Står på nå for å kunne slappe av fra etter Tusenfryd i morgen og det meste av fredagenOm du ikke tar hensyn til deg selv.....blir formen sikkert verre!Rolig nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står på nå for å kunne slappe av fra etter Tusenfryd i morgen og det meste av fredagenOm du ikke tar hensyn til deg selv.....blir formen sikkert verre!Rolig nå!
God kveldGod kveld
Hatt besøk som har reist i dagGod kveld til deg også
Hva står på?
Står til?God kveld
Vi har høstferie denne uken.Hatt besøk som har reist i dagkost oss. Neste uke høstferie. Koser oss vi. Der da?
Hjemmelaget er så koseligJadem ble så søte og fine
setter dem julerød ramme
Greit med lettvinte løsninger noen gangerDet maccern til middagmidt i eksamenslesing! mannen kommer hjem i morgen heldigvis! da kan jeg ha full fokus på lesing
Hva har du gjort?Det har jeg
Så deilig daTilbringe ettermiddagen med svigerfamilien imorgen. Frøkna får være med bestemor og farfar og jeg får slappe av.![]()
Bøyer meg i hatten altså3 forskjellige indiske retter, en med kylling, en med lam og en vegan + ris med safran og to typer nan-brød
Vanligvis jaOg jeg som trodde du elsket å gjøre det selv![]()
Ååhh...jeg vil på shopping!!Åååh jul på rusta og jula , så mye fint
God kveldGod kveld
Jeg gjør det "enkelt", både den med kylling og den med lam kan lages dagen før og bare varmes opp på lørdagen.Bøyer meg i hatten altså![]()
Det skjønner jeg , hvordan gikk operasjonen?Vanligvis ja
Akkurat nå orker jeg lite...![]()
Er også veldig jul på SkeidarÅåhh...jeg vil på shopping!!
Ikke vært ute på en uke![]()
Bare bra her, jobber 100% , farter rundt ogsunes dagene bare fykerStår til?
Vært på jobb og i i byenHva har du gjort?![]()