Symptomer-har dere noen?

Vondt i puppene, murring/stikking/ubehag i mage og korsrygg, trøtt, må tisse oftere, ooog ekstremt mye luft i magen! Stakkars gubben, har rister på hodet hver gang, for høres jo ut som en skikkelig manlig promp hver gang, typ hvert 15-30. Minutt :laughing002
 
Hærlighet hvor vonde puppene er. Svir i niplene hver gang jeg tar på/av bhen eller noen er i de! :hilarious: Er også småkvalm, hormonell og ekstremt sliten og trøtt. Mistenker at jeg begynner med blodtrykksfall også nå :shifty: Slet veldig med det sist svangerskap:(
 
Mine ting har roet seg litt. Hadde lite i forrige svangerskap også. Men er hinsides trøtt.. og litt uggen.
I morra må jeg jobbe hjemme i fra, og få sovet ut.. Er helt utrolig. Hadde glemt hvordan den første tiden var..
 
Jeg er ikke kvalm, enda hvertfall.. men har kjøpt spyposer for å være forberedt! Så tenkte å komme med tips til dere.
Denne passer greit i lomme så man bare kan ta den opp om man er på jobb, butikk, kjører bil osv. Er en grei lukkemulighet også, så man kan kaste den rett i søpla etterpå :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190927-124551_Wish.jpg
    Screenshot_20190927-124551_Wish.jpg
    24,4 KB · Visninger: 19
Har begynt å fått litt kvalme på ettermiddagen :yuck:
 
jeg har nå de siste 2 dagene begynt å få ganske så ømme pupper, og så er jeg utrolig følsom i huden. mannen kan ikke stryke på meg i det hele tatt, for da gjør det vondt.
 
Jeg er kvalm,hele tiden. Vil brekke meg omtrent hele tiden å:shy:. Er vanvittig trøtt,og sterke menssmurringer:/
 
Begynt og være kvalm 24/7, lite matlyst, stikker i arret og skam trøtt
 
Jeg er kvalm,hele tiden. Vil brekke meg omtrent hele tiden å:shy:. Er vanvittig trøtt,og sterke menssmurringer:/


Det er så vondt det, og være kvalm hele tiden:dead:
Husker det hjalp med sea band og ingefær for meg sist svangerskap:)
Takknemlig for at jeg ikke kjenner noe til deg der enda, men jeg er er 4+0 da:rolleyes:
 
Synes jeg har litt mindre symptomer nå.. Mindre sammentrekninger/mensensmerter i alle fall. Men må ofte på do, og er litt uggen, så jeg håper at det ikke er et dårlig tegn at jeg kjenner mindre..
 
Det er så vondt det, og være kvalm hele tiden:dead:
Husker det hjalp med sea band og ingefær for meg sist svangerskap:)
Takknemlig for at jeg ikke kjenner noe til deg der enda, men jeg er er 4+0 da:rolleyes:

Takk for tips!. Da skal jeg kjøpe meg det i morgen
:Heartred
 
Jeg har vært veldig trøtt de siste ukene, typ dratt hjem og lagt meg igjen etter å ha levert minstemor i bhg (de dagene jeg jobber kveld). Har skyldt det på at det har blitt maaange nattevakter for mange i det siste, men syntes liksom at det var rart, da jeg aldri har blitt sliten av å jobbe natt tidligere. Men da fant vi i alle fall årsaken til det! :)

Ellers er formen veldig fin. Sist var jeg kvalm frem til uke 16, så da tipper jeg det er gutt denne gangen :p
 
Nå kom de ømme puppa, begynte så vidt for et par dager siden.. og så går jeg på do ganske ofte! Og fortsatt mye luft i magen:rolleyes:
 
Utrolig trøtt og utrolig oppblåst. Og et trykk i livmora på en måte, også av og til stikk i puppene. Og føles "sliten" i korsryggen... Ikke ømme nipler sånn som sist! Kanskje det kommer :p
 
Ikkje kvalm eller trøtt endå - var veldig trøtt med to første, håper eg slepp det med denne. Derimot har eg fått utflod denne gongen - og det har eg ikkje til vanlig.. Heldigvis lukfri og ganske så tyntflytande.
 
Back
Topp