Oktoberskravla

Vi har høstferie denne uken.
Driver og rydder og vasker huset siden vi skal ha masse familie på besøk på lørdag.
Jeg er snydens forkjølet, og sover ikke om dagen så burde egentlig ha slappet av, men det her jeg ikke tid til.
Tusenfryd i morgen, det blir gøy.

Og, jo, vi snakker om muligens å flytte til Trondheim :p
God bedring . Åhhh Jasså. Jobb?

God bedring . Åhhh Jasså. Jobb?
En slags drømmejobb er utlyst der, jeg kommer til å søke, har enormt lyst på den av veldig mange grunner, ikke bare personlige.
Men er litt betenkt med å flytte så langt med barna

Jeg syns det er gøy med premier, men det er ikke motivasjonen min:)
Men for tiden eier jeg lite motivasjon for noe som helst, alt er et ork. Så jeg svarer litt nå og da på ting når jeg kjenner at jeg vil/orker :shy:
Lite overskudd jeg også. Høsten krever meg.

Litt flukt fra kravene for min del da, å snike meg inn her

Jeg synes det er stillere men tall hadde vært fint å se ja
Nerden i meg ville elsket å se og analysere tallene.

Men sånn i forhold til skravla så er de ikke viktige for meg. Og reelt så husker jeg ikke h ilket tempo vi skravlet i august. Eller september. Jeg har mer enn nok med dagen i dag, forholder meg til uka max. Mener å huske jeg sikkert ikke skravlet så mye i august. Med bursdagen min, jobb som begynte igjen, skolen, 40 års festen 11 års dagen... Men hva vet jeg. Jeg husker ikke.

Kos deg på møte
Det var et helt greit møte. Gjenvalgt som kasserer siden ingen andre ville ;) ikke at jeg hadde sånn ivrende lyst mens et er helt greit

Nerden i meg ville elsket å se og analysere tallene.

Men sånn i forhold til skravla så er de ikke viktige for meg. Og reelt så husker jeg ikke h ilket tempo vi skravlet i august. Eller september. Jeg har mer enn nok med dagen i dag, forholder meg til uka max. Mener å huske jeg sikkert ikke skravlet så mye i august. Med bursdagen min, jobb som begynte igjen, skolen, 40 års festen 11 års dagen... Men hva vet jeg. Jeg husker ikke.
Jeg hadde mye flere innlegg tross at vi var borte på ferie , cup , bursdager mm

Men fint det også for nå nærmer det seg jul
Det er kos med forberedelser til jul. Og julepynt og julemat og julesnop og... Masse juleskravle. Og den er allerde igang med den klassiske krangelen om rød eller brun julebrus ;)

Hva hadde skjedd om du ikke svarte ja?
Vel, da måtte noen andre tatt det da, rektor går ut og hentes igjen når fau har blitt enige om leder, nestleder, kasserer og sekretær. Det fikk fort. Ingen nye som strakk seg frem. Så da tok vi det da. Sekretæren vsr der ikke men han ble gjenvalgt så da så. Det går nok bra

Back
Topp