Skravletråd for GUL lag :)

Hva er deres motivasjon til å trene?

Har nå kommet hjem fra jobb etter noen timer med overtid. Hadde egentlig planlagt en kort økt med zumba, men både hode og kroppen drar meg mest mot sofaen (og mannen). :hilarious:
 
Jeg spiser ikke godteri, kaker, kjekser eller noe slikt og holder meg også unna brus. Dette dels pga at jeg ikke ønsker å komme tilbake til gamle "synder" etter jeg ble operert og fordi jeg tolererer sukker veldig dårlig etter operasjonen. Så på kosthold er det nok ikke så mye endringer jeg får gjort på et vis. Men skal prøve å være litt mer aktiv og så er det på middagsmaten jeg kan gjøre noen endringer :)
Så flink du er! Ikke alle som klarer å holde det sånn på samme måten som du gjør :)
 
Så flink du er! Ikke alle som klarer å holde det sånn på samme måten som du gjør :)
Det går overraskende greit. Men må være litt streng og striks ellers var operasjonen bortkastet tenker jeg :)
 
Det går overraskende greit. Men må være litt streng og striks ellers var operasjonen bortkastet tenker jeg :)
Joda, det er jo sant :) Men vet av flere som ikke var like flinke i etterkant som har smelt opp igjen.
 
Hva er deres motivasjon til å trene?

Har nå kommet hjem fra jobb etter noen timer med overtid. Hadde egentlig planlagt en kort økt med zumba, men både hode og kroppen drar meg mest mot sofaen (og mannen). :hilarious:

Overhodet ikke, men jeg håper det kommer når innkjøring i barnehagen er over :)
 
Det går overraskende greit. Men må være litt streng og striks ellers var operasjonen bortkastet tenker jeg :)

Det er en overraskende høy andel som går opp igjen, og det har vel med at problemet ligger der selv om man har tatt operasjon. Du har virkelig innsett hva du må gjøre for å holde deg på den rette veien, og det er beundringsverdig :)
Jeg kunne aldri tatt den operasjonen, for jeg hadde falt tilbake til gamle synder med en gang :p
 
Akkurat da jeg skulle til å gi opp snopefri dag så ringte de fra barnehagen og da måtte jeg hente lillejenta. Og kvelden gikk for fort, så jeg kan logge nok en snopefri dag :D
Skulle ønske det fantes en vaksine mot sukkeravhengighet :p
 
Det er en overraskende høy andel som går opp igjen, og det har vel med at problemet ligger der selv om man har tatt operasjon. Du har virkelig innsett hva du må gjøre for å holde deg på den rette veien, og det er beundringsverdig :)
Jeg kunne aldri tatt den operasjonen, for jeg hadde falt tilbake til gamle synder med en gang :p
Det er sant det, mange går opp. Handler jo mye om livsstilen man velger å ha i etterkant. Noen tåler bra og spise litt godteri og slikt uten å legge på seg igjen - noen må kjempe hardere. Jeg hadde og en veldig alvorlig komplikasjon etter operasjonen som gjorde at jeg ble re-operert 4 dager etter første operasjonen og det var litt kritisk en liten stund. Men det ble greit og går bra i forhold til den komplikasjonen nå. Det er 1 av 1000 som får denne komplikasjonen, så følte meg heldig:hilarious: Så har nok reflektert og kjent litt på kroppen hva som må og bør gjøres for å holde meg på den rette veien ja:)
 
Jeg er sulten, men ingenting frister. Sånn bortsett fra et glass (eller flere) med o'boy da..... :rolleyes: :oops:
 
Etter to dager med snopesmell ser det ut å gå bedre i dag :) Tanta kom i går, så det forklarer jo søtsuget jeg har hatt. I morgen skal jeg finne tid til litt trening også.
Seig start denne gangen. Ikke så lett å finne motivasjonen oppi en hektisk hverdag, men må jo bare skjerpe meg :bag:
 
Etter to dager med snopesmell ser det ut å gå bedre i dag :) Tanta kom i går, så det forklarer jo søtsuget jeg har hatt. I morgen skal jeg finne tid til litt trening også.
Seig start denne gangen. Ikke så lett å finne motivasjonen oppi en hektisk hverdag, men må jo bare skjerpe meg :bag:

Ja denne oppstarten har vært ganske hard. Blir vekta di påvirket av mensen?
 
Nok en dag uten godis, men jeg føler meg ikke bra av den grunn. Jeg er utmattet og fæl, og har skikkelig søtsug.
 
Nok en dag uten godis, men jeg føler meg ikke bra av den grunn. Jeg er utmattet og fæl, og har skikkelig søtsug.
Hva med å spise/drikke noe søtt, kan det hjelpe? Jeg fant ut at å drikke en kopp te og spise et eple (gjerne delt opp i båter) minsker mitt søtsug :)
 
Hatt en skikkelig dårlig start når det gjelder mat denne uken. Det har vært så travelt og formen har ikke vært helt på topp. Fisken vi skulle ha, har heller ikke fristet, så har spist taco og hamburgere istedenfor. Idag blir det derimot vegetargryte!
 
Hva med å spise/drikke noe søtt, kan det hjelpe? Jeg fant ut at å drikke en kopp te og spise et eple (gjerne delt opp i båter) minsker mitt søtsug :)

Jeg har prøvd eple, men det funket ikke. Liker ikke te noe særlig, men kan jo prøve grønn te med litt natreen i :)
 
Hatt en skikkelig dårlig start når det gjelder mat denne uken. Det har vært så travelt og formen har ikke vært helt på topp. Fisken vi skulle ha, har heller ikke fristet, så har spist taco og hamburgere istedenfor. Idag blir det derimot vegetargryte!

Så kjipt når det blir sånn :(
Men så bra du tar tak :)
 
Ja denne oppstarten har vært ganske hard. Blir vekta di påvirket av mensen?
Ja i stor grad. Alltid opp 1-2 kg, men heldigvis blir de raskt borte igjen. Deg også?
 
Back
Topp