Det må det, men da må vi være flere som skravler. Så det hjelper at du logget påTempo må kraftig opp om vi skal klare dette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det, men da må vi være flere som skravler. Så det hjelper at du logget påTempo må kraftig opp om vi skal klare dette![]()
Jeg har!Hvor mange av dere har nå lappen på mobilen?
Høstferie neste uke hos dere?Jeg er rimelig sikker på at eldste min ville blitt svært sur og sint om jeg hadde meldt ham på aktiviteter neste uke. Søstra hadee kunne likt det.alle tre skal tilbringe dagene hos mine foreldre
Her er det det jaBetyr det at det er høstferie?
Hva skal du lage??Sitter og planlegger familiemiddagen på lørdag.
Hvor mye kan lages dagen før, hva må lages på dagen, hva må kjøpes inn ++++
Herlige gaver daUnga er hjemme på høstferie, de store er ganske selvgående og finner på litt av hvert med venner. Jeg har eksamensuke nå desverre, så måtte finne på noe undelholdning til minsten (snart 7)
Kjøpte lerred (sånne små 15*15cm tror jeg det var) og påfyll på maling - tenkte genialt hvis hun gidder å lage noen julegaver - billig og artig for oldeforeldre,besteforeldre, gamle tante! Så sitter hun der kjempe stolt “se så fint det ble! så lager jeg kort og skriver Til:.....Fra..... - ja mamma da må du sikkert kjøpe gave til de også da disse er fra MEG!”jada jada - jeg må finne på noe annet en søt og fin barnekunst
![]()
Trist at det blir sånn uten topp100 og premierVeldig synd. Er men interessert i å skravle på ett forum så gjør man det uten premier som dramiddel.
Hva annet kan vi (Babyverden) gjøre for å ha ett aktivt forum? Hva trekker folk hit?
Blitt roligere her jaForumet er dødt.tapt seg siden august
JeppHøstferie neste uke hos dere?![]()
God ettermiddag/kveldGod morgen alle sammen
Dødt er det ikkeBlitt roligere her jadødt er det vel ikke?
Håper du har hatt en fin dag ogsåGod morgen alle sammen
Regn , men skal bli fint utover dagen heldigvis
Håper alle får en fin dag
Herlig!!Fotografering i barnehagen
Jeg sender vanligvis avsted ungene i fine hverdagsklær. At de skal se ut litt sånn som de typisk gjør.
Snuppa på 3,5 er helt bestemt. Hun må ha kjole. Den med Elsa. So far do good. Bortsett fra at den med Elsa er altså en ballerinakjole. Jeg sender derved avsted ei frøken i ballerina tutu-kjole.
Hmm. Jaja.
Ikke noe klær eller utstyr dere trenger?God morgen. Hva ønsker man seg egentlig til en 6 mnd gammel frøken til jul? Kjenner jeg gruer meg til det spørsmålet, for vi aner ikke!
Ikke per dags dato, eneste er større str..Ikke noe klær eller utstyr dere trenger?![]()
Kommer du hit og hjelper meg også??Effektiv dag i dag.
Før kl 11 hadde jeg fått satt igang en maskin med klær, støvsugd og vasket gulvene i hele andre etasje, og støvsugd trappen ned til første.
Premiene er jo gøy men jeg trodde ikke så mange skravlet for dem. Forumet er jo fullt av de som kritiserer folk for å skravle for premiene. Men så godt som ingen som sier de gjør det?Trist at det blir sånn uten topp100 og premier
Har vi blitt for bortskjemte??
Jeg sto først i køen og hun ville ikkeKommer du hit og hjelper meg også??![]()
Håper detHerlig!!Garantert et nydelig bilde!