August

Gratulerer allesammen! Fine streker! Si bare fra når dere vil flyttes til gravid. :Heartred:Heartred:Heartred

Kjenner jeg begynner å bli urolig for at det ikke går rette veien denne gangen heller. Må ta litt pause herfra frem til testdag på fredag.
Krysser fingrene for at du også får en fin, positiv test :Heartbigred

Har egentlig ikke hatt trua denne gangen jeg heller, men ser nå ut som det går veien alikevell. Håper dere andre som er i dpo land følger etter nå snart:Heartred:Heartred
Skal inn å ta blodprøve i morgen, så håper jeg kan settes på gravid da.:wav

Gratulerer allesammen! Fine streker! Si bare fra når dere vil flyttes til gravid. :Heartred:Heartred:Heartred

Kjenner jeg begynner å bli urolig for at det ikke går rette veien denne gangen heller. Må ta litt pause herfra frem til testdag på fredag.
Forstår godt det med pause, holder på at du melder inn en fin strek her på fredagen:Heartred

Akkurat det vet jeg ikke, de har jo stengt i helgene så aner egentlig ikke hvordan de har tenkt til å gjøre det.. Kanskje noen med erfaring fra Porsgrunn her som vet? :happy:
Vi tilhører porsgrunn.de ringte oss litt over 12. Men ble ikke sagt noe tidspunkt. Lykke til:happy:

Så hyggelig å titte inn her i dag! Streker overalt! :happy093Gratulerer så mye til dere!!

Jeg lurer på når jeg kan forvente å få mensen etter avbrutt forsøk jeg. Etter min vanlige syklus skulle den kommet i dag, men jeg har bare masse stikkinger i magen :confused005 Noen som har hatt avbrutt forsøk som har noen erfaringer å dele? Litt stress å ikke ane når den kommer, men egentlig passer det veldig fint om den er litt sein og forskyver neste mens til etter høstferien!

Så hyggelig å titte inn her i dag! Streker overalt! :happy093Gratulerer så mye til dere!!

Jeg lurer på når jeg kan forvente å få mensen etter avbrutt forsøk jeg. Etter min vanlige syklus skulle den kommet i dag, men jeg har bare masse stikkinger i magen :confused005 Noen som har hatt avbrutt forsøk som har noen erfaringer å dele? Litt stress å ikke ane når den kommer, men egentlig passer det veldig fint om den er litt sein og forskyver neste mens til etter høstferien!

Hos meg gikk det veldig langtid, jeg hadde en mini blødning etter jeg avsluttet medisinene men den ble ikke kalt for mensen av Haugesund, men den virkelige kom vell ca 3-4 uker etterpå.

Jeg fikk mensen nå på søndag. 12 dager etter uttak. Men med alle de hormonene så kan vel ting være i ulage?

Nei.. Litt synd det der, men da ringer de sikkert på mandag :rolleyes:
De ringte meg fra Porsgrunn like etter kl 08 på en lørdag, de ringte på søndag også. Du får sikkert muntlig beskjed og ett skriv med informasjon om når de ringer etter du har hatt egguttak. Lykke til :Heartred

Ser ut som jeg kan settes på gravid:Heartred:smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_20190904_154704.jpg
    IMG_20190904_154704.jpg
    19,3 KB · Visninger: 84
Back
Topp