Presentasjonstråd

Hei hei

Jeg er 31år og bor sammen med min samboer og de pelskledde barna våres i Østfold.

Vi ble gravide på andre forsøk, og venter nå vårt første barn❤
 
Hei!

Har kikket i denne gruppen en stund nå, og føles helt uvirkelig å faktisk kunne skrive et innlegg her. :)

Jeg er 29 år og bor på Østlandet med mannen min som jeg har vært gift med i fem år. Vi har begge jobbet i noen år og bor i et hus på landet. Hvis alt går som det skal så blir dette vårt første barn. Har prøvd siden april 2019 og fikk positive tester denne uken. Veldig spennende og nervepirrende for oss begge. Håper spiren sitter godt!
 
Jeg er 35, forlovet og bor i Oslo-området. Vi har det siste året prøvd å få vårt første barn. Er 5+1 i dag.

Har mistet et par ganger (uke 5 og 9), så klarer ikke helt å slippe jubelen løs, men nå tar jeg i hvert fall steget og melder meg inn her etter mye sniklesing de siste dagene ;)
 
27 år neste uke, bor i en by i Østfold. Har to barn fra tidligere på 5 og 7 år. Dette blir første barn sammen min forlovede (hans første). Vi har begge fast jobb. Gleder oss og håper spiren sitter da det var første prøverunde.:happy:
 
36 år, gift, har to barn på 5 og 8 år fra før. Bor på et lite tettsted på østlandet og jobbet innen økonomi. Blir spennende med en liten atpåklatt og gleder meg til litt større mage og litt mindre (forhåpentligvis) kvalme etter hvert..
 
Hei
33 år, gift bor å kommer fra trøndelag. Fult arbeid i privatsektor begge to. Dette er vårt 2 barn da vi har en gutt på 15mnd fra før❤️ Så det var nå eller aldri. Da ingen av oss er noen ungdommer lengereVille så gjerne ha to tette veldig spent på hvor forskjellig hverdagen blir med to framfor en stålsetter oss for mye arbeid men håper søskene får stor glede av hverandre da de blir så tetteble litt overasket da det atter engang satt på første forsøk håper lille spire sitter helt til mål❤️
 
Jeg er 36 år, gift, og bor på østlandet. Vi har to barn på 6 og 3 år, og to pelskledde typer :) Vi har vært fast bestemt på å stoppe ved to stk siden før vi startet å prøve på nr 1, men rundt nyttår så foreslo mannen en til, og - ja - nå er jeg her da! Dette blir spennende. Alt av babyutstyr er solgt eller gitt bort, så vi starter litt på scratch :)
 
Last edited:
27 år, 2 barn fra tidligere forhold, gravid med barn nr 3 med mannen i mitt liv, som er hans første.
Jobber som pedagog i bhg så spent på hvordan det blir fremover.
Bor i Telemark :cat:
 
34 år, gift og har nr 4 i magen. Vi har en liten hund også :)
Bor på Østlandet, jobber fulltid og har nettopp meldt meg opp til masterstudie på deltid :)
 
Jeg er akkurat bikket 32 år og venter nr 6. (Så enkelt å skrive det her, men gruer meg ihjel til å fortelle noen face to face)
Full jobb for øyeblikket, håper å holde lengst mulig denne gang også.
Vi bor utenfor en by på vestlandet med våre 5 tobente og 3 firbente:Heartred
 
28 år, bor i Akershus. Forlovet, og har en sønn på 2,5 år. Jobber som pedagog på småbarnsavdeling , så litt spent på akkurat det :)
 
Hei
33 år, gift bor å kommer fra trøndelag. Fult arbeid i privatsektor begge to. Dette er vårt 2 barn da vi har en gutt på 15mnd fra før❤️ Så det var nå eller aldri. Da ingen av oss er noen ungdommer lengereVille så gjerne ha to tette veldig spent på hvor forskjellig hverdagen blir med to framfor en stålsetter oss for mye arbeid men håper søskene får stor glede av hverandre da de blir så tetteble litt overasket da det atter engang satt på første forsøk håper lille spire sitter helt til mål❤️

Det er 23 mnd mellom mine to og de har stor glede av hverandre enda:Heartred gutt og jente. Flott å få to tette!
 
33 år, gift og har en sønn på 9,5 mnd! Skulle egentlig tilbake i jobb fra mandag, men det kan jeg ikke nå! Blir mest sannsynlig ny jobb fra 01/09! Utdanna barnevernspedagog! fra Telemark, men bor nord i Hedmark☺️
 
35 år, vi har ei datter på 16 mnd allerede, og venter nå vårt andre april-barn. Ikke helt planlagt, men veldig koselig når de vokser opp så tette! Blir nok litt hektisk i starten ☺️ Bor i Oslo, jobber som regnskapssjef
 
31 år venter nr. 2, er fra Stavanger. Helt fersk på forumet som bidrager, men var ivrig leser forrige sv.skap
 
36 år og bor på Sørlandet :happy: Mitt 3 barn, og var egentlig ferdig etter nr 2.
Har solgt/gitt vekk alt av babyutstyr, så vi begynner fra scratch
 
30 år her, og gravid med vårt første barn. Jobber som spesped på en barneskole på Østlandet. :)
 
Back
Topp