Presentasjonstråd

Er 25 år, gift, arbeider i politiet og bor i Bergensområdet :) Vi venter vårt første barn og det klaffet på første forsøk:Heartred
 
34 år, jeg har to barn, og ett bonusbarn! Gravid med vårt første fellesbarn:Heartpink bor på Østlandet - er sykepleier

for ett år siden trodde jeg ikke at vi skulle få felles og at vi var fornøyde med de vi har sammen - men tankene /ønskene endret seg:)
 
31 år, gift og bor i et tettsted på Østlandet. Har et barn på 4 år, og nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen, tør nesten ikke juble, og det blir noen nervepirrende uker fremover.

Har vært igjennom en dødfødsel, brukte et år på å bli gravid igjen etter det, og hadde en spontanabort nå i mars. Så denne spiren håper jeg klamrer seg fast, for den er så ønsket!
 
Hei alle sammen :)

Jeg er 32 år, forlovet og bor i Trondheim. Jeg jobber som jurist. Sitter mye foran PC, og sliter veldig (!) med konsentrasjon for tiden :anyone. Kan komme med flere opplysninger senere når jeg har fortalt det til familie og venner :)
 
40 år og dette blir barn nr 2. Bor på østlandet.
 
28 år og venter barn nr 2. Blir ca 2 års mellomrom på barna. Bor i Trondheim og jobber som lærer på ungdomsskole her :)
 
Jeg er 33 år, venter barn nr 2. Gift med en fantastisk mann. Jeg jobber i barnehage som tilkallingsvikar. (Har gjort det de siste 5 årene. Heldigvis mange som blir syke fra jobb i barnehage.) Vi bor i en liten by i Nord-Norge.
 
Hei alle :)

Har vært i marsgruppen men etter tul i går ble jeg flyttet til april så da sniker jeg meg inn her til dere:happy:

27 år, forlovet og jobber som kjøkkensjef.
Førstegangsgravid, veldig glad og spent.
Bor på romerike.
 
Hei, jeg har foreløpig termin 23 april :)

Jeg er 32 år og har en samboer på 33, samt 4 barn fra tidligere forhold.
Jeg er ufør, og er ganske spent på hva det vil ha å si for dette svangerskapet, kjempe spent.
 
Heja,

Jeg er 34 år, dette er første barnet til meg og samboeren. Jobber innen helse og omsorg. Bor på Vestlandet. Gleder meg veldig til tiden framover
 
Bor på nordvestlandet, er 29 år og jeg og samboer venter vårt første felles barn!:) jobber med HR
 
33 år fra Vestlandet og venter barn nr 2. Fant sjokkert ut i går at jeg var gravid :happy:
 
Takk for det :happy: Jeg ante ikke hvor lang jeg var på vei, da jeg har blitt gravid med prevansjon, så jeg fikk time til å ta tidlig ultralyd i dag, orket ikke å gå i uvisshet. Den viste 9 + 1 :happy:
Det skjønner jeg!:) men så spennende! Regner med dere er litt i sjokk:) er selv i uke 9+0!:)
 
Det skjønner jeg!:) men så spennende! Regner med dere er litt i sjokk:) er selv i uke 9+0!:)
Ja det er vi, men rart hvor gla i og bekymret du blir for babyen straks du finner ut det er noen inni der :happy: Så spennende, nesten termin på likt vi da. Var din planlagt? :happy:
 
Ja det er vi, men rart hvor gla i og bekymret du blir for babyen straks du finner ut det er noen inni der :happy: Så spennende, nesten termin på likt vi da. Var din planlagt? :happy:
Det var den:) første til både meg og samboer, så dette blir spennende!:)
 
Back
Topp