Skravletråd for GUL lag :)

Bonus på snop tipper jeg ryker siden vi skal i 2-års dag senere, men skal klare de andre dagene.

Edit: Trekker det tilbake for skal ut med jobben på torsdag, og da blir det nok noen øl/vin innabords og. Får forsøke meg på bonus på mosjon eller trening istedet. :)
 
Last edited:
Hvordan fungerer dette med bonus? :p

Om du klarer noe alle dagene så blir det bonus. F.eks. å ikke spise snop fra søndag til torsdag. Usikker på resten, jeg har ikke sjekket det :) Andre utfordringer vil ha andre krav til bonus da.
 
Bonus på snop tipper jeg ryker siden vi skal i 2-års dag senere, men skal klare de andre dagene.

Edit: Trekker det tilbake for skal ut med jobben på torsdag, og da blir det nok noen øl/vin innabords og. Får forsøke meg på bonus på mosjon eller trening istedet. :)
Er ikke øl/vin greit da? :wideyed:
 
Vet ikke, i mitt hodet tenkte jeg at det så mye sukker i det at det går under brus (og da som snop)...?
Hmm... ja, øl er jo ganske ..mye.. men vin er gjerne lettere. Spør i fellestråden, så kan krigleder /demokratiet avgjøre
 
Jeg har røket på snopet idag, men fått tatt det igjen på mosjon og trening:joyful:

Røket på snop jeg også, men ingen trening eller mosjon :bag: Helt klart forbedringspotensial :hilarious:
 
Jeg klarte å ikke spise godis i dag, men jeg har spist for lite mat. Ingenting frister. Gruer meg til frokost. Var så nær på å ryke på snop, men med gode venner er alt mulig <3
Fikk tatt 40 på mosjon også, til tross for at kroppen ikke har fungert i dag. Jeg satser på bonus på mosjon i alle fall.
 
Jeg klarte å ikke spise godis i dag, men jeg har spist for lite mat. Ingenting frister. Gruer meg til frokost. Var så nær på å ryke på snop, men med gode venner er alt mulig <3
Fikk tatt 40 på mosjon også, til tross for at kroppen ikke har fungert i dag. Jeg satser på bonus på mosjon i alle fall.
:gen014
 
Er det noen som er med på utfordringen denne uka? Synes sånt er ganske motiverende :happy:
 
Er det noen som er med på utfordringen denne uka? Synes sånt er ganske motiverende :happy:

Ja :)
Hele laget "deltar", så man telles med om man vil eller ikke. Men det betyr ikke at man må logge om man ikke vil da :p
Men jeg synes som deg at det er motiverende :D
Og så får jo vinnerlaget lage ny utfordring neste uke, og det er jo en fin liten gulrot :D
 
Røk på snop i går, vi tok opp litt av dåpskaken fra fryseren for å feire 6mnds-dag :p Skal være flink resten av uka, og passe på å få inn trilleturer hver dag :)
 
Jeg spiser ikke godteri, kaker, kjekser eller noe slikt og holder meg også unna brus. Dette dels pga at jeg ikke ønsker å komme tilbake til gamle "synder" etter jeg ble operert og fordi jeg tolererer sukker veldig dårlig etter operasjonen. Så på kosthold er det nok ikke så mye endringer jeg får gjort på et vis. Men skal prøve å være litt mer aktiv og så er det på middagsmaten jeg kan gjøre noen endringer :)
 
Jeg spiser ikke godteri, kaker, kjekser eller noe slikt og holder meg også unna brus. Dette dels pga at jeg ikke ønsker å komme tilbake til gamle "synder" etter jeg ble operert og fordi jeg tolererer sukker veldig dårlig etter operasjonen. Så på kosthold er det nok ikke så mye endringer jeg får gjort på et vis. Men skal prøve å være litt mer aktiv og så er det på middagsmaten jeg kan gjøre noen endringer :)

Godt jobba :)
 
Den fine t-skjorten min er stram over magen :(
Jeg liker ikke magen min!
 
Back
Topp