Presentasjonstråd

Jeg er 33 år og gravid for første gang. Det klaffet på første forsøk og tok ikke gravidtest da kvalmen++ kom allerede i starten av uke 5. Samboeren ble litt overrasket over hvor fort det gikk :) men var planlagt så var ikke en overraskelse. Jeg er en pessimistisk optimist så jeg håper alt går bra, men vet mye kan skje på veien.

Lærer på Østlandet
 
Jeg er 30 år, bor på nordvestlandet i ei passelig stor bygd, hvor jeg jobber som sykepleier i kommunen. Dette er min tredje graviditet og har to jenter fra før, ei på 8 år og ei på 13 måneder. Nummer tre ble en skikkelig overraskelse, så vet ikke sikkert når jeg har termin, men etter å ha regnet på det ble jeg og jordmor om å sette en midlertidig termin til 23/4. Vi var egentlig fornøyde med to, men når det ble slik er lille veldig velkommen og ønsket :Heartred
 
Jeg har allerede skrevet litt på andre tråder, men ikke presentert meg selv. Jeg er gravid med barn nummer to, bor på Vestlandet og er nylig tilbake i full jobb etter første mammapermisjon. Hvis alt går fint så får vi to ganske tette barn, noe som foreløpig setter i gang en del tanker, men som vi i lengden tror og håper at blir veldig bra.
 
Heihei:)

jeg er 28 år, venter på baby nr 1 med min samboer. Jobber som pedagog i en barnehage i Telemark☺️
 
Jeg er 23 år fra Vestlandet, og er gravid med barn nr 2. Har ett barn på 5 år nå snart , og vi gleder oss sammen med å å få større familie :) veldig kjekt at eldstemann kan ta del i gleden, så for vår del virker det veldig fint at han er litt større når vi får ett menneske til å bli kjent med :) ❤️

Jobber i håndverksfag :)
 
28 år, fra Vestlandet, bur i Nord-Norge. Venter 1. barn, ei lita jente sammen med samboer, 29 år. Jobber innen helse. Gleder oss veldig :Heartred
 
Er 32 år, bor i Troms. Venter mitt første barn. Samboer er 30. Jobber som nattevakt på et ungdomssenter.
Sluttet på pillen i april. Kjøpte oss hus i sommer å begynnte å skulle prøve å bli gravid på sensommeren. Det gikk fortere enn forventet Vi gleder oss stort ❤️
 
Heihei, jeg er 22 år, har samboer venter barn nr. To i april og vi gleder oss veldig til det! Storebroren er 4 år og har han fra ett tidligere forhold :)
 
Hei! 26 år, fra Østlandet. Venter første barn, har samboer (28 år). En kjærkommen overraskelse, da legen feildiagnostiserte PCOS. Utdannet pedagog og jobber i grunnskolen :cat:
 
Hallo!

Jeg har vært 100% blyg og ikke skrevet meg inn i noen gruppe før nå selv om jeg har lest gode råd og tråder fra starten av, men håper at det er ok at jeg kommer inn halvveis i løpet.

Jeg er 27 år, oppvokst og bor i Oslo. Har ingen barn fra før, så dette er veldig nytt og spennende! :happy:
 
Hallo!

Jeg har vært 100% blyg og ikke skrevet meg inn i noen gruppe før nå selv om jeg har lest gode råd og tråder fra starten av, men håper at det er ok at jeg kommer inn halvveis i løpet.

Jeg er 27 år, oppvokst og bor i Oslo. Har ingen barn fra før, så dette er veldig nytt og spennende! :happy:
Velkommen!:)
 
Hei! Jeg meldte meg inn i forumet idag. Eller dvs. jeg har en gammel profil fra 12 år tilbake men på den har jeg glemt både epost og passord, så da lagde jeg en ny. Er 31år og venter barn nr 3. Bor i Valdres. Logget inn her med smarttelefon og er ikke vant til å bruke det så følte jeg kom borti alle mulige knapper her istad så hvis jeg har trykket på noen rapporteringer eller noe sånt så var det isåfall bare en feiltakelse :)
 
Hei! Jeg meldte meg inn i forumet idag. Eller dvs. jeg har en gammel profil fra 12 år tilbake men på den har jeg glemt både epost og passord, så da lagde jeg en ny. Er 31år og venter barn nr 3. Bor i Valdres. Logget inn her med smarttelefon og er ikke vant til å bruke det så følte jeg kom borti alle mulige knapper her istad så hvis jeg har trykket på noen rapporteringer eller noe sånt så var det isåfall bare en feiltakelse :)
Velkommen tilbake! :)
 
Hei! Jeg er 23 år fra Østlandet. Samboer på 26 og jeg venter vårt første barn. Ble gravid på tredje forsøk (alle gode ting er tre ;)) og gleder oss masse! Vi er begge studenter, og jeg er storfornøyd med å ha tatt min aller siste eksamen rett før jul og har nå så smått begynt på masteroppgaven min xsmile9
 
Hei!Fikk endelig passordet mitt til å funke!
Håper jeg kan hive meg med her,selv om det er sent i løpetJeg heter Marianne,fylte 40 i november og venter barn nr.4.
Har termin med en gutt 23.april.
 
Hei!Fikk endelig passordet mitt til å funke!
Håper jeg kan hive meg med her,selv om det er sent i løpetJeg heter Marianne,fylte 40 i november og venter barn nr.4.
Har termin med en gutt 23.april.

Så kjekt du joiner! Velkommen til oss og gratulerer så masse med fjerdemann på vei :)
 
Lillegutt valgte å komme 8 dager på overtid og ble dermed en "aprilsnarr".

Håper det er greit jeg blir med her i aprilgruppa :)

26 år, forlovet og vårt første barn. Holder til litt utfor Stavanger.
 
Back
Topp