LykkeSpire1
Betatt av forumet
Jeg ble vurdert frem og tilbake om jeg var overstimulert eller ikke før det i siste liten var klar signal for å sette inn, var i grenseland. Jeg fikk sette inn fordi formen min var bedre og alle blodprøvene var fine..dagen for innsett var det også mindre væske i buken. Jeg var også kjempebekymret, fikk beskjed frem og tilbake både positivt og negativt så hadde ikke noe å forholde meg til. Tolket alle symptomene som negativt, men må også si at jeg har forstått i ettertid at det er helt normalt å være oppblåst, stinn, kjenne press osv etter egguttak.Takk for svargodt å høre at man også kan kjenne det slik ved mindre egg. Jeg er bare så redd for å komme der i morgen også kan vi ikke sette inn noe fordi jeg er overstimulert eller noe sånn. Har helt hetta idag.
Fortsatt ikke hørt noe fra dem. Vil bare legge vekk tlf å ikke se på den før etter kl 16
![]()
godt å høre at man også kan kjenne det slik ved mindre egg. Jeg er bare så redd for å komme der i morgen også kan vi ikke sette inn noe fordi jeg er overstimulert eller noe sånn. Har helt hetta idag.
Fortsatt ikke hørt noe fra dem. Vil bare legge vekk tlf å ikke se på den før etter kl 16
Så da regner jeg med at hvertfall ett egg er still going strong 
Trodde jeg klarte meg bra, men natt til i går gikk det opp at dette er så vanskelig. Så ble egenmelding fra jobb, føler meg sååå teit. Har en sjef som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner, tenker bare på seg selv og hva som er best for han. Så kjente jeg trengte dagen i går. Går heldigvis litt bedre nå. Satser på mensen kommer før tiden denne gang