Skulle ikke brukt spørsmålstegnNja. Joda, roligere i sept enn aug men så mye? Virkelig så mye?
siden aug?
Gradvis mindre og mindre, men dødt på en måned?
Jeg mente at det ikke var sååå mye forskjell.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ikke brukt spørsmålstegnNja. Joda, roligere i sept enn aug men så mye? Virkelig så mye?
siden aug?
Gradvis mindre og mindre, men dødt på en måned?
Du får neppe tak i den helt uten videre heller. Kinesisk. Tatt med av en som hadde vært der. Ikke merket for eksport. Bare kinesisk.Da styrer jeg unna den![]()
Da er vi enigeSkulle ikke brukt spørsmålstegn
Jeg mente at det ikke var sååå mye forskjell.
Jeg kunne vurdert å satt på en klesvask, ettersom vi sånn inntil videre har strøm på vaskerommetJeg burde egentlig henge opp en klesvask
Kos deg på møte!
Om natta sover jeg.Natteskravling er jeg dårlig på
Skjønner hva du mener![]()
NettoppSom den å få denne tråden opp i det udefinerte "mange tusen"?
Jeg trigges av utfordringer. Som den. Som dengang med 10 000 i døgnet. Eller 2000 på en mnd selv. Ikke for premiene. Men for utfordringen.
Mm, men mannen tenkte å se om han fant ut litt hvor det var. Og når det ikke lot seg gjenskape vet jeg ikke hva han lander påHøres ut som om dere trenger en elektriker![]()
Å jaDu får neppe tak i den helt uten videre heller. Kinesisk. Tatt med av en som hadde vært der. Ikke merket for eksport. Bare kinesisk.
Håper strømmen blir mer forutsigbar hos dereJeg kunne vurdert å satt på en klesvask, ettersom vi sånn inntil videre har strøm på vaskerommet
Det gjør jeg ogsåOm natta sover jeg.
Lykke til!Mm, men mannen tenkte å se om han fant ut litt hvor det var. Og når det ikke lot seg gjenskape vet jeg ikke hva han lander på
Får nok ikke det neiNettopphelt enig med deg!
10000 i døgnet var kult!men tviler på at vi får dratt igang det nå..
Trolig ikkeÅ jada ser jeg nok aldri den!
Den hsr jo vært stabil og forutsigbar inntil i morges. Og sånnsett stabil siden i morges også, vi bare går og venter på at den skal slå ut....Håper strømmen blir mer forutsigbar hos dere![]()
Om det aldri gjentar seg får vi tro det var noe rart. Om det faktisk gjentar seg får vi ringe en elektriker.Lykke til!![]()
Ny tid på forumetFår nok ikke det nei
Men det var kult ja. Det kokte. Over alt.
Terminforumene er jo svært mange av dem stille og inaktive, folket rømmer uforståelig bok iver på fb grupper? Det har jeg aldri skjønt hvorfor
Det koker ingen steder lenger og en får ikke med seg folket på å prøve. På å se hvor gøy det er. Da bare klages det på at vi bare vil gjøre det admin sier, eller at det er meningsløst.
Kan det være feil på utsiden av huset??Den hsr jo vært stabil og forutsigbar inntil i morges. Og sånnsett stabil siden i morges også, vi bare går og venter på at den skal slå ut....
Ja. Det er håpløst.Ny tid på forumetnye brukere, nye krav og nye forventninger? Skravle på FB er jo håpløst?!
![]()
Du mener utelys eller sånn som vi fikk disse jordfeilbryterene i første omgang? Vi fikk brev om at pgs gjentatte feil hos naboer var drt målt og funnet at det kom fra vårt husKan det være feil på utsiden av huset??![]()