Skravletråd for GUL lag :)

Sliter sånn med utmattelse. Prøver å finne ut hvorfor, men fastlegen virker ikke så interessert i akkurat det. Det plager meg veldig, det er jo så vanskelig å holde seg oppe når det er sånn. Og yngste har litt feber så hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen. Jaja, slipper å gå til og fra barnehagen da ^^
Må ut på tur i kveld for å få nok poeng på mosjon. Håper det regner da og, for regnvær er godt :)
 
Har hatt en svært dårlig uke. Ikke så gale på mosjonsfronten, men ganske katastrofalt kostholdsmessig noen dager:banghead: Så mye nedgang er det ikke, sjebnen ligger i deres hender nå, ellers er det fort gjort at det blir på hodet ut for min del:nailbiting:
 
Sliter sånn med utmattelse. Prøver å finne ut hvorfor, men fastlegen virker ikke så interessert i akkurat det. Det plager meg veldig, det er jo så vanskelig å holde seg oppe når det er sånn. Og yngste har litt feber så hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen. Jaja, slipper å gå til og fra barnehagen da ^^
Må ut på tur i kveld for å få nok poeng på mosjon. Håper det regner da og, for regnvær er godt :)
Dårlig av fastlegen å ikke undersøke!
Du bør i det minste få sjekket jern, D-vit og B12 verdier da disse ofte er forbundet med energinivå.
 
Dårlig av fastlegen å ikke undersøke!
Du bør i det minste få sjekket jern, D-vit og B12 verdier da disse ofte er forbundet med energinivå.

Ja det er sjekket, men det blir liksom ikke noe mer ut av det selv om ingenting har bedret seg :(
 
Sliter sånn med utmattelse. Prøver å finne ut hvorfor, men fastlegen virker ikke så interessert i akkurat det. Det plager meg veldig, det er jo så vanskelig å holde seg oppe når det er sånn. Og yngste har litt feber så hun skal være hjemme fra barnehagen i morgen. Jaja, slipper å gå til og fra barnehagen da ^^
Må ut på tur i kveld for å få nok poeng på mosjon. Håper det regner da og, for regnvær er godt :)
Dårlig av fastlegen å ikke ta tak i det. Kan du få time til en annen lege for et annet synspunkt?
 
Dårlig av fastlegen å ikke ta tak i det. Kan du få time til en annen lege for et annet synspunkt?

Blir henvist til MR nå, og finner de ikke noe der så er det i alle fall ikke kreft vil jeg tro. Krisemaksimering gitt :p
 
Frustrerende!

Japp. Nesten flaks for meg at jeg har fått smerter i tillegg, for det kunne hun ikke ignorere. Jeg liker fastlegen min altså, hun er kjempegrei, men jeg må alltid grave fram svar selv. Men det gjelder alle legene jeg har hatt da.
 
Det regner godt, så nå tusler jeg ut. Jeg klarer ikke å gå langt med støvler, så det blir joggesko. Tror jeg legger fram et par tørre sokker til jeg kommer hjem igjen ^^
 
Blir henvist til MR nå, og finner de ikke noe der så er det i alle fall ikke kreft vil jeg tro. Krisemaksimering gitt :p
Er nok ikke det nei ;) Fort gjort å krisemaksimere i disse google-tider :p Jeg har aldri vært så hypokonder som når jeg leste til eksamen i sykdomslære, er noen år siden nå og har heldigvis gått over, hehe. Men bra du får komme til MR da :)
 
Er nok ikke det nei ;) Fort gjort å krisemaksimere i disse google-tider :p Jeg har aldri vært så hypokonder som når jeg leste til eksamen i sykdomslære, er noen år siden nå og har heldigvis gått over, hehe. Men bra du får komme til MR da :)

Jeg har flere symptomer som stemmer med eggstokkreft ser du, men de symptomene er jo så vage at det kan være alt eller ingenting ^^
Jeg er ikke bekymret egentlig, men ganske desperat etter å få et svar på hvorfor jeg er utmattet. Og så skulle jeg gjerne ha sluppet å måtte tisse hele dagen lang da :p Vi får se hva mr viser :)
 
Jeg har flere symptomer som stemmer med eggstokkreft ser du, men de symptomene er jo så vage at det kan være alt eller ingenting ^^
Jeg er ikke bekymret egentlig, men ganske desperat etter å få et svar på hvorfor jeg er utmattet. Og så skulle jeg gjerne ha sluppet å måtte tisse hele dagen lang da :p Vi får se hva mr viser :)
De klassiske symptomene på det er som du sier veldig vage og kan være i grunn alt mulig annet. Skjønner godt at du ønsker svar, det blir en ekstra belastning å gå rundt å lure sånn når man ikke føler seg på topp. Best er det å ikke tenke på ser verste med en gang, selv om det ofte fort kan bli sånn. Satser på at det ikke er noe spesielt ;)

Jeg ble en gang testet for både blodkreft, hiv og kyssesyke. Viste seg at influensaen jeg hadde hatt litt før satt litt vel lenge i og at kroppen bare var helt utslitt :p :p
 
Da var det veiedag folkens! :D Er så motivert for dette, slankekrigen er en stor motivasjon for meg. I dag tidlig viste vekta -2,2kg og det er jeg fornøyd med. Lykke til damer! :)
 
Da var det veiedag folkens! :D Er så motivert for dette, slankekrigen er en stor motivasjon for meg. I dag tidlig viste vekta -2,2kg og det er jeg fornøyd med. Lykke til damer! :)
Sliter fra Rødt lag her! Wow! Godt jobbet! Shit! Bøyer meg i støvet:eek:
 
Når vi skal registrere prosentvis nedgang skal vi da dele nedgangen på dagens vekt eller på vekta som vi startet med? :pompus:
 
Back
Topp