Symptomer-har dere noen?

Ikke noe annet enn veeeldig oppblåst! 4+3.Ser ut som jeg er 6mnd på vei. Hjelp. Klarer ikke å gå i buksene mine, de strammer så det blir ubehagelig. Blir vell mye tights framover.
 
Fler som er veldig tørste om dagen? Jeg kan styrte 2 glass vann rett ned, og må alltid ha vann pp nattbordet, noe jeg aldri har ellers :)

Jeg er også veldig tørst! Det var faktisk ett av mine aller første symptom forrige graviditet og denne gangen. Har vannflaske med meg over alt, både for å slukke tørsten og roe ned kvalmen:)
 
I går og i dag har jeg vært veldig tørst etter vann, begynner å lure på om jeg har fått cravings for vann :hilarious: og så er jeg faktisk ganske kvalm.. kvalmen er nytt for meg!
 
5+5:
Begynt å få symptomer på sure oppstøt. Myte tidligere enn forrige gang, men nå vet jeg ihvertfall hvordan det skal behandles...
 
Kvalme som forsterkes hvis jeg er trøtt eller sliten! Og selvsagt så enormt OPPBLÅST.... :grumpy:
 
Tja, jeg er bare 4 uker men er sliten og trøtt uten at jeg får sove noe særlig. (Hvis jeg prøver og ta en dupp på sofaen liksom, no way). Våkner tidlig, høy puls, vondt i puppene og i dag våknet jeg med kvalme.

Forrige svangerskap for 13 år siden hadde jeg ikke et eneste symptom før magen kom i uke 18 :rolleyes:
 
Ømme pupper, høy puls, vondt i hodet, trøøøtt, småkvalm/uggen om morran og når det går for lang tid mellom måltid. Ligamentamerter ved strekking eller når jeg snur meg for raskt. :p
 
På fredag meldte kvalmen sin ankomst.
Er 6+3 i dag.
 
Back
Topp