Symptomer-har dere noen?

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Jeg merker at jeg leter litt etter symptomer.. har hatt hypermesis i begge mine tidligere fullgåtte graviditeter, og ømme bryster i 1. trimester.. nå kjenner jeg minimalt :/ jeg er snylta forkjøla da,men kjenner endel lukter i kjøleskapet å slik, men ingen ømme bryster, ingen kvalme (for all del jeg vil gjerne være uten kvalme altså), men føler meg ikke så gravid.. greier liksom ikke helt å tro på det...
 
Jeg har aldri kjendt noe før ca uke 7! Men nå har jeg vært svimmel og uggen i 2 dager, brystene begynner også å bli ømme! Kan ikke forstå at de kan komme så tidlig, men kansje nr 3 blir litt vanskeligere enn svangerskapene jeg hadde med jentene:oops:
 
Hatt mensmurring siden 3dpo og de blir sterkere.

Litt uvel og stikking i huset til knotten. Eller rare drømmer og fin form. ❤
 
Jeg er kvalm, sånn type kjempekvalm fra jeg står opp og til ca kl 15-16. Har ikke opplevd dette i mine tidligere svangerskap, så dette er noe nytt:sorry:
 
Med førstemann oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før jeg var kvalm og kasta opp, var ca 7/8 på vei. Denne er jo planlagt og det eneste symptomene jeg har er ømme pupper. Men jeg får ømme pupper når jeg har TR så tenkte pp'n her var kjørt siden puppene var så ømme - men nei da:D Håper kvalmen holder seg unna.. Hadde alle plager jeg kunne ha i forrige svangerskap så håpe det ikke blir noe voldsomme plager nå:)

Men føler meg ikke spesielt gravid jeg heller:hilarious:
 
Jeg har en del "mensenmurringer" i magen, og har slitt med å ligge på magen i perioder av døgnet. Men jeg går på progresteronstøtte, så det kan like godt være de for min del. sist gang kom kvalmen som kastet på meg i uke 6, så nå prøver jeg å få unna praktiske ting i tilfelle den skulle bli like heftig nå.
 
Jeg kjenner kun stikinger nederst i magen til tider! Ellers er det lite symptomer...kjente kun stikninger i starten av forrige svangerskap også, så kom litt flere symptomer etter hvert :Heartred
 
Litt vondt i puppene som jeg har hatt siden før positiv test, murringen i korsryggen og av og til stikking i sidene. Det som var merkelig denne gang var alle kvisene, og de kom jo på helt rare plasser! Våknet en dag med masse kviser bak øret og nedover nakken (kan vel kanskje også ha vært et slags utslett da, men så ut som kviser), fått kviser på armen, leggene, kneet. Altså så merkelige plasser enn hva jeg er vant til. Fra positiv test har jeg fått mye mer kviser i ansiktet. For første gang liker jeg det :laughing002 tidligere når jeg har fått kviseutbrudd har jeg nesten blitt lei meg og ikke hatt god selvfølelse, mens nå bare smiler jeg og er så glad for å se noe tegn/symptomer på at det er noe etterlengtet i magen min! :love7

Kommer nok til å angre på at jeg sier dette, men jeg gleder meg til kvalmen kommer :laughing002
 
Veldig trøtt, som passer fint siden jeg er sykemeldt på grunn av en øyeoperasjon :p så Rett på sofaen etter å ha levert mini i barnehagen. I dag har jeg også merka at jeg har sinnsykt god luktesans, det er nytt. Hadde det ikke i mitt forrige svangerskap. Også spiste jeg en gulrot som jeg syntes smakte «gammelt» :p
 
Noe stikking i magen, på sidene. Puppene begynner så smått å bli ømme når jeg kommer borti de, trøtt, god luktesans til tider, også sover jeg ganske dårlig om nettene. Ligger å vrir meg pga vond korsrygg.
 
Anderledes enn sist. Litt mer uggen liksom og akkurat som noen har lagt et lett trykk på livmora mi og klyper i den :p :)
Visste jeg var gravid før test :p
 
Dette er min første graviditet (er bare 23 år) og merker egentlig ikke noe uvanlig enda. Kanskje litt murringer, men hadde ikke merket det om jeg ikke tenkte over det.
 
Lite symptomer. Bare trettere på kvelden og litt treig på morgenen, og ømme pupper. Hadde lite symptomer sist jeg var gravid også, ganske symptomfritt svangerskap. Var vel litt småkvalm på morgenen i noen uker. :rolleyes:
Er mellom 4+1 eller 4+4. Litt usikker.
 
Bare murring og tror luktesans er forsterket litt.
 
Murringene mine har avtatt litt og gått litt over til kvalme.

Men det kommer og går. Glad for at jeg kjenner noe. ❤
 
Da har puppene kommet til rette :) :p De er meget ømme,og hovne. Kjenner også litt småsmerter i magen, spesielt ved fysisk anstrengelser. Er faktisk glad for alle symptomer jeg får for øyeblikket ♡
 
Murringer, hyppig vannlating og forsterket luktesans
Ellers god form og nyter det, vet alt for godt hva som venter om noen uker hvis spiren sitter
 
Syns det er helt rart, men jeg merket det var noe på gang et par dager før jeg tok test og jeg er kun 3+4 i dag.. nederste del av magen stikker og jobber no veldig og kjenner det iler i bekkenet allerede! :hungover:
Kan symptomer komme så tidlig?? Jeg har dog 2 små troll fra før og da er kanskje kroppen mer vàr? :rolleyes:
 
Litt udelikate opplysninger, beklager på forhånd!

Men jeg sliter sånn med veldig løs mage for tiden. Typ at jeg akutt må på do, og da MÅ jeg virkelig på do. Mest fra morgenen av, men noen ganger gjennom dagen også. Føler magen knyter seg og jeg blir ordentlig uvel, men er fort fin igjen etter en liten stund.

Har lest at man kan få treg mage i svangerskapet, så her er det jo helt motsatt. Vært slik ca en ukes tid tror jeg, og siden jeg er ca 4+1 nå passer det jo med når egget festa seg? Noen som har opplevd eller hørt om lignende, eller er deg bare helt tilfeldig?
 
Back
Topp