Skravletråd for GUL lag :)

Edit: utfordringen gjelder søndag-torsdag, men frist for innlevering er fredag kl 19. Puh, mye nye regler p sette seg inn i:pompus:

Ja det er det i starten. Det er fint at du spør da, så blir det mindre å ta tak i . Det er alltid noen som regner feil på utfordringen nemlig :hilarious:

Ja det er det i starten. Det er fint at du spør da, så blir det mindre å ta tak i . Det er alltid noen som regner feil på utfordringen nemlig :hilarious:
Regningen håper jeg går bra, tidsfrist og regler er vanskeligere å sette seg inn i :rolleyes:

Da har jeg regnet over alle som har levert, og alle har regnet riktig :D
Rett over 1 1/2 time igjen til fristen for å levere, og jeg håper vi får med de to siste :)
Men uansett så er jeg så stolt over oss som lag, det er noen skikkelig nydelige tall vi har levert :D Og det gjelder absolutt alle :D

Rett over 1 1/2 time igjen til fristen for å levere, og jeg håper vi får med de to siste :)
Men uansett så er jeg så stolt over oss som lag, det er noen skikkelig nydelige tall vi har levert :D Og det gjelder absolutt alle :D

Dere som er så gode redder meg forhåpentligvis denne uka :rolleyes:

Dette er så spennende! :D Er så spent på resultatet.

Håper at det blir immunitet på deg, men jeg har ikke sjekket de andre lagene så jeg vet ikke om noen slår deg :)
Vi får se, har ikke sett så nøye gjennom listen vår. Hadde jeg høyest prosent?

Jeg glemte helt å logge før kl 19 ikveld. :(Er det for seint?

Jeg skal gjøre en bedre innsats denne uken, det ble litt for mye tullemat.. og skal prøve å gjøre en innsats på utfordringen også, var bare ikke så motiverende med høljregn og torden.. da blir vi inne heller ;-)

Bra jobba, gult lag! :dance011
For min egen del var vektnedgangen veldig overraskende og jeg frykter at den raskt vil stå stille en stund før noe slipper igjen. Går jo alltid mest ned i starten...

Gleder meg litt til en utfordring med litt mer variasjon enn bare mosjon/trening/snop.

Tenkt litt hardt på kostholdet siden i går og bestemt meg for en ny runde med strikt lavkarbo. Rydder huset for snop i kvel og spiser opp det som er. Starter med blanke ark i morgen og håper å være i ketose innen tirsdag :rolleyes:

Gleder meg litt til en utfordring med litt mer variasjon enn bare mosjon/trening/snop.

Tenkt litt hardt på kostholdet siden i går og bestemt meg for en ny runde med strikt lavkarbo. Rydder huset for snop i kvel og spiser opp det som er. Starter med blanke ark i morgen og håper å være i ketose innen tirsdag :rolleyes:
Lykke til! Føler alltid at kroppen min fungerer best når jeg er på strikt lavkarbo.

Nå kjenner jeg det blir spennende å se hva som blir neste ukes utfordring. Noen som har gjort seg noen tanker? Aner ikke hva som er gjort før, første gangen på Slankekrigen :)

Nå kjenner jeg det blir spennende å se hva som blir neste ukes utfordring. Noen som har gjort seg noen tanker? Aner ikke hva som er gjort før, første gangen på Slankekrigen :)

Det ble jo en fin utfordring :D
Hva synes du?

Back
Topp