Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bor på Østlandet - er sykepleier
. Kan komme med flere opplysninger senere når jeg har fortalt det til familie og venner Gratulerer!33 år fra Vestlandet og venter barn nr 2. Fant sjokkert ut i går at jeg var gravid![]()
Gratulerer!er du langt på vei?
![]()
Jeg ante ikke hvor lang jeg var på vei, da jeg har blitt gravid med prevansjon, så jeg fikk time til å ta tidlig ultralyd i dag, orket ikke å gå i uvisshet. Den viste 9 + 1 
Det skjønner jeg!Takk for detJeg ante ikke hvor lang jeg var på vei, da jeg har blitt gravid med prevansjon, så jeg fikk time til å ta tidlig ultralyd i dag, orket ikke å gå i uvisshet. Den viste 9 + 1
![]()
Ja det er vi, men rart hvor gla i og bekymret du blir for babyen straks du finner ut det er noen inni derDet skjønner jeg!men så spennende! Regner med dere er litt i sjokk
er selv i uke 9+0!
![]()
Så spennende, nesten termin på likt vi da. Var din planlagt? 
Det var denJa det er vi, men rart hvor gla i og bekymret du blir for babyen straks du finner ut det er noen inni derSå spennende, nesten termin på likt vi da. Var din planlagt?
![]()
Så spennende, er helt fantastisk og bli MammaDet var denførste til både meg og samboer, så dette blir spennende!
![]()

Vi gleder oss veldig!Så spennende, er helt fantastisk og bli Mamma![]()