Oktoberskravla

Nja. Joda, roligere i sept enn aug men så mye? Virkelig så mye?

siden aug?

Gradvis mindre og mindre, men dødt på en måned?
Skulle ikke brukt spørsmålstegn:P
Jeg mente at det ikke var sååå mye forskjell.

Da styrer jeg unna den:p
Du får neppe tak i den helt uten videre heller. Kinesisk. Tatt med av en som hadde vært der. Ikke merket for eksport. Bare kinesisk.

Jeg burde egentlig henge opp en klesvask:p
Kos deg på møte!
Jeg kunne vurdert å satt på en klesvask, ettersom vi sånn inntil videre har strøm på vaskerommet

Som den å få denne tråden opp i det udefinerte "mange tusen"? ;)

Jeg trigges av utfordringer. Som den. Som dengang med 10 000 i døgnet. Eller 2000 på en mnd selv. Ikke for premiene. Men for utfordringen.
Nettopp:) helt enig med deg!
10000 i døgnet var kult!:) men tviler på at vi får dratt igang det nå..

Høres ut som om dere trenger en elektriker:)
Mm, men mannen tenkte å se om han fant ut litt hvor det var. Og når det ikke lot seg gjenskape vet jeg ikke hva han lander på

Nettopp:) helt enig med deg!
10000 i døgnet var kult!:) men tviler på at vi får dratt igang det nå..
Får nok ikke det nei

Men det var kult ja. Det kokte. Over alt.

Terminforumene er jo svært mange av dem stille og inaktive, folket rømmer uforståelig bok iver på fb grupper? Det har jeg aldri skjønt hvorfor

Det koker ingen steder lenger og en får ikke med seg folket på å prøve. På å se hvor gøy det er. Da bare klages det på at vi bare vil gjøre det admin sier, eller at det er meningsløst.

Håper strømmen blir mer forutsigbar hos dere:)
Den hsr jo vært stabil og forutsigbar inntil i morges. Og sånnsett stabil siden i morges også, vi bare går og venter på at den skal slå ut....

Får nok ikke det nei

Men det var kult ja. Det kokte. Over alt.

Terminforumene er jo svært mange av dem stille og inaktive, folket rømmer uforståelig bok iver på fb grupper? Det har jeg aldri skjønt hvorfor

Det koker ingen steder lenger og en får ikke med seg folket på å prøve. På å se hvor gøy det er. Da bare klages det på at vi bare vil gjøre det admin sier, eller at det er meningsløst.
Ny tid på forumet:) nye brukere, nye krav og nye forventninger? Skravle på FB er jo håpløst?!:rolleyes:

Men du må få deg noen andre å skravle med for jeg må snart gå. Det har begynt å regne så ikke så stor stas, jeg kan fristes til å ta bilen men vi har en som har et lys (jeg glemte å kjøpe nye pærer på vei hjem) og en som lager ulyder som mannen vil ha på verksted. Og mannen må hente på kor kl 19, samtidig som jeg skal være på fau. 15 min fra hverandre, med bil. 13 i alle fall.

Ny tid på forumet:) nye brukere, nye krav og nye forventninger? Skravle på FB er jo håpløst?!:rolleyes:
Ja. Det er håpløst.

Vet ikke om de ikke vil skravle heller. Aner ikke hvordan terminforum på fb er, aldri vært på et. Men er i andre grupper og ser ikke hvordan det på noe vis skulle erstattet bv eller terminforum for meg

Kan det være feil på utsiden av huset??:)
Du mener utelys eller sånn som vi fikk disse jordfeilbryterene i første omgang? Vi fikk brev om at pgs gjentatte feil hos naboer var drt målt og funnet at det kom fra vårt hus

Back
Topp