Ble med to forskjellige hjem og jeg gleder meg til å sette opp julelandsbyÅåhh...jeg vil på shopping!!
Ikke vært ute på en uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble med to forskjellige hjem og jeg gleder meg til å sette opp julelandsbyÅåhh...jeg vil på shopping!!
Ikke vært ute på en uke![]()
God bedring . Åhhh Jasså. Jobb?Vi har høstferie denne uken.
Driver og rydder og vasker huset siden vi skal ha masse familie på besøk på lørdag.
Jeg er snydens forkjølet, og sover ikke om dagen så burde egentlig ha slappet av, men det her jeg ikke tid til.
Tusenfryd i morgen, det blir gøy.
Og, jo, vi snakker om muligens å flytte til Trondheim![]()
Står til?God kveld![]()
Tiden flyr ja.Bare bra her, jobber 100% , farter rundt ogsunes dagene bare fyker
En slags drømmejobb er utlyst der, jeg kommer til å søke, har enormt lyst på den av veldig mange grunner, ikke bare personlige.God bedring . Åhhh Jasså. Jobb?
Det gjør denTiden flyr ja.
OiEn slags drømmejobb er utlyst der, jeg kommer til å søke, har enormt lyst på den av veldig mange grunner, ikke bare personlige.
Men er litt betenkt med å flytte så langt med barna
Mhm .Det gjør den
Men fint det også for nå nærmer det seg julMhm .![]()
Lite overskudd jeg også. Høsten krever meg.Jeg syns det er gøy med premier, men det er ikke motivasjonen min
Men for tiden eier jeg lite motivasjon for noe som helst, alt er et ork. Så jeg svarer litt nå og da på ting når jeg kjenner at jeg vil/orker![]()
Den må ihvertfall bli bedre enn forrige månedSkravlingen bør virkelug ta seg opp om jeg skal nå 150 000 før jul
Nerden i meg ville elsket å se og analysere tallene.Jeg synes det er stillere men tall hadde vært fint å se ja
Det var et helt greit møte. Gjenvalgt som kasserer siden ingen andre villeKos deg på møte
Jeg hadde mye flere innlegg tross at vi var borte på ferie , cup , bursdager mmNerden i meg ville elsket å se og analysere tallene.
Men sånn i forhold til skravla så er de ikke viktige for meg. Og reelt så husker jeg ikke h ilket tempo vi skravlet i august. Eller september. Jeg har mer enn nok med dagen i dag, forholder meg til uka max. Mener å huske jeg sikkert ikke skravlet så mye i august. Med bursdagen min, jobb som begynte igjen, skolen, 40 års festen 11 års dagen... Men hva vet jeg. Jeg husker ikke.
Hva hadde skjedd om du ikke svarte ja?Det var et helt greit møte. Gjenvalgt som kasserer siden ingen andre villeikke at jeg hadde sånn ivrende lyst mens et er helt greit
Det er kos med forberedelser til jul. Og julepynt og julemat og julesnop og... Masse juleskravle. Og den er allerde igang med den klassiske krangelen om rød eller brun julebrusMen fint det også for nå nærmer det seg jul
Jeg kan jo sjekke mine tall.Jeg hadde mye flere innlegg tross at vi var borte på ferie , cup , bursdager mm
Vel, da måtte noen andre tatt det da, rektor går ut og hentes igjen når fau har blitt enige om leder, nestleder, kasserer og sekretær. Det fikk fort. Ingen nye som strakk seg frem. Så da tok vi det da. Sekretæren vsr der ikke men han ble gjenvalgt så da så. Det går nok braHva hadde skjedd om du ikke svarte ja?
Jeg hadde 1091 i augustJeg kan jo sjekke mine tall.