Oktoberskravla

Status fra mannen er at etter at han ikke fikk den på igjen i morges slo han av "alt" og på litt etter litt og har ikke fremprovosere nytt strømbrudd så da er vi fortsatt i uvisse men får når bare se an til vi ser hva det er. Ebt ringe elektriker om vi ikke finner ut av det så de kan søke
Hva er problemet??:)

Etter en lang lunsj ble det ukeshandel inkludert handling til gjester i helgen.
Rett igang med middagen når jeg kom hjem.

Ikke fått startet på tredje etasje enda, eller fått flyttet klærne jeg vasket får i dag over i tørketrommelen.

Håper virkelig ikke mannen finner ut hvor snydens forkjølet jeg egentlig er, og hvor lite jeg har sovet de siste nettene, da hadde jeg blitt sendt rett i seng og det har jeg ikke tid til....
Om du ikke tar hensyn til deg selv.....blir formen sikkert verre!❤️ Rolig nå!

Hva er problemet??:)
Vet ikke.

Jordfeilbryter slo ut strømmen på en krets i morges og lot seg ikke slå på igjen.

Men etter at vi andre dro og mannen slo av "alt mulig" og startet en etter en ting, så har han ikke klart å gjenskape bruddet. Så vi vet ikke hva som er feil.

Men trolig noe. På kretsen som dekker vaskerom og gang og gjesgetoalett og varmekabler i gang og varmepumpe. Og noe utebelysning.

Da tenker jeg ikke så hardt på spam i denne tråden;)
Jeg tror litt for mange på rappen her inne er helt greit.

Å sitte hele natta og skrive med seg selv, sånn uten noen å sitere eller skravle med er trolig over grensa da. Men bare skravle ivei

Jeg prøver å Google "hva smaker pistasj" og det første Google foreslår jeg jeg skriver "hvordan smaker" er å fullføre setningen med "menneskekjøtt". Seriøst?

Men jeg ble ikke klokere på hvordan pistasj smaker.

Mannen hadde med en kinesisk månekake som vi delte, og jeg tenkte "klør litt i halsen" og han sier "smakte litt pistasj" som jeg nok aldri har smakt. Jeg tåler vel egentlig ikke nøtter har jeg konkludert med. Jeg liker dem ikke for jeg klør sånn i halsen. Peanøtter er verst og det er jo ikke egentlig nøtter da.

Men jeg skulle likevel gjerne visst hvordan pistasj smaker. Det falt meg ikke inn å tenker nøtter.... Det var jo bare kinategn på den. Guttungen reagerte ikke. Han tåler ikke valnøtter. Men det så ikke ut som nøtter i fyllet og ungene mente det smakte marsipan. Jeg synes det hele smakte lite egenelig
Denne kaka hørtes himmelsk ut!:P elsker pistasj!
Men klarer ikke forklare hva det smaker:P

Jepp, en liten gjeng hadde vært perfekt;)
En liten gjeng er bra.

Jeg skal egenelig jobbe med gjesterommet nå. Eller rydde entreen.
Før jeg skal på fau kl 19 så jeg må gå 1840 senest. For jeg tenkte gå.

Denne kaka hørtes himmelsk ut!:p elsker pistasj!
Men klarer ikke forklare hva det smaker:p
Den var ikke himmelsk. Den smakte relativt lite, litt melet, ikke direkte tørr men litt tørr smak. Og ikke mye smak

Ikke så mye forskjell??:rolleyes:
Nja. Joda, roligere i sept enn aug men så mye? Virkelig så mye?

siden aug?

Gradvis mindre og mindre, men dødt på en måned?

Premiene er jo gøy men jeg trodde ikke så mange skravlet for dem. Forumet er jo fullt av de som kritiserer folk for å skravle for premiene. Men så godt som ingen som sier de gjør det?

Ja, pusher for noen ekstra tråder. Det gjør jeg og tenker at Tamara er lur som pusher meg. Det hsr jeg godt av og det er gøy.

Men jakte på nok innlegg har jeg ikke gjort siden dengang vi måtte over 2000

Et ikke egentlig hva jeg skriver i mnd lenger. Det avhenger mest av hvor mange andre jeg finner å svare.
Jeg er mye mindre aktiv enn jeg pleier:)
En kombinasjon av hektiske dager hjemme, og mindre aktivitet på forum (mindre å svare på):)
Konkurranser trigger meg! Trenger ikke være premier, men bare type uformell konkurranse;) det er gøy!

Vet ikke.

Jordfeilbryter slo ut strømmen på en krets i morges og lot seg ikke slå på igjen.

Men etter at vi andre dro og mannen slo av "alt mulig" og startet en etter en ting, så har han ikke klart å gjenskape bruddet. Så vi vet ikke hva som er feil.

Men trolig noe. På kretsen som dekker vaskerom og gang og gjesgetoalett og varmekabler i gang og varmepumpe. Og noe utebelysning.
Høres ut som om dere trenger en elektriker:)

Jeg tror litt for mange på rappen her inne er helt greit.

Å sitte hele natta og skrive med seg selv, sånn uten noen å sitere eller skravle med er trolig over grensa da. Men bare skravle ivei
Natteskravling er jeg dårlig på:P
Skjønner hva du mener:)

En liten gjeng er bra.

Jeg skal egenelig jobbe med gjesterommet nå. Eller rydde entreen.
Før jeg skal på fau kl 19 så jeg må gå 1840 senest. For jeg tenkte gå.
Jeg burde egentlig henge opp en klesvask:P
Kos deg på møte!

Jeg er mye mindre aktiv enn jeg pleier:)
En kombinasjon av hektiske dager hjemme, og mindre aktivitet på forum (mindre å svare på):)
Konkurranser trigger meg! Trenger ikke være premier, men bare type uformell konkurranse;) det er gøy!
Som den å få denne tråden opp i det udefinerte "mange tusen"? ;)

Jeg trigges av utfordringer. Som den. Som dengang med 10 000 i døgnet. Eller 2000 på en mnd selv. Ikke for premiene. Men for utfordringen.

Back
Topp