He he juppDet er kos med forberedelser til jul. Og julepynt og julemat og julesnop og... Masse juleskravle. Og den er allerde igang med den klassiske krangelen om rød eller brun julebrus![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he juppDet er kos med forberedelser til jul. Og julepynt og julemat og julesnop og... Masse juleskravle. Og den er allerde igang med den klassiske krangelen om rød eller brun julebrus![]()
Den må jo bare komme.He he jupp
Det er opp til oss selvDen må ihvertfall bli bedre enn forrige måned
Ingen aning hva jeg har skravlet i okt men tror ikke det dr mye.Jeg arken fakrisk vesentlig mer i aug enn sept ja. Men ca like mye i sept og juli
Og allerede 1/5 av sept skravlet hittil i okt
Den synes jeg nesten du må dele bilde av... Den høres så koselig utBle med to forskjellige hjem og jeg gleder meg til å sette opp julelandsby
Oppdatert pr nå har jeg skravlet litt mer enn Ronja som har skravlet litt mer enn degIngen aning hva jeg har skravlet i okt men tror ikke det dr mye.
Spent på hva det blir til.En slags drømmejobb er utlyst der, jeg kommer til å søke, har enormt lyst på den av veldig mange grunner, ikke bare personlige.
Men er litt betenkt med å flytte så langt med barna
Håper den blir det også , må bare få kjøpt inn litt mer til å sette den på.Den synes jeg nesten du må dele bilde av... Den høres så koselig ut
Ok, davet jeg det.Oppdatert pr nå har jeg skravlet litt mer enn Ronja som har skravlet litt mer enn deg
De jeg har smakt har smakt eventyrbrus , bortsett fra den på kiwi for den smakte drittDen må jo bare komme.
Jeg innså i år at jeg vet ikke om all rød julebrus smaker eventyrbrus for det tror jeg aldri ar jeg har smakt. Men eventyrbrus må være meget spesiell om den fakrisk smaker som så mange forskjellige ting som ulike røde gjør da.
Vi har ikke familie i Trøndelag, men både jeg og mannen har venner med jevnaldrende barn som har flyttet dit, så vi vil ha et nettverk, men ikke familie..Spent på hva det blir til.
Jeg har flyttet langt med barna. Men de var små, og vi flyttet jo hit hvor vi har et noe større nettverk
Bare så ikke alle tror at jeg er mer stille pga ingen topp 100, jeg har bare ikke energi til å skravle så myeLite overskudd jeg også. Høsten krever meg.
Litt flukt fra kravene for min del da, å snike meg inn her
nå skal jeg og samboer kose oss med en episode av American horror story og spise god mat De jeg har smakt har smakt eventyrbrus , bortsett fra den på kiwi for den smakte dritt
Jeg skal snart legge meg kjenner jegBare så ikke alle tror at jeg er mer stille pga ingen topp 100, jeg har bare ikke energi til å skravle så myenå skal jeg og samboer kose oss med en episode av American horror story og spise god mat
![]()
Mannen fant ut at nå MÅTTE jeg roe ned og kom med et glass rødvinBare så ikke alle tror at jeg er mer stille pga ingen topp 100, jeg har bare ikke energi til å skravle så myenå skal jeg og samboer kose oss med en episode av American horror story og spise god mat
![]()
For meg var familien verdifull. Men vi har jo egenelig ikke venner.Vi har ikke familie i Trøndelag, men både jeg og mannen har venner med jevnaldrende barn som har flyttet dit, så vi vil ha et nettverk, men ikke familie..
Nå har vi min kusine og fetter som bor rett ved jobben (ca 30 km), min mor ca 60 km, svigermor ca 120 km og svigerfar 1.200 km unna. De fleste vennene vi har bor 30 km unna.For meg var familien verdifull. Men vi har jo egenelig ikke venner.