Hvilken PP er dere kommet til?

Jeg er på pp18.. Føler virkelig med dere alle sammen, men jeg klarer nok ikke å sette meg inn i situasjonen til dere som har prøvd i årevis. Sitter her med tårer i øynene når jeg leser.
Sender en god klem til dere alle:Heartred
:Heartbigred
 
Da hadde jeg ringt klinikken du har blitt henvist til. Det har vært sommerstengt, men det burde likevel ikke ta 3 mnd å bli innkalt til en forsamtale :confused:
Prøvde å ringe de i går. Det bare ringer og ringer. Prøvde i 20 minutter uten hell.
Verden stopper opp i ferier og helligdager o_O
 
Prøvde å ringe de i går. Det bare ringer og ringer. Prøvde i 20 minutter uten hell.
Verden stopper opp i ferier og helligdager o_O
Kanskje de har det travelt etter ferien? o_O Du får prøve igjen i morgen eller neste uke! Kan jo være noen har «rotet bort» henvisningen din :oops:
 
Kanskje de har det travelt etter ferien? o_O Du får prøve igjen i morgen eller neste uke! Kan jo være noen har «rotet bort» henvisningen din :oops:
Har ikke tenkt på at de kan rote bort en henvisning. Den kommer fra spesialisten vi har vært hos to ganger allerede.. hmm... ja! Får stå på telefonen i morgen.
 
Aha, jeg misforsto :rolleyes:
Lang og slitsom dag, leste litt fort.
Vi har prøvd i 7 år, så vi er på +/- PP84, mest sannsynlig mer. :wtf:

Føler prøvesituasjonen tar all plass i hodet og den har tatt litt over livet.. og jeg har «bare» prøvd et år. Ksn ikke forestille meg hvordan dere har det:( håper dere snart kommer i mål!
 
PP46
 
Føler prøvesituasjonen tar all plass i hodet og den har tatt litt over livet.. og jeg har «bare» prøvd et år. Ksn ikke forestille meg hvordan dere har det:( håper dere snart kommer i mål!
Skal ikke påstå det har vært like lett alltid, men de tingene som ble forstyrrende i PP var såpass altoppslukende at tankene ble med over. Heldigvis er alt klart nå, og det er bare 2 dager til UL for å se hvordan det ligger ann. Veldig spennende greier men jeg må innrømme jeg er livredd for å begynne å håpe på at det går bra FØR jeg vet om det går bra. Så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg føler det sånn. Tenk om jeg jinxer hele prosessen ved å ikke glede meg enda liksom.
Håper det klaffer mye fortere for dere enn for oss:Heartred
 
Midtveis i pp11, men hadde en MA i starten av prøvingen, så bikker et år nå.
 
Da ble det PP85. Nytt innsett neste syklus.
 
PP47
 
pp 15 etter vi startet å prøve, pp 6 etter MA. Veldig fortvilende å vite at vi kan bli gravide, men at det skal ta så himla lang tid etter MA. "godt" å se at det er flere som er i samme situasjon.
Det er nok like fortvilende for oss alle.
 
Back
Topp