Jeg er på pp18.. Føler virkelig med dere alle sammen, men jeg klarer nok ikke å sette meg inn i situasjonen til dere som har prøvd i årevis. Sitter her med tårer i øynene når jeg leser.
Sender en god klem til dere alle![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er på pp18.. Føler virkelig med dere alle sammen, men jeg klarer nok ikke å sette meg inn i situasjonen til dere som har prøvd i årevis. Sitter her med tårer i øynene når jeg leser.
Sender en god klem til dere alle![]()

Da hadde jeg ringt klinikken du har blitt henvist til. Det har vært sommerstengt, men det burde likevel ikke ta 3 mnd å bli innkalt til en forsamtalePP24. 3.pp med Letrozol. Henvist til ivf for 3 mnd siden uten å få noe videre informasjon om fremgangen.
Prøvde å ringe de i går. Det bare ringer og ringer. Prøvde i 20 minutter uten hell.Da hadde jeg ringt klinikken du har blitt henvist til. Det har vært sommerstengt, men det burde likevel ikke ta 3 mnd å bli innkalt til en forsamtale![]()
Kanskje de har det travelt etter ferien?Prøvde å ringe de i går. Det bare ringer og ringer. Prøvde i 20 minutter uten hell.
Verden stopper opp i ferier og helligdager![]()
Har ikke tenkt på at de kan rote bort en henvisning. Den kommer fra spesialisten vi har vært hos to ganger allerede.. hmm... ja! Får stå på telefonen i morgen.Kanskje de har det travelt etter ferien?Du får prøve igjen i morgen eller neste uke! Kan jo være noen har «rotet bort» henvisningen din
![]()
Aha, jeg misforsto
Lang og slitsom dag, leste litt fort.
Vi har prøvd i 7 år, så vi er på +/- PP84, mest sannsynlig mer.![]()
Skal ikke påstå det har vært like lett alltid, men de tingene som ble forstyrrende i PP var såpass altoppslukende at tankene ble med over. Heldigvis er alt klart nå, og det er bare 2 dager til UL for å se hvordan det ligger ann. Veldig spennende greier men jeg må innrømme jeg er livredd for å begynne å håpe på at det går bra FØR jeg vet om det går bra. Så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg føler det sånn. Tenk om jeg jinxer hele prosessen ved å ikke glede meg enda liksom.Føler prøvesituasjonen tar all plass i hodet og den har tatt litt over livet.. og jeg har «bare» prøvd et år. Ksn ikke forestille meg hvordan dere har dethåper dere snart kommer i mål!