Presentasjonstråd

Er 25 år, gift, arbeider i politiet og bor i Bergensområdet :) Vi venter vårt første barn og det klaffet på første forsøk:Heartred
 
34 år, jeg har to barn, og ett bonusbarn! Gravid med vårt første fellesbarn:Heartpink bor på Østlandet - er sykepleier

for ett år siden trodde jeg ikke at vi skulle få felles og at vi var fornøyde med de vi har sammen - men tankene /ønskene endret seg:)
 
31 år, gift og bor i et tettsted på Østlandet. Har et barn på 4 år, og nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen, tør nesten ikke juble, og det blir noen nervepirrende uker fremover.

Har vært igjennom en dødfødsel, brukte et år på å bli gravid igjen etter det, og hadde en spontanabort nå i mars. Så denne spiren håper jeg klamrer seg fast, for den er så ønsket!
 
Hei alle sammen :)

Jeg er 32 år, forlovet og bor i Trondheim. Jeg jobber som jurist. Sitter mye foran PC, og sliter veldig (!) med konsentrasjon for tiden :anyone. Kan komme med flere opplysninger senere når jeg har fortalt det til familie og venner :)
 
40 år og dette blir barn nr 2. Bor på østlandet.
 
28 år og venter barn nr 2. Blir ca 2 års mellomrom på barna. Bor i Trondheim og jobber som lærer på ungdomsskole her :)
 
Jeg er 33 år, venter barn nr 2. Gift med en fantastisk mann. Jeg jobber i barnehage som tilkallingsvikar. (Har gjort det de siste 5 årene. Heldigvis mange som blir syke fra jobb i barnehage.) Vi bor i en liten by i Nord-Norge.
 
Hei alle :)

Har vært i marsgruppen men etter tul i går ble jeg flyttet til april så da sniker jeg meg inn her til dere:happy:

27 år, forlovet og jobber som kjøkkensjef.
Førstegangsgravid, veldig glad og spent.
Bor på romerike.
 
Hei, jeg har foreløpig termin 23 april :)

Jeg er 32 år og har en samboer på 33, samt 4 barn fra tidligere forhold.
Jeg er ufør, og er ganske spent på hva det vil ha å si for dette svangerskapet, kjempe spent.
 
Heja,