Skravletråd

Krysser fingrene for at du slipper kvalmen!

Her kom den mellom uke 7 og 8 en plass, men den er fullt levbar i arbeidstiden :)

Samma her, har vært kvalm siden uke 7 ca, i rett over to uker nå. Er av og til kvalm på jobben også, men har heldigvis en grei sjef som sier jeg kan gå om jeg føler for det. For lov å spise når jeg trenger og ta pause om jeg vil det, så da har det gått greit likevel.
Spyr hver dag et par ganger, men tenker det er helt ok. Tar det som et tegn på at alt står bra til!
 
Kvalmen jeg hadde savnet i intensitet de siste dagene kom tilbake gitt, i litt annen form . Og sterkere. Måtte brekke meg i nattalesinga ved legging av 3 åringen i dag.
 
6 uker i dag :love7

Det går så tregt!!! Haha!
 
Ny runde med blødning i dag, bare brun spotting nå. Har hatt utrolig vondt i korsryggen i dag, «håper» det er bekkenet som krangler. Har vært lite kvalm i dag også, men det har tatt seg opp utover kvelden. Puppene er tilsynelatende normale... håper på en helt vanlig symptomvariasjon. :hungover:
 
Ny runde med blødning i dag, bare brun spotting nå. Har hatt utrolig vondt i korsryggen i dag, «håper» det er bekkenet som krangler. Har vært lite kvalm i dag også, men det har tatt seg opp utover kvelden. Puppene er tilsynelatende normale... håper på en helt vanlig symptomvariasjon. :hungover:
Æsj, kjipt. Jeg snakket med en jordmor på mandag, og hun sa at brun spotting som regel var helt ufarlig, men jeg synes selv det er vanskelig å tro det. Håper det gir seg snart for deg!
 
Æsj, kjipt. Jeg snakket med en jordmor på mandag, og hun sa at brun spotting som regel var helt ufarlig, men jeg synes selv det er vanskelig å tro det. Håper det gir seg snart for deg!
Er ganske sikker på at det var en sa. Men bør jeg dra til lege eller gyn? Hadde ganske stor blødning med koagler i natt, mindre nå på morgenen.

Edit: Jeg vil gjerne ha en iskald beskjed om at alt håp er ute (for nå lager jeg meg fortellinger om at det kan være en tvilling som gikk), så har fått time hos gynekolog kl 1030 allerede. Godt med alt som er gjort.
 
Last edited:
Er ganske sikker på at det var en sa. Men bør jeg dra til lege eller gyn? Hadde ganske stor blødning med koagler i natt, mindre nå på morgenen.

Utrolig trist at du antagelig har hatt en SA.. :( Tenker på deg og håper at hormonene du har nå vil gjøre deg raskt gravid igjen:Heartred

Jeg ville tatt billigtester og sett at hcg gikk nedover. Mtp hvor tidlig det er enda, så vil det forhåpentligvis gå fort.
Tror ikke du trenger lege så lenge koaglene er kommet. Kroppen ordner heldigvis fort opp selv i de fleste tilfellene.. Trist er det likevel..

Må du ha masse lykke til og bedre lykke neste gang:Heartred
 
Utrolig trist at du antagelig har hatt en SA.. :( Tenker på deg og håper at hormonene du har nå vil gjøre deg raskt gravid igjen:Heartred

Jeg ville tatt billigtester og sett at hcg gikk nedover. Mtp hvor tidlig det er enda, så vil det forhåpentligvis gå fort.
Tror ikke du trenger lege så lenge koaglene er kommet. Kroppen ordner heldigvis fort opp selv i de fleste tilfellene.. Trist er det likevel..

Må du ha masse lykke til og bedre lykke neste gang:Heartred
Nei, jeg trenger antakelig ikke lege, men etter å ha gått noen kjappe runder med meg selv og mannen kom vi fram til at det er lurt å få en krystallklar beskjed. Jeg har levd med så mye uvisse de siste årene at jeg ikke kan gå rundt og gi meg selg håp - for det gjør jeg. Så jeg betaler gladelig penger for å få fortalt selvfølgeligheter.
 
Blir så andpusten og uvel av å gå tur med hunden for tiden.. Pulsen raser opp i 115-120 nesten med en gang jeg begynner å gå, går ikke spesielt fort heller. Veldig ubehagelig :wacky:
 
Man vet man er gravid når man gråter gjennom hele konfirmasjonssendingen til Ingrid Alexandra fra helgen:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::joyful:
 
Nei, jeg trenger antakelig ikke lege, men etter å ha gått noen kjappe runder med meg selv og mannen kom vi fram til at det er lurt å få en krystallklar beskjed. Jeg har levd med så mye uvisse de siste årene at jeg ikke kan gå rundt og gi meg selg håp - for det gjør jeg. Så jeg betaler gladelig penger for å få fortalt selvfølgeligheter.
Ved begge mine sa har jeg gått til gyb for å sjekke. Det er jo også viktig å se at alt er ute, så ikke det også blir et problem.... Og da får du det jo svart på hvitt...
 
Heisann alle her inne i forumet. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen etter flere IVF forsøk og en tidligere SA. Når jeg var gravid og hadde SAen, så hadde jeg nesten ingen bivirkninger på graviditet. Men nå er jeg så gravid. Jeg er kvalm, trøtt, hodepine etc. Er det noen av dere som har hatt SA eller MA og har hatt masse bivirkninger i graviditeten?
 
Heisann alle her inne i forumet. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen etter flere IVF forsøk og en tidligere SA. Når jeg var gravid og hadde SAen, så hadde jeg nesten ingen bivirkninger på graviditet. Men nå er jeg så gravid. Jeg er kvalm, trøtt, hodepine etc. Er det noen av dere som har hatt SA eller MA og har hatt masse bivirkninger i graviditeten?
Gratulerer så masse med graviditeten Det andre kan jeg dessverre ikke svare deg på
 
Heisann alle her inne i forumet. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen etter flere IVF forsøk og en tidligere SA. Når jeg var gravid og hadde SAen, så hadde jeg nesten ingen bivirkninger på graviditet. Men nå er jeg så gravid. Jeg er kvalm, trøtt, hodepine etc. Er det noen av dere som har hatt SA eller MA og har hatt masse bivirkninger i graviditeten?
Hei, og gratulerer så masse med graviditet! :D jeg har hatt to tidlige SA i uke 6, og begge gangene hadde jeg ingen markante symptomer. Men tredje gang jeg var gravid og det gikk bra ble jeg syyyykt dårlig i allerede uke 4 :p så for meg lå det noe i det :)
 
Hei, og gratulerer så masse med graviditet! :D jeg har hatt to tidlige SA i uke 6, og begge gangene hadde jeg ingen markante symptomer. Men tredje gang jeg var gravid og det gikk bra ble jeg syyyykt dårlig i allerede uke 4 :p så for meg lå det noe i det :)
Kult. Da kan det hende jeg har flaks denne gangen da - mistet du symptomene etter uke 7 forresten?
 
Heisann alle her inne i forumet. Jeg har heldigvis blitt gravid igjen etter flere IVF forsøk og en tidligere SA. Når jeg var gravid og hadde SAen, så hadde jeg nesten ingen bivirkninger på graviditet. Men nå er jeg så gravid. Jeg er kvalm, trøtt, hodepine etc. Er det noen av dere som har hatt SA eller MA og har hatt masse bivirkninger i graviditeten?


Gratulerer med graviditeten ♡ Jeg hadde det helt likt. Nesten ingen symptomer den gang jeg mistet, og kjempe dårlig når det gikk bra kort tid etter SA. Denne gangen er jeg også kjempe dårlig :wacky::hello2
 
Kult. Da kan det hende jeg har flaks denne gangen da - mistet du symptomene etter uke 7 forresten?
Ikke sist runde det gikk bra nei, da var jeg megadårlig til uke 14. Nå denne runden ble jeg mye bedre rundt uke 9, og vært på ul etter det, så er bare takknemlig for mildere symptomer denne runden :)
 
Fikk akkurat avslag på en april 2020-gruppe på Facebook, fordi jeg er pappaen og ikke mammaen. Syns egentlig det var litt trist, men ble litt bekymret for om det er slik at dere aller helst bare vil være kvinner her inne også..? :anyone
 
Back
Topp