Symptomer-har dere noen?

En tråd i 'Juni 2020' startet av Mamma_prøverpånr3, 20 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mortil2hoho Flørter med forumet

Ikke noe annet enn veeeldig oppblåst! 4+3.Ser ut som jeg er 6mnd på vei. Hjelp. Klarer ikke å gå i buksene mine, de strammer så det blir ubehagelig. Blir vell mye tights framover.

2. LilleMy01 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg er også veldig tørst! Det var faktisk ett av mine aller første symptom forrige graviditet og denne gangen. Har vannflaske med meg over alt, både for å slukke tørsten og roe ned kvalmen:)

3. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

I går og i dag har jeg vært veldig tørst etter vann, begynner å lure på om jeg har fått cravings for vann :hilarious: og så er jeg faktisk ganske kvalm.. kvalmen er nytt for meg!

4. Maren90 Glad i forumet

Har fått vondt i korsryggen, og kjent litt i magen i dag

5. Mininirime Glad i forumet Marsboerne 20 18 Junilykke 2020 ♡

5+5:
    Begynt å få symptomer på sure oppstøt. Myte tidligere enn forrige gang, men nå vet jeg ihvertfall hvordan det skal behandles...

6. Thootsie Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Kvalme som forsterkes hvis jeg er trøtt eller sliten! Og selvsagt så enormt OPPBLÅST.... :grumpy:

7. EmVee Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Tja, jeg er bare 4 uker men er sliten og trøtt uten at jeg får sove noe særlig. (Hvis jeg prøver og ta en dupp på sofaen liksom, no way). Våkner tidlig, høy puls, vondt i puppene og i dag våknet jeg med kvalme.

Forrige svangerskap for 13 år siden hadde jeg ikke et eneste symptom før magen kom i uke 18 :rolleyes:

8. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Kvalme, ømme pupper og sliten i korsryggen :)

9. Minime1315 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Ømme pupper, høy puls, vondt i hodet, trøøøtt, småkvalm/uggen om morran og når det går for lang tid mellom måltid. Ligamentamerter ved strekking eller når jeg snur meg for raskt. :p

10. Dutterina Elsker forumet Marsboerne 20 18

Kun murringer her foreløpig! Og trøtt!

• Liker Liker x 1
  11. pusemjau Elsker forumet Marshmallows 2022 Himmelbarn Junilykke 2020 ♡

På fredag meldte kvalmen sin ankomst.
    Er 6+3 i dag.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden