Oktoberskravla

Jeg arken fakrisk vesentlig mer i aug enn sept ja. Men ca like mye i sept og juli

Og allerede 1/5 av sept skravlet hittil i okt

Den må jo bare komme.

Jeg innså i år at jeg vet ikke om all rød julebrus smaker eventyrbrus for det tror jeg aldri ar jeg har smakt. Men eventyrbrus må være meget spesiell om den fakrisk smaker som så mange forskjellige ting som ulike røde gjør da.

Ble med to forskjellige hjem og jeg gleder meg til å sette opp julelandsby
Den synes jeg nesten du må dele bilde av... Den høres så koselig ut

Ingen aning hva jeg har skravlet i okt men tror ikke det dr mye.
Oppdatert pr nå har jeg skravlet litt mer enn Ronja som har skravlet litt mer enn deg

En slags drømmejobb er utlyst der, jeg kommer til å søke, har enormt lyst på den av veldig mange grunner, ikke bare personlige.
Men er litt betenkt med å flytte så langt med barna
Spent på hva det blir til.

Jeg har flyttet langt med barna. Men de var små, og vi flyttet jo hit hvor vi har et noe større nettverk

Den må jo bare komme.

Jeg innså i år at jeg vet ikke om all rød julebrus smaker eventyrbrus for det tror jeg aldri ar jeg har smakt. Men eventyrbrus må være meget spesiell om den fakrisk smaker som så mange forskjellige ting som ulike røde gjør da.
De jeg har smakt har smakt eventyrbrus , bortsett fra den på kiwi for den smakte dritt

Spent på hva det blir til.

Jeg har flyttet langt med barna. Men de var små, og vi flyttet jo hit hvor vi har et noe større nettverk
Vi har ikke familie i Trøndelag, men både jeg og mannen har venner med jevnaldrende barn som har flyttet dit, så vi vil ha et nettverk, men ikke familie..

Lite overskudd jeg også. Høsten krever meg.

Litt flukt fra kravene for min del da, å snike meg inn her
Bare så ikke alle tror at jeg er mer stille pga ingen topp 100, jeg har bare ikke energi til å skravle så mye :shy: nå skal jeg og samboer kose oss med en episode av American horror story og spise god mat :D

De jeg har smakt har smakt eventyrbrus , bortsett fra den på kiwi for den smakte dritt

Jeg har smakt noen som ikke er gode, og noen som er gode. Og noen midt på treet. Og jeg hsr smakt gode og midnre gode brune også, ikke så skremmende langt unna å være ei god frukt/champagnebrus ;)

Men jeg fremholder uansett at den aller beste julebrusen er den som smaker av minner og tradisjon og hvilken det er, det er individuelt.

Bare så ikke alle tror at jeg er mer stille pga ingen topp 100, jeg har bare ikke energi til å skravle så mye :shy: nå skal jeg og samboer kose oss med en episode av American horror story og spise god mat :D
Jeg skal snart legge meg kjenner jeg

Mannen fant ut at nå MÅTTE jeg roe ned og kom med et glass rødvin :P
Har ett eller annet britisk humor på i bakgrunnen som visstnok er utrolig morsomt...

Jeg kan ikke legge meg før vaskemaskina er ferdig da.

Det er bare 8 små hvite hansker. Det var de jeg fant i farta. Smøresesongen er igang. Mamma, jeg har tørre hender sa mellomste når ejg kom hjem fra møte.
Jeg vsr påvei til å si "vi smører i morgen da" i det jeg tok på dem og da "jeg går og henter kremen" men jeg fant ikke hansker så smurte bare tynt. Så fant jeg hansker etterpå men de fikk seg en vask. Hvite hansker som er ganske grå, rimelig mettet på fet krem, de vaskes fra tid til annen men hvite igjen blir de egenelig ikke

Sjekket eldste, han var fin og myk. Minnes at han muligens ikke ble så ille i fjor, vokser det av seg, mens mellomste slet mer i fjor enn hun har gjort før. De får håndeksem. Huden blir knusktørr, sprekker og blir sår. Oppå hendene hver vinter. Og nå var den altså igang

For meg var familien verdifull. Men vi har jo egenelig ikke venner.
Nå har vi min kusine og fetter som bor rett ved jobben (ca 30 km), min mor ca 60 km, svigermor ca 120 km og svigerfar 1.200 km unna. De fleste vennene vi har bor 30 km unna.
Trondheim er en mindre by og vi vil nok ha vennene mye nærmere og lettere for et sosialt liv.

Back
Topp