August

Så fantastisk tlf å få! Håper og tror for deg.
Ja, det ble mye bedre resultat her, med icsi i stedet for ivf. Så håper flere av de henger med til innsett på tirsdag:joyful: da er det 5 dagers! Når har du innsett?
Så bra de gjorde icsi på den store gjengen din!
:sign17:sign19:talk020

(haha, måtte bare)

Tirsdag jeg også, men ganske sent på dagen. Da har vi nok testdag samtidig! :smiley-angelic001:Heartred

Så bra de gjorde icsi på den store gjengen din!
:sign17:sign19:talk020

(haha, måtte bare)

Tirsdag jeg også, men ganske sent på dagen. Da har vi nok testdag samtidig! :smiley-angelic001:Heartred
Haha, så morsom! :D:D
Så spennende! Har innsett 12.30, så litt utpå dag her og:wacky:
Da får vi ta noen testedater!:joyful:

Satt ovitrelle nå i stad. Så skal vi inn tidlig på mandagen. Spent på det hele. Spesielt på kvaliteten til mannen . Så håper at det går fint.

Satt ovitrelle nå i stad. Så skal vi inn tidlig på mandagen. Spent på det hele. Spesielt på kvaliteten til mannen . Så håper at det går fint.
Lykke til. Spent på hvordan det går!

Her blir det innsett på onsdag :rolleyes: De tiner på mandag og dyrker videre til onsdag;)

Liten oppdatering fra meg.. fikk økende smerter ut på ettermiddagen, holdt igjen en god stund før jeg innså at jeg måtte på legevakta, så en liten tur videre på Ahus. Viste seg at jeg er moderat i gang med å utvikle ohss. Dobbelt så stor eggstokk på høyre side og masse væske i buken, startet behandling med blodfortynnende.. tviler på at det blir innsett på onsdag nå, men skal ta det pent og ringe klinikken på mandag så får vi se.

Liten oppdatering fra meg.. fikk økende smerter ut på ettermiddagen, holdt igjen en god stund før jeg innså at jeg måtte på legevakta, så en liten tur videre på Ahus. Viste seg at jeg er moderat i gang med å utvikle ohss. Dobbelt så stor eggstokk på høyre side og masse væske i buken, startet behandling med blodfortynnende.. tviler på at det blir innsett på onsdag nå, men skal ta det pent og ringe klinikken på mandag så får vi se.
Oh, nei:-( Godt du kom deg til sykehuset

Huff da:confused:
Godt at du kom deg til legevakta. God bedring!

Uff, så uheldig. Bra du har fått sjekket, og har fått behandling. Håper det går fort over! Ta vare på deg selv. Masse god bedring! :Heartred

Huff da! Jeg føler med deg! Håper du blir fort bra igjen!

Uff så kjedelig :( godt du tok kontakt og har fått startet på behandling da hvert fall :)

Synes også at det er bare fine folk og god stemning her. Vil du jeg skal legge til på listen på første side? Jeg forstår godt tankekjøret. I tiden etter innsett er det enda en runde med strevsom venting, i tillegg oppfører kroppen seg som om den er gravid pga ovitrelle og progresteronstøtte. Jeg innbiller meg at jeg får mer bivirkninger av lutinus, enn av stimulering i forkant. Det kan også være en salig blanding av lutinus/progresteron og andre hormoner, som sikkert ikke er utav kroppen med en gang. Blir mer sliten, følsom, og hoven i kroppen. Samtidig, kan det også være et resultat av stresset det er å vente på positiv test også. Å hele tiden prøve å kjenne etter og tolke kroppen, være redd for blod på papiret, etc. Eller så er det kanskje enda en salig blanding av iboende stress og hormoner. Stresshormon andre hormoner har vel en gjensidig påvirkning.

Så bra du klarer fokusere på å gjøre hyggelige ting for deg selv, det prøver jeg også på. Kveldsturer med høy aktivitet synes jeg hjelper å klarne hodet. Nå må dagen frem mot testing gå fort for dere! Jo mer dagene fylles opp med noe, jo fortere går det forhåpentligvis. Godt det snart er helg.

Masse lykke til :Heartred

Tusen takk alle for god støtte!

Ja, legg meg gjerne til på første side (flott med oversikten) :)

Jeg har fått en typisk PMS-kvise, men prøver å tekte at det kan gå bra likvel :smiley-angelic001. Det er jo så lenge siden jeg har vært gravid at jeg ikke husker hvordan kroppen oppførte seg i "rugetiden" da jeg ble gravid naturlig +at jeg nå er full av eksta hormoner (går på Crinone nå).

Oh, nei:-( Godt du kom deg til sykehuset
Huff da:confused:
Godt at du kom deg til legevakta. God bedring!
Uff, så uheldig. Bra du har fått sjekket, og har fått behandling. Håper det går fort over! Ta vare på deg selv. Masse god bedring! :Heartred
Huff da! Jeg føler med deg! Håper du blir fort bra igjen!
Uff så kjedelig :( godt du tok kontakt og har fått startet på behandling da hvert fall :)
Tusen takk alle sammen:Heartred Føler meg mye bedre i dag, så det går nok riktig vei nå, glad vi dro på legevakta for dette er jo ikke noe å tulle med.
Nå må bare eggene utvikle seg fint så vi får noe på frys, grugleder meg til å ringe klinikken i morgen:shy:
Blir spennende med oppdateringer her utover uken:happy:

Fikk telefon fra sykehuset i formiddag om at ingen av de 14 eggene hadde latt seg befrukte. Det kom som et kjempesjokk og vi er helt knust nå.Vi har jo ikke funnet noe galt med noen av oss før, men her er kanskje forklaringen da.

Så nå blir det avbrutt forsøk og vi må bare prøve å samle oss litt og legge en ny plan. Lyset i enden av tunnellen er det ble foreslått å prøve icsi neste gang og de mente det ville være gode sjanser da. Kjenner at jeg ser veldig mørkt på alt nå, og gjerne bare skulle rømt avgårde til et annet kontinent.

Jeg vet jo at det er flere som trenger flere forsøk før de lykkes, men nå ser alt bare sinnsykt mørkt ut. Hvis noen vet om noen solskinnshistorier om folk som har lyktes med isci så har jeg veldig behov for å høre dem nå.

Fikk telefon fra sykehuset i formiddag om at ingen av de 14 eggene hadde latt seg befrukte. Det kom som et kjempesjokk og vi er helt knust nå.Vi har jo ikke funnet noe galt med noen av oss før, men her er kanskje forklaringen da.

Så nå blir det avbrutt forsøk og vi må bare prøve å samle oss litt og legge en ny plan. Lyset i enden av tunnellen er det ble foreslått å prøve icsi neste gang og de mente det ville være gode sjanser da. Kjenner at jeg ser veldig mørkt på alt nå, og gjerne bare skulle rømt avgårde til et annet kontinent.

Jeg vet jo at det er flere som trenger flere forsøk før de lykkes, men nå ser alt bare sinnsykt mørkt ut. Hvis noen vet om noen solskinnshistorier om folk som har lyktes med isci så har jeg veldig behov for å høre dem nå.
Uff så trist telefon å få :( skjønner godt at dere er knust . Var dette første forsøk?

Huff så trasig! Det var skikkelig kjipe nyheter. Men som du sier så har de kanskje funnet forklaringen. Jeg kjenner et par som har 3 fine friske barn ved hjelp av isci. Så jeg tror kjangsene for at du kan lykkes er store! Ikke gi opp håpet selv om ting ser mørkt ut nå. Ta vare på deg selv❤️❤️❤️

Back
Topp