Skravletråd for GUL lag :)

Nok en dag uten godis, men jeg føler meg ikke bra av den grunn. Jeg er utmattet og fæl, og har skikkelig søtsug.
Fysj så slitsomt det er å føle seg sånn :(
Håper du finner noe som kan hjelpe litt frem til helgen ❤️
 
Etter to dager med snopesmell ser det ut å gå bedre i dag :) Tanta kom i går, så det forklarer jo søtsuget jeg har hatt. I morgen skal jeg finne tid til litt trening også.
Seig start denne gangen. Ikke så lett å finne motivasjonen oppi en hektisk hverdag, men må jo bare skjerpe meg :bag:
Tanta kom her også, sykt lyst på noe søtt! Drømmer om melkesjokolade og lakris!

I dag røk mosjonbonusen også, orket ikke noe tur i dag i 30 grader..
 
I dag ble det en tur i svømmehallen. Veldig fornøyd med dagens trening og kjenner det godt i hele kroppen. I tillegg har jeg rundet 11200 skritt så har vært en god dag :smug:
 
I dag ble det en tur i svømmehallen. Veldig fornøyd med dagens trening og kjenner det godt i hele kroppen. I tillegg har jeg rundet 11200 skritt så har vært en god dag :smug:
Så bra!
Ble trening på meg også :) 1 time Zumba :D
Men etterpå; en snopesmell :sorry: Fader altså, jeg er svak :banghead:
 
Fysj så slitsomt det er å føle seg sånn :(
Håper du finner noe som kan hjelpe litt frem til helgen ❤️

I dag har det faktisk gått tålelig bra, men nå er jeg sulten hele tiden selv om jeg burde være mett :p
 
Bare 1 hel dag igjen før veiedag da. Hva tror dere vekta vil vise?
 
Jeg klarte ikke å gå forbi vekta i dag tidlig :p Ser bra ut så langt! Hva med deg? :)

Så bra :)
Så langt er det vektnedgang. Veide meg på mandag og i går. Men det gikk sakte fra mandag til i går så jeg er spent på hva jeg lander på :)
 
Så bra :)
Så langt er det vektnedgang. Veide meg på mandag og i går. Men det gikk sakte fra mandag til i går så jeg er spent på hva jeg lander på :)
Det går jo rette veien og det er flott! :D Jeg begynte vel først dietten skikkelig på mandag, men første uka i ketose bruker å være veldig effektiv :)
 
Hva skal man finne på i dag da?
Her ser det ut som at regnet og tordenet som er meldt er rett rundt hjørnet. Så da tenker jeg at det blir litt egentrening mens mini har neste dupp. Vi har vært på helsestasjonen så denne duppen gikk med til frokost og bv til a mor :p
 
Her ser det ut som at regnet og tordenet som er meldt er rett rundt hjørnet. Så da tenker jeg at det blir litt egentrening mens mini har neste dupp. Vi har vært på helsestasjonen så denne duppen gikk med til frokost og bv til a mor :p

Fin prioritering det :D
 
Smugtittet på vekta her også, og det går nedover. Trur det har funket med delvis periodisk faste for min del, prøvd det i 2 dager nå. Men siden jeg er avhengig av å spise jevnt utover dagen så funker ikke 16 timer faste, men praktiserer 12 timer, så fra 19/20-7/8 er det ikke noe annet enn drikke :hilarious:

Må finne på noe aktivitet i dag selv om kroppen er kjempesliten etter i går og det er mye stillesittende arbeid som må prioriteres :hungover:
 
Ja ketose er effektivt :D
Veldig! :) Er litt spent på hvordan det blir fremover for vi skal til på ferie til foreldrene mine en ukes tid i forbindelse med et bryllup. Heldigvis er mamma også delvis innom lavkarbo så satser på at det går bra :)
 
Smugtittet på vekta her også, og det går nedover. Trur det har funket med delvis periodisk faste for min del, prøvd det i 2 dager nå. Men siden jeg er avhengig av å spise jevnt utover dagen så funker ikke 16 timer faste, men praktiserer 12 timer, så fra 19/20-7/8 er det ikke noe annet enn drikke :hilarious:

Må finne på noe aktivitet i dag selv om kroppen er kjempesliten etter i går og det er mye stillesittende arbeid som må prioriteres :hungover:
Så flott at det går nedover :) Bra jobba!
 
Vekta så ikke helt bra ut i dag da jeg smugveiet meg... riktignok hadde jeg tatt på noen klær så vet ikke helt eksakt.
I dag faster jeg og skal kun spise en mager suppe til middag. Erfaringsmessig er jeg litt lettere på vekta dagen etter fasten. Blir spennende å se i hvert fall :)

Lykke til med siste innsatsdag! Dere er flinke :D
 
Back
Topp