Oktoberskravla

Jeg er rimelig sikker på at eldste min ville blitt svært sur og sint om jeg hadde meldt ham på aktiviteter neste uke. Søstra hadee kunne likt det.alle tre skal tilbringe dagene hos mine foreldre
Høstferie neste uke hos dere?:)

Unga er hjemme på høstferie, de store er ganske selvgående og finner på litt av hvert med venner. Jeg har eksamensuke nå desverre, så måtte finne på noe undelholdning til minsten (snart 7)
Kjøpte lerred (sånne små 15*15cm tror jeg det var) og påfyll på maling - tenkte genialt hvis hun gidder å lage noen julegaver - billig og artig for oldeforeldre,besteforeldre, gamle tante! Så sitter hun der kjempe stolt “se så fint det ble! så lager jeg kort og skriver Til:.....Fra..... - ja mamma da må du sikkert kjøpe gave til de også da disse er fra MEG!” :p jada jada - jeg må finne på noe annet en søt og fin barnekunst ;)
Herlige gaver da❤️

Jeg prøver å Google "hva smaker pistasj" og det første Google foreslår jeg jeg skriver "hvordan smaker" er å fullføre setningen med "menneskekjøtt". Seriøst?

Men jeg ble ikke klokere på hvordan pistasj smaker.

Mannen hadde med en kinesisk månekake som vi delte, og jeg tenkte "klør litt i halsen" og han sier "smakte litt pistasj" som jeg nok aldri har smakt. Jeg tåler vel egentlig ikke nøtter har jeg konkludert med. Jeg liker dem ikke for jeg klør sånn i halsen. Peanøtter er verst og det er jo ikke egentlig nøtter da.

Men jeg skulle likevel gjerne visst hvordan pistasj smaker. Det falt meg ikke inn å tenker nøtter.... Det var jo bare kinategn på den. Guttungen reagerte ikke. Han tåler ikke valnøtter. Men det så ikke ut som nøtter i fyllet og ungene mente det smakte marsipan. Jeg synes det hele smakte lite egenelig

Veldig synd. Er men interessert i å skravle på ett forum så gjør man det uten premier som dramiddel.
Hva annet kan vi (Babyverden) gjøre for å ha ett aktivt forum? Hva trekker folk hit?
Trist at det blir sånn uten topp100 og premier:rolleyes:
Har vi blitt for bortskjemte??

Blitt roligere her ja:) dødt er det vel ikke?
Dødt er det ikke

Og ikke så merkbar forskjell fra august vel?

Det vet jeg Tamara har tall på men jeg har ikke merket så mye?

Fotografering i barnehagen

Jeg sender vanligvis avsted ungene i fine hverdagsklær. At de skal se ut litt sånn som de typisk gjør.

Snuppa på 3,5 er helt bestemt. Hun må ha kjole. Den med Elsa. So far do good. Bortsett fra at den med Elsa er altså en ballerinakjole. Jeg sender derved avsted ei frøken i ballerina tutu-kjole.

Hmm. Jaja.
Herlig!!❤️ Garantert et nydelig bilde!

Trist at det blir sånn uten topp100 og premier:rolleyes:
Har vi blitt for bortskjemte??
Premiene er jo gøy men jeg trodde ikke så mange skravlet for dem. Forumet er jo fullt av de som kritiserer folk for å skravle for premiene. Men så godt som ingen som sier de gjør det?

Ja, pusher for noen ekstra tråder. Det gjør jeg og tenker at Tamara er lur som pusher meg. Det hsr jeg godt av og det er gøy.

Men jakte på nok innlegg har jeg ikke gjort siden dengang vi måtte over 2000

Et ikke egentlig hva jeg skriver i mnd lenger. Det avhenger mest av hvor mange andre jeg finner å svare.

Back
Topp