker ikke om jeg har gjort det med de andre. Jeg har luftsmerter og er litt forstoppet. Og så ser jeg jo nå at visse bukser blir for stramme over magen.
 
Kvalm:sour: Får innimellom skikkelig brekningstrang, men har hittil bare kastet opp litt en gang. Ellers sliten, føler meg helt tappa for energi (men har også vært forkjøla og ligget syk noen dager da, så det spiller vel også inn). Kjempevondt i korsryggen og redd det er begynnende bekkenløsning (hadde ikke det sist, så aner ikke), men har slitt mye med vondt i korsryggen før også, så håper det bare er det.

det var dagens klageinnlegg fra meg :wacky: Eller, hvertfall dagens første :p
 
Jeg er kvalm stort sett hele døgnet, værst om morgenen. Trøtt, ømme pupper, god luktesans, mye luft i magen, og treg i magen! Hurra :wtf:
 
Kvalm hvis jeg glemmer å spise.
Hodepine og lett vondt i ryggen.
Murringer i magen.
 
Er sååå trøtt og i dag er jeg skikkelig svimmel..
 
4+6 i dag, så veldig tidlig ennå. Har litt sånn luftsmerter/mensen-smerter i magen av og på. Håper det ikke betyr at noe er feil. Hadde det sånn sist jeg var gravid og mistet for et par måneder siden. Så føler meg litt urolig for at det nå skjer igjen. Har også ømme pupper som sist. :)
 
Fler som er veldig tørste om dagen? Jeg kan styrte 2 glass vann rett ned, og må alltid ha vann pp nattbordet, noe jeg aldri har ellers :)
 
4+4. har fått kviser, stråling i brystene, vondt i korsryggen, litt stikking i magen, og allerede økt utflod. Det slet jeg med hele forrige svangerkap også... gleder meg ikke til 9mnd med det.
4+6 i dag. Skrev ikke ned disse tidligsymptomene forrige gang, så skal være litt nøyere denne gangen!

Forstoppet/bobling i magen
Trøtt
 
Kjenner jo et lite trykk i nedre magen når jeg lener meg inntil noe eller ligger på magen. Som ikke er der når jeg ikke er gravid
 
Iling/ verk i lysken på ene siden, prikking/iling i puppa, og alt for mye kviser på haka!
4+1 bare.
 
De drømmene, altså! Drømmer om utroskap og brudd hver eneste natt nå. Begynner å bli litt slitsomt :(
 
Jeg har også drømt om utroskap, var jeg som var utro med en gammel kollega!!
Også en dag senere legger denne kollegaen meg til på fb!!! Skummelt much eller?!! Ikke tenkt på han på en stund da han sluttet, men vi avtalte alle at vi skulle møtes til en øl :)think005haha, det blir jo ikke aktuelt nå da) en gang og holde kontakten! Også skulle vi legge hverandre til på fb da vi ikke "kunne" gjøre dette tidligere pga. stillingen på jobb (leder og underordnede).
Såeh ja... de drømmene....


Huff!! Vondt i magen i dag, helt nede ved livmora!!
Var på lekeplassen med ungene i går og hoppa fra et stativ og kjente liksom trykket i magen. Og etter det har det faktisk vært ubehag derifra. Sikkert bare jeg som er hysterisk.
Var også 40min på tredemølla i går kveld, så har vell shaken baby syndrome allerede... weeeh så man skal bekymre seg :smiley-angry003
 
Back
Topp